2-тапсырма: «Түсініп
оқы»
*Нар жолында жүк
қалмас
* Бақырауық
демесең
Бағалы көлік түйе
ғой
Дескриптор:
1.
Мақал-мәтелдерді түсініп
оқиды;
2.
Мақалдың мағынасын
түсінеді;
3.Ойын тиянақты, жүйелі
жеткізеді;
4. Бір-бірін тыңдап
бағалайды;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
Сергіту
сәті
3-тапсырма: « Мән беріп оқы» Жеке
Жұмыс
Маң- маң басқан , маң
басқан,
Шудаларын шаң
басқан.
Төрт аяғын тең
басқан,
Тілін тікен
теспеген,
Мұрындығы келіскен
,
Алабота
жегені,
Ащы қурай,
теріскен;
«Шөк» дегенде «бық»
деген,
Шешіп үйін
жүктеген. Дескриптор:
1.
Өлеңді түсініп оқиды;
2.Өлеңнің шумағының әр қатарына мән беріп оқып, түсінгені туралы
әңгімелейді;
3.Бір-бірін тыңдап
толықтырады;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
4-тапсырма: « Зер сал» Жұптық
Жұмыс
-Түйенің төлін қалай айтады? Сүті
ше?
-Түйенің жүрісі туралы не дегуге
болады?
-Шудасы туралы
ше?
-Түйе қандай шөпті жақсы
көрді?
-Түйенің пайдасы
қандай? Дескриптор:
1. Суретке зер салып қарайды,
жырға сүйеініп сұрақтарға жауап береді;
2. Түйеінің өнімдері туралы әңгімелейді;;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар» 4-тапсырма: «Пайдасын жаз» Топтық
Жұмыс.
1-топ Түйенің жүннен жасалатын
бұйымдар.
2-топ Түйе сүтінен жасалатын
тағамдар.
3- топ Түйе терісінен
жасалатынбұйымдар.
Дескриптор:
1.
Түйенің жүнінен жасалатын
бұйымдарды жазады;;
2. Түйенің сүтінен жасалатын тағамдарды жазады;
3. Түйе терісінен жасалатын
бұйымдарды жазады;
4. Түйенің пайдасын
түсінеді; Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
|