Оқу ісінің меңгерушісі------------------------------------
|
Пәні:әдебиеттік оқу |
Мектеп: 193 жалпы орта мектеп |
||||
|
Күні: 05.03.2020 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Ш Жиенбаева |
||||
|
Сынып:2«А» |
Қатысқандар саны:14 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
|
Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ботақаным Мәтін : Түйе |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлықоқушылар: |
||||
|
Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді; |
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
|
Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; |
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||
|
Мәтіннің негізгі ойын анықтайды; |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
1. Қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды және оның жауабын
шығармадан таба
біледі; |
||||
|
|
Түйе - |
||||
|
Түйінді сөздер мен
сөз тіркестері: |
|||||
|
Талқылауға арналған
сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Бұзауқаным Мәтін:Сиыр |
||||
|
Ишара |
Жасыл-түсіндім;
сары-сыныптасымның көмегімен түсіндім; |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт есебі Басы
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен
ауыстырыңыз
Үй тапсырмасын
«кубик лақтыру» ойыны арқылы
пысықтау Иір-иір денесі, Сахараның кемесі. Ащы шөптер –тамағы Шөлге шыдап бағады.
Дескриптор: |
Ресурстар Сары ,қызыл,
|
|||
|
Ортасы
|
2-тапсырма: «Түсініп оқы» *Нар жолында жүк қалмас * Бақырауық демесең Бағалы көлік түйе
ғой 1. Мақал-мәтелдерді түсініп оқиды; 2. Мақалдың мағынасын түсінеді; 3.Ойын тиянақты, жүйелі
жеткізеді; Сергіту сәті 3-тапсырма: « Мән беріп оқы» Жеке Жұмыс Маң- маң басқан , маң басқан, Шудаларын шаң басқан. Төрт аяғын тең басқан, Тілін тікен теспеген, Мұрындығы келіскен , Алабота жегені, Ащы қурай, теріскен; «Шөк» дегенде «бық» деген, Шешіп үйін
жүктеген. 1.
Өлеңді түсініп оқиды; 4-тапсырма: « Зер сал» Жұптық Жұмыс -Түйенің төлін қалай айтады? Сүті ше? -Түйенің жүрісі туралы не дегуге болады? -Шудасы туралы ше? -Түйе қандай шөпті жақсы көрді? -Түйенің пайдасы
қандай? 1. Суретке зер салып қарайды,
жырға сүйеініп сұрақтарға жауап береді; 1-топ Түйенің жүннен жасалатын бұйымдар. 2-топ Түйе сүтінен жасалатын тағамдар. 3- топ Түйе терісінен
жасалатынбұйымдар. 1.
Түйенің жүнінен жасалатын
бұйымдарды жазады;; 4. Түйенің пайдасын
түсінеді; |
іс-қимылмен көрсетеді. |
|||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Түйе шығармасын жаттау Кері байланыс: «Доп лақтыру » ойыны |
Білім ағашы парақ шасы стикер |
|||
|
Қосымша мәліметтер |
|||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін. Барлық оқушылар орындай алады: Жұмбақ, мақал-мәтелді түсініп оқиды; Оқушылардың көпшілігі орындай алады:топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; : Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. |
Пәнаралық байланыс-өмір
қауіпсіздік негізі. Музыка . АКТ мен
байланыс (тәрбие
элементі) |
|||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ботақаным Мәтін : Түйе
Ботақаным Мәтін : Түйе
Оқу ісінің меңгерушісі------------------------------------
|
Пәні:әдебиеттік оқу |
Мектеп: 193 жалпы орта мектеп |
||||
|
Күні: 05.03.2020 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Ш Жиенбаева |
||||
|
Сынып:2«А» |
Қатысқандар саны:14 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
|
Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ботақаным Мәтін : Түйе |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлықоқушылар: |
||||
|
Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді; |
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
|
Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; |
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||
|
Мәтіннің негізгі ойын анықтайды; |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
1. Қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды және оның жауабын
шығармадан таба
біледі; |
||||
|
|
Түйе - |
||||
|
Түйінді сөздер мен
сөз тіркестері: |
|||||
|
Талқылауға арналған
сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Бұзауқаным Мәтін:Сиыр |
||||
|
Ишара |
Жасыл-түсіндім;
сары-сыныптасымның көмегімен түсіндім; |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт есебі Басы
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен
ауыстырыңыз
Үй тапсырмасын
«кубик лақтыру» ойыны арқылы
пысықтау Иір-иір денесі, Сахараның кемесі. Ащы шөптер –тамағы Шөлге шыдап бағады.
Дескриптор: |
Ресурстар Сары ,қызыл,
|
|||
|
Ортасы
|
2-тапсырма: «Түсініп оқы» *Нар жолында жүк қалмас * Бақырауық демесең Бағалы көлік түйе
ғой 1. Мақал-мәтелдерді түсініп оқиды; 2. Мақалдың мағынасын түсінеді; 3.Ойын тиянақты, жүйелі
жеткізеді; Сергіту сәті 3-тапсырма: « Мән беріп оқы» Жеке Жұмыс Маң- маң басқан , маң басқан, Шудаларын шаң басқан. Төрт аяғын тең басқан, Тілін тікен теспеген, Мұрындығы келіскен , Алабота жегені, Ащы қурай, теріскен; «Шөк» дегенде «бық» деген, Шешіп үйін
жүктеген. 1.
Өлеңді түсініп оқиды; 4-тапсырма: « Зер сал» Жұптық Жұмыс -Түйенің төлін қалай айтады? Сүті ше? -Түйенің жүрісі туралы не дегуге болады? -Шудасы туралы ше? -Түйе қандай шөпті жақсы көрді? -Түйенің пайдасы
қандай? 1. Суретке зер салып қарайды,
жырға сүйеініп сұрақтарға жауап береді; 1-топ Түйенің жүннен жасалатын бұйымдар. 2-топ Түйе сүтінен жасалатын тағамдар. 3- топ Түйе терісінен
жасалатынбұйымдар. 1.
Түйенің жүнінен жасалатын
бұйымдарды жазады;; 4. Түйенің пайдасын
түсінеді; |
іс-қимылмен көрсетеді. |
|||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Түйе шығармасын жаттау Кері байланыс: «Доп лақтыру » ойыны |
Білім ағашы парақ шасы стикер |
|||
|
Қосымша мәліметтер |
|||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін. Барлық оқушылар орындай алады: Жұмбақ, мақал-мәтелді түсініп оқиды; Оқушылардың көпшілігі орындай алады:топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; : Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. |
Пәнаралық байланыс-өмір
қауіпсіздік негізі. Музыка . АКТ мен
байланыс (тәрбие
элементі) |
|||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
шағым қалдыра аласыз
















