Автор: Кульмаганбетова Гульнара Нургазыевна

Математика сабағында Paint 3D графикалық редакторын қолданудың тиімділігі.
Автор: Кульмаганбетова Гульнара Нургазыевна
Чаглинка станциясының математика пәні мұғалімі
Педагог- зерттеуш
Математика көп еңбекті қажет етеді, өйткені оны басқалардың мұны қалай жасайтынын бақылау арқылы ғана үйрену мүмкін емес. Математиканы түсіну үшін әр оқушы көп және күнделікті жұмыс істеуі керек, сонда ғана ол пайда әкеледі, үлкен қуаныш, қиындықтарды жеңу қуанышы, білім қуанышы..
Оқушыларды бақылай отырып, оқулықта берілген мысалдарды есептеу өте қиын және жалықтыратынын байқадым. Сыныптың негізгі бөлігі тез шаршайды және олардың өнімділігі төмендейді. Педагогикалық, психологиялық және әдістемелік әдебиеттерді талдау барысында бізге сабақта математика сабақтарын сурет салумен алмастыруға болады, яғни.математикалық бояуларда жұмыс істеу.
Математикалық бояғыштар-бұл әр түрлі күрделіліктегі арифметикалық әрекеттерді немесе алгебралық өрнектерді бейнелейтін кез-келген бояу суреттері. Олар қыздар мен ұлдарға бөлек, ертегі кейіпкерлері бейнеленген. Мысалдармен және қарапайым тапсырмалармен бояу беттері бар. Ойын мен математиканы біріктіру қағаздағы әдеттегі математикалық өрнектерге қарағанда әрқашан қызықты болады. Бала басты кейіпкерлерге дұрыс жауаптардың арқасында мақсатына жетуге көмектеседі. Жұмыс барысында екі бағыт дамиды: көркем және математикалық.
Математикалық бояу принципі өте қарапайым. Суреттің әр аймағында шешілетін мысал немесе математикалық өрнек бар. Алынған жауап белгілі бір түске сәйкес келеді, ол осы аймақты бояуы керек.
Математикалық бояулар - балаларға математика бойынша білімді ойын түрінде бекітуге көмектеседі; осы қиын ғылымды оқуға деген ынтаны арттырады; ұсақ моториканы дамытуға ықпал етеді; есте сақтау, ойлау, зейін, қиялдың дамуына ықпал етеді; түсті қабылдауды дамытуға ықпал етеді; баланың ойлауының өзгергіштігін қалыптастыруға ықпал етеді.
Бұл жұмысқа арналған бояу беттері интернеттен және дайын бояу беттерінен алынды және оларды бояу үшін Paint 3 D графикалық редакторы қолданылды.
5-сыныптағы математика сабақтарында Paint графикалық редакторын пайдалану оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, сонымен қатар заманауи ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Математикалық объектілерді визуализациялау материалды жақсы түсінуге және есте сақтауға көмектеседі, сонымен қатар есептерді шешуге шығармашылық көзқарасты дамытады. Ұжымдық тексеру, индикаторлар арқылы өзін-өзі тексеру және үлгілерді пайдалану сияқты тапсырмалардың дұрыстығын тексеру әдістері оқушылардың тапсырмаларды орындауға жауапкершілікпен қарауына жағдай жасайды және олардың аналитикалық ойлауын дамытады.
Математикалық бояу беттерін қолданудың пайдалылығы мен тиімділігі туралы көп айтуға болады, бірақ менің ойымша, мұғалім өзін сынап, нәтижесін көргені жақсы.
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №1
5.1А Натурал сандар және нөл саны
1.Санды және әріпті өрнектер, олардың мәндері. Өрнектерді ықшамдау. /
Числовые и буквенные выражения и их значения.
Оқу мақсаттары: қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру;
Цель обучения: 5.2.1.1 преобразовывать буквенные выражения, используя свойства сложения и умножения.
Тапсырма: Тапсырмаларды орындаңыз, суретті кестеде көрсетілген түстерге сәйкес бояңыз./Задание: Выполните задания, раскрасьте картинку соответственно цветам, указанным в таблице.


https://drive.google.com/file/d/177i9a8Qgg_nufG5KGS2HwwBFP8s2ks2d/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №2
2. Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу./ Решение уравнений
Оқу мақсаттары: 5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу;
Цель обучения: 5.2.2.1 решать уравнения на основе правил нахождения неизвестных компонентов арифметических действий.
Тапсырма: Теңдеулерді шешіңіз. /Задание: Решите уравнение.


.https://drive.google.com/file/d/1jVE6NiXpbQc9wESIuJfq7Hgx_XFEu5lv/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №3
3. Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу. /Решение уравнений
Оқу мақсаттары: 5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу;
Цель обучения: 5.2.2.1 решать уравнения на основе правил нахождения неизвестных компонентов арифметических действий.
Тапсырма: Теңдеулерді шешіңіз. / Задание: Решите уравнение.

https://drive.google.com/file/d/1zJRBParMil4VU1NFDEIMAzzv5mREDbf9/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №4
5.1В Делимость натуральных чисел
Ең үлкен ортақ бөлгіш. Ең кіші ортақ еселік./ Наибольший общий делитель. Наименьшее общее кратное
Оқу мақсаттары: 5.1.2.12 екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу;
Цель обучения: 5.1.2.12 находить НОД и НОК двух и более чисел
Тапсырма: Тапсырмаларды орындаңыз, суретті кестеде көрсетілген түстерге сәйкес бояңыз. /Задание: Выполните задания, раскрасьте картинку соответственно цветам, указанным в таблице.
1. Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңыз. /Найти наименьшее общее кратное чисел
1. 15 и 20 2. 7 и 15 3. 27 и 48 4. 20, 15 и 35 5. 15, 21 и 9
1) Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табыңыз. / Найти наибольший общий делитель чисел
6. 192 и 156 7. 52 и 50 8. 120, 40 и 290 9. 14, 20 и 24


https://drive.google.com/file/d/1BBCTtfGzPP7CDOtzaK0nWowp2d0n9y61/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №5
-
Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңыз.
-
Найти наименьшее общее кратное чисел
1. 25 и 20 2. 5 и 14 3. 54 и 48 4. 25, 15 и 60 5. 14, 21 и 6
2) Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табыңыз.
Найти наибольший общий делитель чисел.
6. 195 и 156 7. 54 и 48 8. 210, 126 и 294 9. 15, 20 и 12


https://drive.google.com/file/d/1PfhohaKToXV30JhAzu-eQy0iwv4cxMdR/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №6
5.1C Жай бөлшектер
1. Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді косу және азайту./Сложение обыкновенных дробей с одинаковыми знаменателями.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Цель обучения: 5.1.2.17 выполнять сложение и вычитание дробей с одинаковыми знаменателями

https://drive.google.com/file/d/1F-KAsuO1vxY0w-h-C3zije1qNwqH1dji/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №7
2. Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қосу және азайту. / Сложение и вычитание обыкновенных дробей с разными знаменателями.
Оқу мақсаттары:5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Цель обучения: 5.1.2.18 - выполнять сложение и вычитание дробей с разными знаменателями;
Задание: выполните сложение и вычитание дробей с разными знаменателями и раскрасьте картинку в соответствующий результату цвет.
![]()
https://drive.google.com/file/d/1bqu10D1oLrevmPpIc1K4ff3WB8N45KDT/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №8
3. Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту. / Сложение и вычитание смешанных чисел.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;
Цель обучения: 5.1.2.19 выполнять вычитание дроби из натурального числа
Задание: выполните вычитание дроби из натурального числа.

https://drive.google.com/file/d/1s_xL5IFYT9uQSTS4HgJjUKY1W7uviD9V/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №9
Оқу мақсаттары: 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;
Цель обучения: 5.1.2.20 выполнять сложение и вычитание смешанных чисел
Тапсырма: аралас сандарды қосу және азайтуды орындаңыз
Задание: выполните сложение и вычитание смешанных чисел


https://drive.google.com/file/d/1Gynpjv3M39aXWpl97EJCEe_L2e1x3DWn/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №10
4. Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. / Умножение обыкновенных дробей и смешанных чисел.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.21 выполнять умножение обыкновенных дробей, смешанных чисел
Тапсырма: жай бөлшектерді көбейтуді орындаңыз. /Задание: выполните умножение обыкновенных дробей.


https://drive.google.com/file/d/1MSPR3ZlA4n62b7cfeiCvhJyv-ulS_5zz/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №11
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. / Умножение обыкновенных дробей и смешанных чисел.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.21 выполнять умножение обыкновенных дробей, смешанных чисел
Тапсырма: аралас сандарды көбейтуді орындаңыз
Задание: выполните умножение смешанных чисел

https://drive.google.com/file/d/1fJ1R3SR2mVu2nflHd2d_uz5WzUQeeRZJ/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №12
5. Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу. / Деление обыкновенных дробей и смешанных чисел.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.23 выполнять деление обыкновенных дробей и смешанных чисел
Тапсырма: Жай бөлшектерді бөлуді орындау/ Задание: выполнять деление обыкновенных дробей


https://drive.google.com/file/d/13Ev3mONJ1iN03YDvvrTtI4Fi_Nd_Oirw/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №13
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу. / Деление обыкновенных дробей и смешанных чисел.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.23 выполнять деление обыкновенных дробей и смешанных чисел .
Тапсырма: аралас сандарды бөлуді орындаңыз
Задание: выполнять деление смешанных чисел

https://drive.google.com/file/d/1w9gKrd6Yk2IfU0Vj8ShfHKtS6S00tjIT/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №14
5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану.
1. Ондық бөлшектерді қосу және азайту. / Сложение и вычитание десятичных дробей.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Цель обучения: 5.1.2.27 выполнять сложение и вычитание десятичных дробей
Тапсырма: Тапсырмаларды орындаңыз, суретті кестеде көрсетілген түстерге сәйкес бояңыз./ Задание: Выполните задания, раскрасьте картинку соответственно цветам, указанным в таблице.
-
Есепте: / Выполнить действия:
1. 0,035+0,135 2. 0,135-0,035 3. 16,4 - 5,54 + 1,04 4. 6,6 + 63,8- 14,35
5. (5,2 + 4) + (5,2-4) 6. 0,22 + (83 - 14,51) 7. (93,595 - 3,595) + 14,05
8. 7,5049 + 4,9951


https://drive.google.com/file/d/1z3cdSrimMxnWS_mxkB3b8t6N3xnThub-/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №15
1. Ондық бөлшектерді қосу және азайту. / Сложение и вычитание десятичных дробей.
-
Есепте:/ Выполнить действия:
1. 0,025+0,125 2. 0,125-0,025 3. 13,3 - 5,24 + 1,04 4. 7,7 + 83,9- 12,25
5. (7,4 - 3)+(7,4+3) 6. 0,11 + (92 - 14,51) 7. (73,595 - 3,595)-14,05
8. 9,5049 + 1,9951 9. 14,2983 - 7,9683


https://drive.google.com/file/d/12a73D30nFDK3HCBxiD-fDQJUYODhueiN/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №16
2. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту..Ондық бөлшектерді көбейту / Умножение десятичной дроби на натуральное число. Умножение десятичных дробей.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.28 выполнять умножение десятичной дроби на натуральное число и на десятичную дробь
Тапсырма: ондық бөлшекті натурал санға көбейтіп, суретті кестеден нәтижеге сәйкес түске бояңыз./Задание: умножьте десятичную дробь на натуральное число и раскрасьте картинку в соответствующий результату цвет из таблицы.



https://drive.google.com/file/d/1nRS8AZDnjZHEn0yCO4tu36fKAU6UH10Y/view?usp=sharing (қыздарға /для девочек)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №17
3. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту..Ондық бөлшектерді көбейту / Умножение десятичной дроби на натуральное число. Умножение десятичных дробей.
Тапсырма: ондық бөлшекті натурал санға көбейтіп, суретті кестеден нәтижеге сәйкес түске бояңыз./Задание: умножьте десятичную дробь на натуральное число и раскрасьте картинку в соответствующий результату цвет из таблицы.


https://drive.google.com/file/d/1dTQ0F4QpniOdJm0yTbZSGXpOrxC_hIuT/view?usp=sharing (ұлдарға /для мальчиков)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №18
3. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу./ Деление десятичной дроби на натуральное число. Деление десятичных дробей.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.30 выполнять деление десятичной дроби на натуральное число и на десятичную дробь
Тапсырма: ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындаңыз. /Задание: выполните деление десятичной дроби на натуральное число и на десятичную дробь.

https://drive.google.com/file/d/1_huvM_dCryb_odQD2L6uAYoKQWKYGIni/view?usp=sharing (ұлдарға /для мальчиков)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №19
3. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу./ Деление десятичной дроби на натуральное число. Деление десятичных дробей.
Тапсырма: ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындаңыз.
Задание: выполните деление десятичной дроби на натуральное число и на десятичную дробь.

https://drive.google.com/file/d/1n59QGk8Vvaz7Brdc1Sh1EMVWR3GIH4-J/view?usp=sharing (қыздарға /для девочек)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №20
4. Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту. /Умножение десятичных дробей на 10; 100; 1000;... и на 0,1; 0,01; 0,001;....
Оқу мақсаттары: 5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану;
Цель обучения: 5.1.2.29 применять правила умножения десятичной дроби на 10, 100, 1000 и 0,1; 0,01; 0,001

https://drive.google.com/file/d/1PM0pYEK4gFrk6HiAmPYxrKWcPFsHAwG9/view?usp=sharing (ұлдарға /для мальчиков)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №21
4. Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту. /Умножение десятичных дробей на 10; 100; 1000;... и на 0,1; 0,01; 0,001;....

https://drive.google.com/file/d/1U9UjVb7wgcT5D65zifMZWhtYJ_kL3obi/view?usp=sharing (қыздарға /для девочек)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №22
5. Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына бөлу. / Деление десятичных дробей на 10; 100; 1000 и на 0,1; 0,01; 0,001;....
Оқу мақсаттары: 5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 бөлу ережелерін қолдану;
Цель обучения: 5.1.2.31 применять правила деления десятичной дроби на 10, 100, 1000 и 0,1; 0,01; 0,001


https://drive.google.com/file/d/1LJHdFknq5clman_mvEYMKiJ7wRrLadR0/view?usp=sharing
Математическая раскраска №23
5.4А Пайыз
1. Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу. / Нахождение процентов от числа.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;
Цель обучения: 5.1.2.34 находить процент данного числа

https://drive.google.com/file/d/14ufCqcyOI5HTp4L4VRA494XhJwWkY4Jw/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №24
Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу. / Нахождение процентов от числа.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;
Цель обучения: 5.1.2.34 находить процент данного числа

https://drive.google.com/file/d/1xmhY9sPPw_bCsDeGGMxC6oTOfOyJsXBw/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №25
5.4B Бұрыштар.Көпбұрыштар / Углы.Многоугольники
Көпбұрыштар түрі /Виды многоугольников.
Оқу мақсаттары: 5.3.1.7 көпбұрыш ұғымын меңгеру;
Цель обучения: 5.3.1.7 - усвоить понятие многоугольника;
Тапсырма: Көпбұрыштарды өз түсіне бояңыздар. / Задание: Закрасьте многоугольники в свой цвет.

https://drive.google.com/file/d/1G2TiFp0BQaSfYj4kYJRf1-UDrtp7c7ED/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №26
2. Тапсырма:Үшбұрыштың әр түрін өз түсіне бояңыз. / Задание: Раскрасить каждый тип треугольника в свой цвет.


https://drive.google.com/file/d/1xV-AGKgzJSLl2AhWtVsQzVBXi6_HLzRb/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №27
Кеңістіктегі фигуралар Пространственные фигуры.

https://drive.google.com/file/d/1aT0z5xL9dKpXHLx9Pmhu2TvokRAU8qi0/view?usp=sharing
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Кітаптар:
-
Қожанова, С. Қ. Математика оқыту әдістемесі: Жоғары оқу орнына арналған оқулық. – Алматы: Білім, 2018. – 276 б.
-
Исаева, Г. Т. Инновациялық технологиялар мен оқыту әдістері. – Алматы: ЖШС «Мектеп», 2020. – 195 б.
Мақалалар:
-
Әбдіразақова, С. А. Математика сабағында ақпараттық технологияларды қолдану: тәжірибелік зерттеу. / С. А. Әбдіразақова. – Алматы, 2019. – Қазақ мектебі журналы. – №2. – 45-50 б.
-
Смирнов, А. И. Графикалық редакторларды қолданудың оқытудағы тиімділігі. / А. И. Смирнов. – Мәскеу, 2021. – Педагогика мәселелері журналы. – №4. – 32-36 б.
Интернет-ресурстар:
-
https://www.paint.net — Paint графикалық редакторын пайдалану бойынша ақпарат. (қол жеткізу күні: 13.12.2024).
-
https://www.mathsoft.com — Математика бойынша оқу құралдары. (қол жеткізу күні: 10.12.2024).
-
Альмухамбетова Слушаш Базылшайыковна және басқалары Художник -математик Математические раскраски для учащихся 5 класс.
1
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математиқалық бояу беттерінің жинағы
Математиқалық бояу беттерінің жинағы
Автор: Кульмаганбетова Гульнара Нургазыевна

Математика сабағында Paint 3D графикалық редакторын қолданудың тиімділігі.
Автор: Кульмаганбетова Гульнара Нургазыевна
Чаглинка станциясының математика пәні мұғалімі
Педагог- зерттеуш
Математика көп еңбекті қажет етеді, өйткені оны басқалардың мұны қалай жасайтынын бақылау арқылы ғана үйрену мүмкін емес. Математиканы түсіну үшін әр оқушы көп және күнделікті жұмыс істеуі керек, сонда ғана ол пайда әкеледі, үлкен қуаныш, қиындықтарды жеңу қуанышы, білім қуанышы..
Оқушыларды бақылай отырып, оқулықта берілген мысалдарды есептеу өте қиын және жалықтыратынын байқадым. Сыныптың негізгі бөлігі тез шаршайды және олардың өнімділігі төмендейді. Педагогикалық, психологиялық және әдістемелік әдебиеттерді талдау барысында бізге сабақта математика сабақтарын сурет салумен алмастыруға болады, яғни.математикалық бояуларда жұмыс істеу.
Математикалық бояғыштар-бұл әр түрлі күрделіліктегі арифметикалық әрекеттерді немесе алгебралық өрнектерді бейнелейтін кез-келген бояу суреттері. Олар қыздар мен ұлдарға бөлек, ертегі кейіпкерлері бейнеленген. Мысалдармен және қарапайым тапсырмалармен бояу беттері бар. Ойын мен математиканы біріктіру қағаздағы әдеттегі математикалық өрнектерге қарағанда әрқашан қызықты болады. Бала басты кейіпкерлерге дұрыс жауаптардың арқасында мақсатына жетуге көмектеседі. Жұмыс барысында екі бағыт дамиды: көркем және математикалық.
Математикалық бояу принципі өте қарапайым. Суреттің әр аймағында шешілетін мысал немесе математикалық өрнек бар. Алынған жауап белгілі бір түске сәйкес келеді, ол осы аймақты бояуы керек.
Математикалық бояулар - балаларға математика бойынша білімді ойын түрінде бекітуге көмектеседі; осы қиын ғылымды оқуға деген ынтаны арттырады; ұсақ моториканы дамытуға ықпал етеді; есте сақтау, ойлау, зейін, қиялдың дамуына ықпал етеді; түсті қабылдауды дамытуға ықпал етеді; баланың ойлауының өзгергіштігін қалыптастыруға ықпал етеді.
Бұл жұмысқа арналған бояу беттері интернеттен және дайын бояу беттерінен алынды және оларды бояу үшін Paint 3 D графикалық редакторы қолданылды.
5-сыныптағы математика сабақтарында Paint графикалық редакторын пайдалану оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, сонымен қатар заманауи ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Математикалық объектілерді визуализациялау материалды жақсы түсінуге және есте сақтауға көмектеседі, сонымен қатар есептерді шешуге шығармашылық көзқарасты дамытады. Ұжымдық тексеру, индикаторлар арқылы өзін-өзі тексеру және үлгілерді пайдалану сияқты тапсырмалардың дұрыстығын тексеру әдістері оқушылардың тапсырмаларды орындауға жауапкершілікпен қарауына жағдай жасайды және олардың аналитикалық ойлауын дамытады.
Математикалық бояу беттерін қолданудың пайдалылығы мен тиімділігі туралы көп айтуға болады, бірақ менің ойымша, мұғалім өзін сынап, нәтижесін көргені жақсы.
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №1
5.1А Натурал сандар және нөл саны
1.Санды және әріпті өрнектер, олардың мәндері. Өрнектерді ықшамдау. /
Числовые и буквенные выражения и их значения.
Оқу мақсаттары: қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру;
Цель обучения: 5.2.1.1 преобразовывать буквенные выражения, используя свойства сложения и умножения.
Тапсырма: Тапсырмаларды орындаңыз, суретті кестеде көрсетілген түстерге сәйкес бояңыз./Задание: Выполните задания, раскрасьте картинку соответственно цветам, указанным в таблице.


https://drive.google.com/file/d/177i9a8Qgg_nufG5KGS2HwwBFP8s2ks2d/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №2
2. Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу./ Решение уравнений
Оқу мақсаттары: 5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу;
Цель обучения: 5.2.2.1 решать уравнения на основе правил нахождения неизвестных компонентов арифметических действий.
Тапсырма: Теңдеулерді шешіңіз. /Задание: Решите уравнение.


.https://drive.google.com/file/d/1jVE6NiXpbQc9wESIuJfq7Hgx_XFEu5lv/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №3
3. Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу. /Решение уравнений
Оқу мақсаттары: 5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу;
Цель обучения: 5.2.2.1 решать уравнения на основе правил нахождения неизвестных компонентов арифметических действий.
Тапсырма: Теңдеулерді шешіңіз. / Задание: Решите уравнение.

https://drive.google.com/file/d/1zJRBParMil4VU1NFDEIMAzzv5mREDbf9/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №4
5.1В Делимость натуральных чисел
Ең үлкен ортақ бөлгіш. Ең кіші ортақ еселік./ Наибольший общий делитель. Наименьшее общее кратное
Оқу мақсаттары: 5.1.2.12 екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу;
Цель обучения: 5.1.2.12 находить НОД и НОК двух и более чисел
Тапсырма: Тапсырмаларды орындаңыз, суретті кестеде көрсетілген түстерге сәйкес бояңыз. /Задание: Выполните задания, раскрасьте картинку соответственно цветам, указанным в таблице.
1. Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңыз. /Найти наименьшее общее кратное чисел
1. 15 и 20 2. 7 и 15 3. 27 и 48 4. 20, 15 и 35 5. 15, 21 и 9
1) Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табыңыз. / Найти наибольший общий делитель чисел
6. 192 и 156 7. 52 и 50 8. 120, 40 и 290 9. 14, 20 и 24


https://drive.google.com/file/d/1BBCTtfGzPP7CDOtzaK0nWowp2d0n9y61/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №5
-
Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңыз.
-
Найти наименьшее общее кратное чисел
1. 25 и 20 2. 5 и 14 3. 54 и 48 4. 25, 15 и 60 5. 14, 21 и 6
2) Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табыңыз.
Найти наибольший общий делитель чисел.
6. 195 и 156 7. 54 и 48 8. 210, 126 и 294 9. 15, 20 и 12


https://drive.google.com/file/d/1PfhohaKToXV30JhAzu-eQy0iwv4cxMdR/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №6
5.1C Жай бөлшектер
1. Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді косу және азайту./Сложение обыкновенных дробей с одинаковыми знаменателями.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Цель обучения: 5.1.2.17 выполнять сложение и вычитание дробей с одинаковыми знаменателями

https://drive.google.com/file/d/1F-KAsuO1vxY0w-h-C3zije1qNwqH1dji/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №7
2. Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қосу және азайту. / Сложение и вычитание обыкновенных дробей с разными знаменателями.
Оқу мақсаттары:5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Цель обучения: 5.1.2.18 - выполнять сложение и вычитание дробей с разными знаменателями;
Задание: выполните сложение и вычитание дробей с разными знаменателями и раскрасьте картинку в соответствующий результату цвет.
![]()
https://drive.google.com/file/d/1bqu10D1oLrevmPpIc1K4ff3WB8N45KDT/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №8
3. Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту. / Сложение и вычитание смешанных чисел.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;
Цель обучения: 5.1.2.19 выполнять вычитание дроби из натурального числа
Задание: выполните вычитание дроби из натурального числа.

https://drive.google.com/file/d/1s_xL5IFYT9uQSTS4HgJjUKY1W7uviD9V/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №9
Оқу мақсаттары: 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;
Цель обучения: 5.1.2.20 выполнять сложение и вычитание смешанных чисел
Тапсырма: аралас сандарды қосу және азайтуды орындаңыз
Задание: выполните сложение и вычитание смешанных чисел


https://drive.google.com/file/d/1Gynpjv3M39aXWpl97EJCEe_L2e1x3DWn/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №10
4. Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. / Умножение обыкновенных дробей и смешанных чисел.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.21 выполнять умножение обыкновенных дробей, смешанных чисел
Тапсырма: жай бөлшектерді көбейтуді орындаңыз. /Задание: выполните умножение обыкновенных дробей.


https://drive.google.com/file/d/1MSPR3ZlA4n62b7cfeiCvhJyv-ulS_5zz/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №11
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. / Умножение обыкновенных дробей и смешанных чисел.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.21 выполнять умножение обыкновенных дробей, смешанных чисел
Тапсырма: аралас сандарды көбейтуді орындаңыз
Задание: выполните умножение смешанных чисел

https://drive.google.com/file/d/1fJ1R3SR2mVu2nflHd2d_uz5WzUQeeRZJ/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №12
5. Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу. / Деление обыкновенных дробей и смешанных чисел.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.23 выполнять деление обыкновенных дробей и смешанных чисел
Тапсырма: Жай бөлшектерді бөлуді орындау/ Задание: выполнять деление обыкновенных дробей


https://drive.google.com/file/d/13Ev3mONJ1iN03YDvvrTtI4Fi_Nd_Oirw/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №13
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу. / Деление обыкновенных дробей и смешанных чисел.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.23 выполнять деление обыкновенных дробей и смешанных чисел .
Тапсырма: аралас сандарды бөлуді орындаңыз
Задание: выполнять деление смешанных чисел

https://drive.google.com/file/d/1w9gKrd6Yk2IfU0Vj8ShfHKtS6S00tjIT/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №14
5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану.
1. Ондық бөлшектерді қосу және азайту. / Сложение и вычитание десятичных дробей.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Цель обучения: 5.1.2.27 выполнять сложение и вычитание десятичных дробей
Тапсырма: Тапсырмаларды орындаңыз, суретті кестеде көрсетілген түстерге сәйкес бояңыз./ Задание: Выполните задания, раскрасьте картинку соответственно цветам, указанным в таблице.
-
Есепте: / Выполнить действия:
1. 0,035+0,135 2. 0,135-0,035 3. 16,4 - 5,54 + 1,04 4. 6,6 + 63,8- 14,35
5. (5,2 + 4) + (5,2-4) 6. 0,22 + (83 - 14,51) 7. (93,595 - 3,595) + 14,05
8. 7,5049 + 4,9951


https://drive.google.com/file/d/1z3cdSrimMxnWS_mxkB3b8t6N3xnThub-/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №15
1. Ондық бөлшектерді қосу және азайту. / Сложение и вычитание десятичных дробей.
-
Есепте:/ Выполнить действия:
1. 0,025+0,125 2. 0,125-0,025 3. 13,3 - 5,24 + 1,04 4. 7,7 + 83,9- 12,25
5. (7,4 - 3)+(7,4+3) 6. 0,11 + (92 - 14,51) 7. (73,595 - 3,595)-14,05
8. 9,5049 + 1,9951 9. 14,2983 - 7,9683


https://drive.google.com/file/d/12a73D30nFDK3HCBxiD-fDQJUYODhueiN/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №16
2. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту..Ондық бөлшектерді көбейту / Умножение десятичной дроби на натуральное число. Умножение десятичных дробей.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.28 выполнять умножение десятичной дроби на натуральное число и на десятичную дробь
Тапсырма: ондық бөлшекті натурал санға көбейтіп, суретті кестеден нәтижеге сәйкес түске бояңыз./Задание: умножьте десятичную дробь на натуральное число и раскрасьте картинку в соответствующий результату цвет из таблицы.



https://drive.google.com/file/d/1nRS8AZDnjZHEn0yCO4tu36fKAU6UH10Y/view?usp=sharing (қыздарға /для девочек)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №17
3. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту..Ондық бөлшектерді көбейту / Умножение десятичной дроби на натуральное число. Умножение десятичных дробей.
Тапсырма: ондық бөлшекті натурал санға көбейтіп, суретті кестеден нәтижеге сәйкес түске бояңыз./Задание: умножьте десятичную дробь на натуральное число и раскрасьте картинку в соответствующий результату цвет из таблицы.


https://drive.google.com/file/d/1dTQ0F4QpniOdJm0yTbZSGXpOrxC_hIuT/view?usp=sharing (ұлдарға /для мальчиков)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №18
3. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу./ Деление десятичной дроби на натуральное число. Деление десятичных дробей.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау;
Цель обучения: 5.1.2.30 выполнять деление десятичной дроби на натуральное число и на десятичную дробь
Тапсырма: ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындаңыз. /Задание: выполните деление десятичной дроби на натуральное число и на десятичную дробь.

https://drive.google.com/file/d/1_huvM_dCryb_odQD2L6uAYoKQWKYGIni/view?usp=sharing (ұлдарға /для мальчиков)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №19
3. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу./ Деление десятичной дроби на натуральное число. Деление десятичных дробей.
Тапсырма: ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындаңыз.
Задание: выполните деление десятичной дроби на натуральное число и на десятичную дробь.

https://drive.google.com/file/d/1n59QGk8Vvaz7Brdc1Sh1EMVWR3GIH4-J/view?usp=sharing (қыздарға /для девочек)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №20
4. Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту. /Умножение десятичных дробей на 10; 100; 1000;... и на 0,1; 0,01; 0,001;....
Оқу мақсаттары: 5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану;
Цель обучения: 5.1.2.29 применять правила умножения десятичной дроби на 10, 100, 1000 и 0,1; 0,01; 0,001

https://drive.google.com/file/d/1PM0pYEK4gFrk6HiAmPYxrKWcPFsHAwG9/view?usp=sharing (ұлдарға /для мальчиков)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №21
4. Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту. /Умножение десятичных дробей на 10; 100; 1000;... и на 0,1; 0,01; 0,001;....

https://drive.google.com/file/d/1U9UjVb7wgcT5D65zifMZWhtYJ_kL3obi/view?usp=sharing (қыздарға /для девочек)
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №22
5. Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына бөлу. / Деление десятичных дробей на 10; 100; 1000 и на 0,1; 0,01; 0,001;....
Оқу мақсаттары: 5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 бөлу ережелерін қолдану;
Цель обучения: 5.1.2.31 применять правила деления десятичной дроби на 10, 100, 1000 и 0,1; 0,01; 0,001


https://drive.google.com/file/d/1LJHdFknq5clman_mvEYMKiJ7wRrLadR0/view?usp=sharing
Математическая раскраска №23
5.4А Пайыз
1. Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу. / Нахождение процентов от числа.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;
Цель обучения: 5.1.2.34 находить процент данного числа

https://drive.google.com/file/d/14ufCqcyOI5HTp4L4VRA494XhJwWkY4Jw/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №24
Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу. / Нахождение процентов от числа.
Оқу мақсаттары: 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;
Цель обучения: 5.1.2.34 находить процент данного числа

https://drive.google.com/file/d/1xmhY9sPPw_bCsDeGGMxC6oTOfOyJsXBw/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №25
5.4B Бұрыштар.Көпбұрыштар / Углы.Многоугольники
Көпбұрыштар түрі /Виды многоугольников.
Оқу мақсаттары: 5.3.1.7 көпбұрыш ұғымын меңгеру;
Цель обучения: 5.3.1.7 - усвоить понятие многоугольника;
Тапсырма: Көпбұрыштарды өз түсіне бояңыздар. / Задание: Закрасьте многоугольники в свой цвет.

https://drive.google.com/file/d/1G2TiFp0BQaSfYj4kYJRf1-UDrtp7c7ED/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №26
2. Тапсырма:Үшбұрыштың әр түрін өз түсіне бояңыз. / Задание: Раскрасить каждый тип треугольника в свой цвет.


https://drive.google.com/file/d/1xV-AGKgzJSLl2AhWtVsQzVBXi6_HLzRb/view?usp=sharing
Математикалық бояу. /Математическая раскраска №27
Кеңістіктегі фигуралар Пространственные фигуры.

https://drive.google.com/file/d/1aT0z5xL9dKpXHLx9Pmhu2TvokRAU8qi0/view?usp=sharing
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Кітаптар:
-
Қожанова, С. Қ. Математика оқыту әдістемесі: Жоғары оқу орнына арналған оқулық. – Алматы: Білім, 2018. – 276 б.
-
Исаева, Г. Т. Инновациялық технологиялар мен оқыту әдістері. – Алматы: ЖШС «Мектеп», 2020. – 195 б.
Мақалалар:
-
Әбдіразақова, С. А. Математика сабағында ақпараттық технологияларды қолдану: тәжірибелік зерттеу. / С. А. Әбдіразақова. – Алматы, 2019. – Қазақ мектебі журналы. – №2. – 45-50 б.
-
Смирнов, А. И. Графикалық редакторларды қолданудың оқытудағы тиімділігі. / А. И. Смирнов. – Мәскеу, 2021. – Педагогика мәселелері журналы. – №4. – 32-36 б.
Интернет-ресурстар:
-
https://www.paint.net — Paint графикалық редакторын пайдалану бойынша ақпарат. (қол жеткізу күні: 13.12.2024).
-
https://www.mathsoft.com — Математика бойынша оқу құралдары. (қол жеткізу күні: 10.12.2024).
-
Альмухамбетова Слушаш Базылшайыковна және басқалары Художник -математик Математические раскраски для учащихся 5 класс.
1
шағым қалдыра аласыз













