Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесінің күнтізбелік – тақырыптық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЖШС «Жалын» жалпы білім беру мектебі
Бекітемін: Мектеп директорының м.а. _______ Гаухар Садықбек Абдуллақызы «____» __________ 2021ж. |
Келісілген: Оқу ісі жөніндегі директордың орынбасары _________ Фарида Утарбекова Батырханқызы «____» __________ 2021ж.
|
«Көркем өнер» ӘБ отырысында қаралды. __________ Тұрарова Ж.С «____» __________ 2021ж.
|
«Көркем еңбек» пән мұғалімі
Тұрарова Жұмакүл Сатыбалдиевнаның
2021 -2022 оқу жылына арналған
«Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесінің
күнтізбелік – тақырыптық жоспары
2021-2022 оқу жылы
«Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесі
«Бейнелеу өнері» үйірмесі 3-5 сыныпқа арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар ұйымдастыру:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің Мемлекеттік жалпыға міндетті орта білім беру деңгейінің стандарты, 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
ҚР Білім жəне ғылым министрлігінің 2018 жылы 10 мамырда №199 бұйрығы бойынша бекіткен 9-қосымша үлгілік оқу бағдарламасы бойынша;
ҚР Білім жəне ғылым министрлігінің 2017 жылғы 25 қазандағы 545 бұйрығына 20-қосымшасы;
Қ Р Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «13» тамыздағы № 345 бұйрығына 1-қосымшасына, Қ Р Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес әзірленді.
Оқу бағдарламасының мақсаты – өнер және сурет техникасы саласында функционалды сауаттылықты қалыптастыру, шындыққа шығармашылықпен қарайтын тұлға дамыту.
Түсінік хат
«Бейнелеу өнері» үйірмесі эмоциялық-бейнелі, көркемдік ойлау түрін қалыптастыруға бағытталып тұлғаның рухани іс-әрекеті қалыптасуының шарты болып табылады.
«Бейнелеу өнері» үйірмесі өнерді мәдениеттің өзара байланысты халықтық және кәсіби екі түрін біртұтас ретінде қарастырады. Бағдарлама гуманитарлық үйірмелердің басқа базалық курстарымен тығыз ықпалдастыруға бағытталған. Балалардың эстетикалық көзқарасы мен талғамын дамытудың бірден-бір тиімді жолы бейнелеу өнері болып табылады. Эстетикалық тәрбиеде бейнелеу өнеріне ерекше орын беріледі. Ол әртүрлі сезімге бөлей отырып, балаларға өмір тұрмыс-салт тіршілік мәнін ашады, оларды қоршаған орта тіршілік құбылысына мән беріп қарауға ұйретеді. Еңбек етуге жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге тәрбиелейді. Баланың көркем ойлау жүйесі тұрақты дамуы үшін педагог оның жасына сәйкес іс-әрекет түрлерін дұрыс таңдай білуі қажет.
Әркімнің өмір құбылыстарын көркемдік тұрғысынан қабылдауы қашан да өзіндік ерекшелік болып табылады. Оның негізінде әсемдікті түйсініп, оған өз көзқарасын білдіру жатады. Бала қашанда табиғаттағы, заттық дүниедегі, өнердегі әсемдікке, адамдардың мейірбан сезіміне үн қосуға бейім. Бұл жағдайда сәбидің бастан кешірген қуанышы,талпынысы,толғанысының маңызы зор.
Олар көп жағдайда; көркем ақпараттың көлемі мен сапасына, ұйымдастырылуы мен іс-әрекет түрлеріне, баланың жас ерекшелігіне байланысты.
Көркемдік жайлы ұғымдарды бала әлеуметтік ортадан, заттық дүниеден, табиғи құбылыстардан, бейнелеу өнер шығармаларынан алады. Сондықтан да оның сурет, ертегілер мазмұнын, әуеннің сазын тұтастай қабылдауы өте маңызды. Бұдан әрі балаға дыбыстарды беріле тыңдауға, заттың бояуы мен пішініне зер сала қарауға көмектесу үшін бөлшектерді қабылдауға, мақсатты бақылауға болады.
«Бейнелеу өнері» үйірмесінің бағдарламасы: эстетикалық сезімдерді тәрбиелеу, өнегелі тәжірибесін байыту, адамгершілік сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың мәдениетін құрметтеу. Қазақстан және әлем халықтарының көркем-мәдениет мұрасын оқып үйренуге; сурет салу өнерін; зерттеу, жасау, талдау, нысандарды көркем түрлендіру үдерісінде оқушылардың шығармашылық дағдыларын дамытуға; оқу қызметінің барлық түрлерінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану арқылы тәжірибе алуға (зерттеу, идеялардың шығармашылықпен іске асыру, жұмыстардың таныстырылымы); жұмыс нәтижесі үшін түрлі ақпарат көздері мен ресурстарының маңыздылығын түсіне отырып, зерттеу мен пайдалануға; эстетикалық, сурет салу және қоршаған ортаны сурет салу арқылы тани отырып патриоттықа тәрбиелеу мен рухани-өнегелік құндылықтарын қалыптастыруға
Жалпы негізгі білім беру жүйесіндегі сурет салу ерекшелігі әртүрлі өнер түрлерін зерделеу, идеяларын өнер тәсілдері арқылы көрсету, әмбебап (тұрмыстық) және арнайы (пәндік) білімдер мен икемділікті, материалдар мен нысандарды түрлендіру және көркем өңдеу дағдыларын игеру қолдану . Өздігінен шығармашылық жұмыстар жасауға бағыт беру
«Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесі
бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
I-топ
3-5-сыныптарда– аптасына 3 сағаттан, оқу жылында 102 сағат;
II-топ
3-5-сыныптарда– аптасына 3 сағаттан, оқу жылында 102 сағат;
Үйірме
міндеттері.
«Жас суретші» үйірмесі эмоциялық - бейнелі,
көркемдік ойлау түрін қалыптастыруға бағытталып тұлғаның рухани
қызметі қалыптасуының шарты болып табылады. Пәнді тереңірек танып
білуге бағытталады. Оқушының шығармашылық қабілетін
дамытады.
Мақсаты:
1) Эстетикалық
сезімдерді тәрбиелеу, өнегелі тәжірибесін байыту, адамгершілік
сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың
мәдениетін құрметтеу.
2) Қиялын, кез келген іске
шығармашылық тұрғыдан қарау ниеті мен икемділігін, өнер мен
қоршаған әлемді қабылдау қабілетін, көркемдікқызметте бірлесіп
жұмыс істеу шеберліктері мен дағдыларын
дамыту;
3) Халық
шығармашылығына деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін
тәрбиелеу.
4) Аңғарымпаздығы мен көріп есте сақтау
қабілетін дамыту.
5) Қолдың моторикасын, икемділігін дамыту
және өнер құралдарының көмегімен оқушылардың шынайы өмірге
деген эстетикалық көзқарасын тәрбиелеу және өмірлік түйсігін
қалыптастыру;
Міндеті:
1) Өзінің қоршаған
әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу қабілетін
дамыту.
2) Сурет,
кескіндеме, композиция, граттография, оригами, мозайка, аппликация
бойынша бейнелеу сауаты негіздерімен
таныстыру.
3) Бейнелеу өнері түрлерімен (графика,
кескіндеме, мүсін, дизайн) таныстыру.
4) Көркемдік дағдыларды меңгеру (әртүрлі
материалдармен жұмыс істеу және әртүрлі бейнелеу техникасын
игеру).
5)
Сезімдік - эмоциялық белгілерді дамыту: зейін, есте сақтау, қиял,
елестету.
6)
Оқушылардың қолдарының моторикасын, иілгіштігін, икемділігін
жақсарту.
7) Өмір
шындығы көріністерін, табиғатты және өнердегі бояу түстерін оның
сезімдік әсерін балалардың көре, сезіне білуін, бейнелеу іс -
әрекеті барысында олардың кеңістік туралы түсінігін, қиялын,
елестету қабілетін жүйелі түрде
дамыту.
Бейнелеу өнер үйірмесін өтудегі оқушылардан
күтілетін нәтиже:
Практикалық білім беру мектебі түлектерді мамандық таңдауға көмектеседі, кәсіпкерлікті үйретеді және өндірістік тәжірибелік мектепте жұмысқа баулуды үйретеді.
-айнала ортаны тану
-түстер ерекшелігін білу
-переспектива заңдылықтарын білу
- эскиздер сыза алады
-сабаққа қатысты кез-келген құралмен жұмыс жасай алады;
-өз бетімен еркін жұмыс немесе елестету арқылы жұмыс орындай алады:
-шығармашылық жұмысты өздігінен жасауы
- түрлі жарыстардға қатысу
-бейнелеу өнер тарихын біліп,өнерді ажырата алады
-әдеби нормамен монолог, диалог түрінде пікірлеседі;
-ою өрнектерді,түстерді біледі
-кәсіби қызмет салаларының технологиясын біліп мамандық таңдаудың негізін алады
Бейнелеу өнер үйірмесін оқытудың әдістемелік ерекшеліктері
Бейнелеу өнері қазақ халқының бала тәрбиесіне ерекше көңіл бөлген ерекшелігімен ұштасып кеткендей. Ата- баба тарихын заманауй деңгейде жаңа түрлі коомпозициялар арқылы әлемді таныту бағытында біздің кемеңгер суретшілеріміз танылуда. Сондықтан бейнелеу өнері арқылы балаларды патриоттық тәрбиемен ұштастыра отырып, ежелгі тарихты көркемдеп шығаруға бағыт беру. Айнала ортаның переспективалық ережелерін сақтай отырып бейнелеп салу және жобалауды үйрену.
Бұл пәннің жас ұрпақ тәрбиесіне берері мол. Жаңа технологиялар енгізу, деңгейлеп оқыту.
Өз бетінше білім алу,ақпараттармен жұмыс жасау.
Шығармашылық жұмыстар жазу,жаңа үлгідегі бұйымдар әзірлеу.
Ғылыми жұмыстарын қорғау, көрмелерге қатысу.
Өнердегі кіріктірмелік, үйлесімділік тәсілдерін қолдану.
Күтілетін нәтиже.
Компания келесі бағыттарда жұмыс істейді: өндіріс және қызмет көрсету, тәжірибелік оқыту мектебі, жұмыспен қамту агенттігі.
Практикалық білім беру мектебі түлектерді мамандық таңдауға көмектеседі, кәсіпкерлікті үйретеді және өндірістік тәжірибелік мектепте жұмысқа баулуды үйретеді.
Бұл бағдарлама бүгінгі талаптарға сай қажетті көрнекіліктер мен жабдықталып іске қосылған кабинетте жүзеге асырылады.
Сонымен қатар дидактиқалық материалдар, суреттер, кітапшалар, слайдтар, бейне таспа қолданылады.
Бейнелеу өнер үйірмесі сабағынның негізгі бағыты сурет салу өнерін, айнала ортаны нақышына келтіре салуды үйрету, оқыту, игерту болып табылады.
Әр сабақта оқушы сурет салумен қатар, ұлттық тәлім-тәрбиені бойына сіңіреді
Сонымен бірге оқушы салт –дәстүрімізддегі қолөнеріміздің адам айтқысыз қымбат, замандар бойы тарих жасап қалдырған асыл мұра екендігін жете түсіне білуі керек.
Бейнелеу өнер үйірмесі халық өмірімен, тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасқан өміршен бейнесін салып үйренеді.
Бұрынғы ата-бабамыздың қолөнерін жоғалтпай ұрпақтан ұрпаққа жалғастыру бүгінгі күнгі басты міндетіміз. Сондықтан бейнелеу өнер үйірмесіне қатысушы оқушылардың алған білімдерін, өнерлерін тек өздері біліп қана қоймай, кейінгілерге үйретеді.
Үйірме техника мен технология саласында оқушылардың заманауи өндірісінде алған білім жүйесінің нәтижелігіне бағытталған функционалдық сауаттылығын қамсыздандыру, сонымен қатар, технологиялық ойлау қабілетін, болмысқа деген шығармашылық көзқарасын дамыту болып табылады.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Уақыты |
Мерекелік күндер |
1 |
Кіріспе. Әңгіме |
1 |
1/12 |
|
2 |
Суретшілер жұмыстарымен танысу |
1 |
2/12 |
|
3 |
Переспектива ережесі |
1 |
2/12 |
|
4 |
Ауа переспективасы |
1 |
8/12 |
|
5 |
Кеңістік переспективасы |
1 |
9/12 |
|
6 |
Бояулар сөйлейді. Түстер |
1 |
|
15/12 |
7 |
Жылы және суық түстер |
1 |
|
16/12 |
8 |
Түстер шағылысуы |
1 |
|
17/12 |
9 |
Колларитті түс |
1 |
22/12 Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |