Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ЖШС «Жалын» жалпы білім беру мектебі


    Бекітемін:

    Мектеп директорының м.а.

    _______ Гаухар Садықбек Абдуллақызы

    «____» __________ 2021ж.

    Келісілген:

    Оқу ісі жөніндегі

    директордың орынбасары

    _________ Фарида Утарбекова Батырханқызы

    «____» __________ 2021ж.


    «Көркем өнер» ӘБ

    отырысында қаралды.

    __________ Тұрарова Ж.С

    «____» __________ 2021ж.



    «Көркем еңбек» пән мұғалімі

    Тұрарова Жұмакүл Сатыбалдиевнаның

    2021 -2022 оқу жылына арналған

    «Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесінің

    күнтізбелік – тақырыптық жоспары





    2021-2022 оқу жылы







    «Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесі



    «Бейнелеу өнері» үйірмесі 3-5 сыныпқа арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар ұйымдастыру:

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің Мемлекеттік жалпыға міндетті орта білім беру деңгейінің стандарты, 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    ҚР Білім жəне ғылым министрлігінің 2018 жылы 10 мамырда №199 бұйрығы бойынша бекіткен 9-қосымша үлгілік оқу бағдарламасы бойынша;

    ҚР Білім жəне ғылым министрлігінің 2017 жылғы 25 қазандағы 545 бұйрығына 20-қосымшасы;

    Қ Р Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «13» тамыздағы № 345 бұйрығына 1-қосымшасына, Қ Р Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес әзірленді.

    Оқу бағдарламасының мақсаты – өнер және сурет техникасы саласында функционалды сауаттылықты қалыптастыру, шындыққа шығармашылықпен қарайтын тұлға дамыту.




    Түсінік хат



    «Бейнелеу өнері» үйірмесі эмоциялық-бейнелі, көркемдік ойлау түрін қалыптастыруға бағытталып тұлғаның рухани іс-әрекеті қалыптасуының шарты болып табылады.


    «Бейнелеу өнері» үйірмесі өнерді мәдениеттің өзара байланысты халықтық және кәсіби екі түрін біртұтас ретінде қарастырады. Бағдарлама гуманитарлық үйірмелердің басқа базалық курстарымен тығыз ықпалдастыруға бағытталған. Балалардың эстетикалық көзқарасы мен талғамын дамытудың бірден-бір тиімді жолы бейнелеу өнері болып табылады. Эстетикалық тәрбиеде бейнелеу өнеріне ерекше орын беріледі. Ол әртүрлі сезімге бөлей отырып, балаларға өмір тұрмыс-салт тіршілік мәнін ашады, оларды қоршаған орта тіршілік құбылысына мән беріп қарауға ұйретеді. Еңбек етуге жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге тәрбиелейді. Баланың көркем ойлау жүйесі тұрақты дамуы үшін педагог оның жасына сәйкес іс-әрекет түрлерін дұрыс таңдай білуі қажет.


    Әркімнің өмір құбылыстарын көркемдік тұрғысынан қабылдауы қашан да өзіндік ерекшелік болып табылады. Оның негізінде әсемдікті түйсініп, оған өз көзқарасын білдіру жатады. Бала қашанда табиғаттағы, заттық дүниедегі, өнердегі әсемдікке, адамдардың мейірбан сезіміне үн қосуға бейім. Бұл жағдайда сәбидің бастан кешірген қуанышы,талпынысы,толғанысының маңызы зор.



    Олар көп жағдайда; көркем ақпараттың көлемі мен сапасына, ұйымдастырылуы мен іс-әрекет түрлеріне, баланың жас ерекшелігіне байланысты.

    Көркемдік жайлы ұғымдарды бала әлеуметтік ортадан, заттық дүниеден, табиғи құбылыстардан, бейнелеу өнер шығармаларынан алады. Сондықтан да оның сурет, ертегілер мазмұнын, әуеннің сазын тұтастай қабылдауы өте маңызды. Бұдан әрі балаға дыбыстарды беріле тыңдауға, заттың бояуы мен пішініне зер сала қарауға көмектесу үшін бөлшектерді қабылдауға, мақсатты бақылауға болады.


    «Бейнелеу өнері» үйірмесінің бағдарламасы: эстетикалық сезімдерді тәрбиелеу, өнегелі тәжірибесін байыту, адамгершілік сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың мәдениетін құрметтеу. Қазақстан және әлем халықтарының көркем-мәдениет мұрасын оқып үйренуге; сурет салу өнерін; зерттеу, жасау, талдау, нысандарды көркем түрлендіру үдерісінде оқушылардың шығармашылық дағдыларын дамытуға; оқу қызметінің барлық түрлерінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану арқылы тәжірибе алуға (зерттеу, идеялардың шығармашылықпен іске асыру, жұмыстардың таныстырылымы); жұмыс нәтижесі үшін түрлі ақпарат көздері мен ресурстарының маңыздылығын түсіне отырып, зерттеу мен пайдалануға; эстетикалық, сурет салу және қоршаған ортаны сурет салу арқылы тани отырып патриоттықа тәрбиелеу мен рухани-өнегелік құндылықтарын қалыптастыруға


    Жалпы негізгі білім беру жүйесіндегі сурет салу ерекшелігі әртүрлі өнер түрлерін зерделеу, идеяларын өнер тәсілдері арқылы көрсету, әмбебап (тұрмыстық) және арнайы (пәндік) білімдер мен икемділікті, материалдар мен нысандарды түрлендіру және көркем өңдеу дағдыларын игеру қолдану . Өздігінен шығармашылық жұмыстар жасауға бағыт беру


    «Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесі

    бойынша оқу жүктемесінің көлемі:

    I-топ

    3-5-сыныптарда– аптасына 3 сағаттан, оқу жылында 102 сағат;


    II-топ

    3-5-сыныптарда– аптасына 3 сағаттан, оқу жылында 102 сағат;












    Үйірме міндеттері.


    «Жас суретші» үйірмесі эмоциялық - бейнелі, көркемдік ойлау түрін қалыптастыруға бағытталып тұлғаның рухани қызметі қалыптасуының шарты болып табылады. Пәнді тереңірек танып білуге бағытталады. Оқушының шығармашылық қабілетін дамытады.


    Мақсаты:
    1) Эстетикалық сезімдерді тәрбиелеу, өнегелі тәжірибесін байыту, адамгершілік сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың мәдениетін құрметтеу.
    2) Қиялын, кез келген іске шығармашылық тұрғыдан қарау ниеті мен икемділігін, өнер мен қоршаған әлемді қабылдау қабілетін, көркемдікқызметте бірлесіп жұмыс істеу шеберліктері мен дағдыларын дамыту;
    3) Халық шығармашылығына деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін тәрбиелеу.
    4) Аңғарымпаздығы мен көріп есте сақтау қабілетін дамыту.
    5) Қолдың моторикасын, икемділігін дамыту және өнер құралдарының көмегімен оқушылардың шынайы өмірге деген эстетикалық көзқарасын тәрбиелеу және өмірлік түйсігін қалыптастыру;


    Міндеті:


    1) Өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу қабілетін дамыту.
    2) Сурет, кескіндеме, композиция, граттография, оригами, мозайка, аппликация бойынша бейнелеу сауаты негіздерімен таныстыру.
    3) Бейнелеу өнері түрлерімен (графика, кескіндеме, мүсін, дизайн) таныстыру.
    4) Көркемдік дағдыларды меңгеру (әртүрлі материалдармен жұмыс істеу және әртүрлі бейнелеу техникасын игеру).
    5) Сезімдік - эмоциялық белгілерді дамыту: зейін, есте сақтау, қиял, елестету.
    6) Оқушылардың қолдарының моторикасын, иілгіштігін, икемділігін жақсарту.
    7) Өмір шындығы көріністерін, табиғатты және өнердегі бояу түстерін оның сезімдік әсерін балалардың көре, сезіне білуін, бейнелеу іс - әрекеті барысында олардың кеңістік туралы түсінігін, қиялын, елестету қабілетін жүйелі түрде дамыту.







    Бейнелеу өнер үйірмесін өтудегі оқушылардан

    күтілетін нәтиже:

    Практикалық білім беру мектебі түлектерді мамандық таңдауға көмектеседі, кәсіпкерлікті үйретеді және өндірістік тәжірибелік мектепте жұмысқа баулуды үйретеді.



    -айнала ортаны тану

    -түстер ерекшелігін білу

    -переспектива заңдылықтарын білу

    - эскиздер сыза алады

    -сабаққа қатысты кез-келген құралмен жұмыс жасай алады;

    -өз бетімен еркін жұмыс немесе елестету арқылы жұмыс орындай алады:

    -шығармашылық жұмысты өздігінен жасауы

    - түрлі жарыстардға қатысу

    -бейнелеу өнер тарихын біліп,өнерді ажырата алады

    -әдеби нормамен монолог, диалог түрінде пікірлеседі;

    -ою өрнектерді,түстерді біледі

    -кәсіби қызмет салаларының технологиясын біліп мамандық таңдаудың негізін алады




    Бейнелеу өнер үйірмесін оқытудың әдістемелік ерекшеліктері


    Бейнелеу өнері қазақ халқының бала тәрбиесіне ерекше көңіл бөлген ерекшелігімен ұштасып кеткендей. Ата- баба тарихын заманауй деңгейде жаңа түрлі коомпозициялар арқылы әлемді таныту бағытында біздің кемеңгер суретшілеріміз танылуда. Сондықтан бейнелеу өнері арқылы балаларды патриоттық тәрбиемен ұштастыра отырып, ежелгі тарихты көркемдеп шығаруға бағыт беру. Айнала ортаның переспективалық ережелерін сақтай отырып бейнелеп салу және жобалауды үйрену.

    Бұл пәннің жас ұрпақ тәрбиесіне берері мол. Жаңа технологиялар енгізу, деңгейлеп оқыту.

    Өз бетінше білім алу,ақпараттармен жұмыс жасау.

    Шығармашылық жұмыстар жазу,жаңа үлгідегі бұйымдар әзірлеу.

    Ғылыми жұмыстарын қорғау, көрмелерге қатысу.

    Өнердегі кіріктірмелік, үйлесімділік тәсілдерін қолдану.












    Күтілетін нәтиже.

    Компания келесі бағыттарда жұмыс істейді: өндіріс және қызмет көрсету, тәжірибелік оқыту мектебі, жұмыспен қамту агенттігі.

    Практикалық білім беру мектебі түлектерді мамандық таңдауға көмектеседі, кәсіпкерлікті үйретеді және өндірістік тәжірибелік мектепте жұмысқа баулуды үйретеді.




    Бұл бағдарлама бүгінгі талаптарға сай қажетті көрнекіліктер мен жабдықталып іске қосылған кабинетте жүзеге асырылады.

    Сонымен қатар дидактиқалық материалдар, суреттер, кітапшалар, слайдтар, бейне таспа қолданылады.


    Бейнелеу өнер үйірмесі сабағынның негізгі бағыты сурет салу өнерін, айнала ортаны нақышына келтіре салуды үйрету, оқыту, игерту болып табылады.

    Әр сабақта оқушы сурет салумен қатар, ұлттық  тәлім-тәрбиені бойына сіңіреді

    Сонымен бірге оқушы салт –дәстүрімізддегі қолөнеріміздің адам айтқысыз қымбат, замандар бойы тарих жасап қалдырған асыл мұра екендігін жете түсіне білуі керек.

    Бейнелеу өнер үйірмесі халық өмірімен, тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасқан өміршен бейнесін салып үйренеді.

    Бұрынғы ата-бабамыздың қолөнерін жоғалтпай ұрпақтан ұрпаққа жалғастыру бүгінгі күнгі басты міндетіміз. Сондықтан бейнелеу өнер үйірмесіне қатысушы оқушылардың алған білімдерін, өнерлерін тек өздері біліп қана қоймай, кейінгілерге үйретеді.


    Үйірме техника мен технология саласында оқушылардың заманауи өндірісінде алған білім жүйесінің нәтижелігіне бағытталған функционалдық сауаттылығын қамсыздандыру, сонымен қатар, технологиялық ойлау қабілетін, болмысқа деген шығармашылық көзқарасын дамыту болып табылады.


















    Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    №

    Тақырыбы

    Сағат саны

    Уақыты

    Мерекелік күндер

    1

    Кіріспе. Әңгіме

    1

    1/12


    2

    Суретшілер жұмыстарымен танысу

    1

    2/12


    3

    Переспектива ережесі

    1

    2/12


    4

    Ауа переспективасы

    1

    8/12


    5

    Кеңістік переспективасы

    1

    9/12


    6

    Бояулар сөйлейді. Түстер

    1


    15/12

    7

    Жылы және суық түстер

    1


    16/12

    8

    Түстер шағылысуы

    1


    17/12

    9

    Колларитті түс

    1

    22/12

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Турарова Жумакул Сатыбалдиевна
    13 Желтоқсан 2021
    2706
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесінің күнтізбелік – тақырыптық жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесінің күнтізбелік – тақырыптық жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бейнелеу өнер саласында функционалды сауаттылықты қалыптастыру, шындыққа шығармашылықпен қарайтын тұлға дамыту.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ЖШС «Жалын» жалпы білім беру мектебі


    Бекітемін:

    Мектеп директорының м.а.

    _______ Гаухар Садықбек Абдуллақызы

    «____» __________ 2021ж.

    Келісілген:

    Оқу ісі жөніндегі

    директордың орынбасары

    _________ Фарида Утарбекова Батырханқызы

    «____» __________ 2021ж.


    «Көркем өнер» ӘБ

    отырысында қаралды.

    __________ Тұрарова Ж.С

    «____» __________ 2021ж.



    «Көркем еңбек» пән мұғалімі

    Тұрарова Жұмакүл Сатыбалдиевнаның

    2021 -2022 оқу жылына арналған

    «Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесінің

    күнтізбелік – тақырыптық жоспары





    2021-2022 оқу жылы







    «Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесі



    «Бейнелеу өнері» үйірмесі 3-5 сыныпқа арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар ұйымдастыру:

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің Мемлекеттік жалпыға міндетті орта білім беру деңгейінің стандарты, 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    ҚР Білім жəне ғылым министрлігінің 2018 жылы 10 мамырда №199 бұйрығы бойынша бекіткен 9-қосымша үлгілік оқу бағдарламасы бойынша;

    ҚР Білім жəне ғылым министрлігінің 2017 жылғы 25 қазандағы 545 бұйрығына 20-қосымшасы;

    Қ Р Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «13» тамыздағы № 345 бұйрығына 1-қосымшасына, Қ Р Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес әзірленді.

    Оқу бағдарламасының мақсаты – өнер және сурет техникасы саласында функционалды сауаттылықты қалыптастыру, шындыққа шығармашылықпен қарайтын тұлға дамыту.




    Түсінік хат



    «Бейнелеу өнері» үйірмесі эмоциялық-бейнелі, көркемдік ойлау түрін қалыптастыруға бағытталып тұлғаның рухани іс-әрекеті қалыптасуының шарты болып табылады.


    «Бейнелеу өнері» үйірмесі өнерді мәдениеттің өзара байланысты халықтық және кәсіби екі түрін біртұтас ретінде қарастырады. Бағдарлама гуманитарлық үйірмелердің басқа базалық курстарымен тығыз ықпалдастыруға бағытталған. Балалардың эстетикалық көзқарасы мен талғамын дамытудың бірден-бір тиімді жолы бейнелеу өнері болып табылады. Эстетикалық тәрбиеде бейнелеу өнеріне ерекше орын беріледі. Ол әртүрлі сезімге бөлей отырып, балаларға өмір тұрмыс-салт тіршілік мәнін ашады, оларды қоршаған орта тіршілік құбылысына мән беріп қарауға ұйретеді. Еңбек етуге жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге тәрбиелейді. Баланың көркем ойлау жүйесі тұрақты дамуы үшін педагог оның жасына сәйкес іс-әрекет түрлерін дұрыс таңдай білуі қажет.


    Әркімнің өмір құбылыстарын көркемдік тұрғысынан қабылдауы қашан да өзіндік ерекшелік болып табылады. Оның негізінде әсемдікті түйсініп, оған өз көзқарасын білдіру жатады. Бала қашанда табиғаттағы, заттық дүниедегі, өнердегі әсемдікке, адамдардың мейірбан сезіміне үн қосуға бейім. Бұл жағдайда сәбидің бастан кешірген қуанышы,талпынысы,толғанысының маңызы зор.



    Олар көп жағдайда; көркем ақпараттың көлемі мен сапасына, ұйымдастырылуы мен іс-әрекет түрлеріне, баланың жас ерекшелігіне байланысты.

    Көркемдік жайлы ұғымдарды бала әлеуметтік ортадан, заттық дүниеден, табиғи құбылыстардан, бейнелеу өнер шығармаларынан алады. Сондықтан да оның сурет, ертегілер мазмұнын, әуеннің сазын тұтастай қабылдауы өте маңызды. Бұдан әрі балаға дыбыстарды беріле тыңдауға, заттың бояуы мен пішініне зер сала қарауға көмектесу үшін бөлшектерді қабылдауға, мақсатты бақылауға болады.


    «Бейнелеу өнері» үйірмесінің бағдарламасы: эстетикалық сезімдерді тәрбиелеу, өнегелі тәжірибесін байыту, адамгершілік сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың мәдениетін құрметтеу. Қазақстан және әлем халықтарының көркем-мәдениет мұрасын оқып үйренуге; сурет салу өнерін; зерттеу, жасау, талдау, нысандарды көркем түрлендіру үдерісінде оқушылардың шығармашылық дағдыларын дамытуға; оқу қызметінің барлық түрлерінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану арқылы тәжірибе алуға (зерттеу, идеялардың шығармашылықпен іске асыру, жұмыстардың таныстырылымы); жұмыс нәтижесі үшін түрлі ақпарат көздері мен ресурстарының маңыздылығын түсіне отырып, зерттеу мен пайдалануға; эстетикалық, сурет салу және қоршаған ортаны сурет салу арқылы тани отырып патриоттықа тәрбиелеу мен рухани-өнегелік құндылықтарын қалыптастыруға


    Жалпы негізгі білім беру жүйесіндегі сурет салу ерекшелігі әртүрлі өнер түрлерін зерделеу, идеяларын өнер тәсілдері арқылы көрсету, әмбебап (тұрмыстық) және арнайы (пәндік) білімдер мен икемділікті, материалдар мен нысандарды түрлендіру және көркем өңдеу дағдыларын игеру қолдану . Өздігінен шығармашылық жұмыстар жасауға бағыт беру


    «Бояулар әлемі» атты бейнелеу өнер үйірмесі

    бойынша оқу жүктемесінің көлемі:

    I-топ

    3-5-сыныптарда– аптасына 3 сағаттан, оқу жылында 102 сағат;


    II-топ

    3-5-сыныптарда– аптасына 3 сағаттан, оқу жылында 102 сағат;












    Үйірме міндеттері.


    «Жас суретші» үйірмесі эмоциялық - бейнелі, көркемдік ойлау түрін қалыптастыруға бағытталып тұлғаның рухани қызметі қалыптасуының шарты болып табылады. Пәнді тереңірек танып білуге бағытталады. Оқушының шығармашылық қабілетін дамытады.


    Мақсаты:
    1) Эстетикалық сезімдерді тәрбиелеу, өнегелі тәжірибесін байыту, адамгершілік сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың мәдениетін құрметтеу.
    2) Қиялын, кез келген іске шығармашылық тұрғыдан қарау ниеті мен икемділігін, өнер мен қоршаған әлемді қабылдау қабілетін, көркемдікқызметте бірлесіп жұмыс істеу шеберліктері мен дағдыларын дамыту;
    3) Халық шығармашылығына деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін тәрбиелеу.
    4) Аңғарымпаздығы мен көріп есте сақтау қабілетін дамыту.
    5) Қолдың моторикасын, икемділігін дамыту және өнер құралдарының көмегімен оқушылардың шынайы өмірге деген эстетикалық көзқарасын тәрбиелеу және өмірлік түйсігін қалыптастыру;


    Міндеті:


    1) Өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу қабілетін дамыту.
    2) Сурет, кескіндеме, композиция, граттография, оригами, мозайка, аппликация бойынша бейнелеу сауаты негіздерімен таныстыру.
    3) Бейнелеу өнері түрлерімен (графика, кескіндеме, мүсін, дизайн) таныстыру.
    4) Көркемдік дағдыларды меңгеру (әртүрлі материалдармен жұмыс істеу және әртүрлі бейнелеу техникасын игеру).
    5) Сезімдік - эмоциялық белгілерді дамыту: зейін, есте сақтау, қиял, елестету.
    6) Оқушылардың қолдарының моторикасын, иілгіштігін, икемділігін жақсарту.
    7) Өмір шындығы көріністерін, табиғатты және өнердегі бояу түстерін оның сезімдік әсерін балалардың көре, сезіне білуін, бейнелеу іс - әрекеті барысында олардың кеңістік туралы түсінігін, қиялын, елестету қабілетін жүйелі түрде дамыту.







    Бейнелеу өнер үйірмесін өтудегі оқушылардан

    күтілетін нәтиже:

    Практикалық білім беру мектебі түлектерді мамандық таңдауға көмектеседі, кәсіпкерлікті үйретеді және өндірістік тәжірибелік мектепте жұмысқа баулуды үйретеді.



    -айнала ортаны тану

    -түстер ерекшелігін білу

    -переспектива заңдылықтарын білу

    - эскиздер сыза алады

    -сабаққа қатысты кез-келген құралмен жұмыс жасай алады;

    -өз бетімен еркін жұмыс немесе елестету арқылы жұмыс орындай алады:

    -шығармашылық жұмысты өздігінен жасауы

    - түрлі жарыстардға қатысу

    -бейнелеу өнер тарихын біліп,өнерді ажырата алады

    -әдеби нормамен монолог, диалог түрінде пікірлеседі;

    -ою өрнектерді,түстерді біледі

    -кәсіби қызмет салаларының технологиясын біліп мамандық таңдаудың негізін алады




    Бейнелеу өнер үйірмесін оқытудың әдістемелік ерекшеліктері


    Бейнелеу өнері қазақ халқының бала тәрбиесіне ерекше көңіл бөлген ерекшелігімен ұштасып кеткендей. Ата- баба тарихын заманауй деңгейде жаңа түрлі коомпозициялар арқылы әлемді таныту бағытында біздің кемеңгер суретшілеріміз танылуда. Сондықтан бейнелеу өнері арқылы балаларды патриоттық тәрбиемен ұштастыра отырып, ежелгі тарихты көркемдеп шығаруға бағыт беру. Айнала ортаның переспективалық ережелерін сақтай отырып бейнелеп салу және жобалауды үйрену.

    Бұл пәннің жас ұрпақ тәрбиесіне берері мол. Жаңа технологиялар енгізу, деңгейлеп оқыту.

    Өз бетінше білім алу,ақпараттармен жұмыс жасау.

    Шығармашылық жұмыстар жазу,жаңа үлгідегі бұйымдар әзірлеу.

    Ғылыми жұмыстарын қорғау, көрмелерге қатысу.

    Өнердегі кіріктірмелік, үйлесімділік тәсілдерін қолдану.












    Күтілетін нәтиже.

    Компания келесі бағыттарда жұмыс істейді: өндіріс және қызмет көрсету, тәжірибелік оқыту мектебі, жұмыспен қамту агенттігі.

    Практикалық білім беру мектебі түлектерді мамандық таңдауға көмектеседі, кәсіпкерлікті үйретеді және өндірістік тәжірибелік мектепте жұмысқа баулуды үйретеді.




    Бұл бағдарлама бүгінгі талаптарға сай қажетті көрнекіліктер мен жабдықталып іске қосылған кабинетте жүзеге асырылады.

    Сонымен қатар дидактиқалық материалдар, суреттер, кітапшалар, слайдтар, бейне таспа қолданылады.


    Бейнелеу өнер үйірмесі сабағынның негізгі бағыты сурет салу өнерін, айнала ортаны нақышына келтіре салуды үйрету, оқыту, игерту болып табылады.

    Әр сабақта оқушы сурет салумен қатар, ұлттық  тәлім-тәрбиені бойына сіңіреді

    Сонымен бірге оқушы салт –дәстүрімізддегі қолөнеріміздің адам айтқысыз қымбат, замандар бойы тарих жасап қалдырған асыл мұра екендігін жете түсіне білуі керек.

    Бейнелеу өнер үйірмесі халық өмірімен, тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасқан өміршен бейнесін салып үйренеді.

    Бұрынғы ата-бабамыздың қолөнерін жоғалтпай ұрпақтан ұрпаққа жалғастыру бүгінгі күнгі басты міндетіміз. Сондықтан бейнелеу өнер үйірмесіне қатысушы оқушылардың алған білімдерін, өнерлерін тек өздері біліп қана қоймай, кейінгілерге үйретеді.


    Үйірме техника мен технология саласында оқушылардың заманауи өндірісінде алған білім жүйесінің нәтижелігіне бағытталған функционалдық сауаттылығын қамсыздандыру, сонымен қатар, технологиялық ойлау қабілетін, болмысқа деген шығармашылық көзқарасын дамыту болып табылады.


















    Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    №

    Тақырыбы

    Сағат саны

    Уақыты

    Мерекелік күндер

    1

    Кіріспе. Әңгіме

    1

    1/12


    2

    Суретшілер жұмыстарымен танысу

    1

    2/12


    3

    Переспектива ережесі

    1

    2/12


    4

    Ауа переспективасы

    1

    8/12


    5

    Кеңістік переспективасы

    1

    9/12


    6

    Бояулар сөйлейді. Түстер

    1


    15/12

    7

    Жылы және суық түстер

    1


    16/12

    8

    Түстер шағылысуы

    1


    17/12

    9

    Колларитті түс

    1

    22/12

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сурет Сыныптан тыс жұмыс 4 сынып
    13.12.2021
    2706
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Турарова Жумакул Сатыбалдиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации