Түсінік хат
Бұл факультативтік сабақ бағдарламасы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ұштауға көмектесетін жанр түрлері жан-жақты қамтылған.
1-кластарға арналған бағдарламада түстер, түстік қатынастар жас ерекшеліктеріне байланысты бейнелеу өнерінің негіздері берілген. Баланың жан-жақты тәрбиелі, биік тұлға болуы, шығармашылық жұмыстар арқылы жүзеге асады.
Оқушылардың жас ерекшеліктерін, меңгеру деңгейін ескеріп, 1-класты қамти отыра шығармашылық қабілеттерін арттыру барысында «Көңілді бояулар» атты факультативтік сабағы аптасына 1 сағат көлемінде алынып,
1-класқа 33 сағатты қамтиды.
Көңілді бояулар факультативінің мақсаты:
Балаларды көркем шығармашылық қабілеттерін, зейіндерін дамыту, ой-өрісін бейнелеу өнері әлеміне бағыттап, қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
-
- Балаларға бейнелеу өнері туралы түсінік беру;
-
- Сурет бойынша әңгімелету арқылы сөздік қорын дамыту, көркемдік талғамын арттыру;
-
- Балалардың өнер әлеміне деген қызығушылығын арттыру, бояу түстерінің мәнін түсіндіру;
-
- Ұлттық ою-өрнектердің негізгі ерекшеліктері туралы түсінік беру, түстерді дұрыс таңдап, үйлесімдік құра білуге үйрету, қолданбалы сәндік өнер сұлулығын сезінуге тәрбиелеу;
-
- Сурет салудың дәстүрлі және дәстүрден тыс әдіс-тәсілдері арқылы балалардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылығын арттыру;
-
- Сабақ кезіндегі тазалық, ұқыптылық, тәртіп ережелері мен ұжымдық бірлестікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
-
- Сурет салу құралдарымен жұмыс жасап үйренеді;
-
- Бейнелеу өнерінің түрлерімен жанрларын айыра біледі;
-
- Үлгі бойынша суретті дұрыс үйлестіріп жаттығады;
-
- Түстерді саралауды үйреніп, түстермен жұмыс жасай алады;
-
- Түстердің мағынасын ашып, әңгімелеп береді;
-
- Өзі салған суретті салыстыра білуге дағдыланады;
-
- Сабақта меңгерген білім, білік дағдыларын өмірде қолдануды меңгереді;
-
- Сурет байқауларына өз жұмыстарымен қатыса алады.
«Бояулар сыры» үйірмесінің жоспары
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Құралдар |
Сағат саны |
Күні |
|
1 |
Кемпірқосақтың түсі қандай? |
А3, жай қарындаштар, өшіргіш |
|
|
|
2 |
«Күн қандай болады?» |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
3 |
«Бақыт құсы» қағаздан құрастыру |
Жай қарандаш, өшіргіш, желім, ақ түсті сулықтар |
|
|
|
4 |
«Жапырақ таңбалары» |
Монотипия 1 Гуашь, қылқалам, әр-түрлі жапырақтар |
|
|
|
5 |
Қолшатыр мен жаңбыр |
Акварель, қылқалам |
|
|
|
6 |
«Сиқырлы жеміс-жидектер» |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
7 |
«Күзгі жапырақтар, ағаштар» (жұлмалау әдісі) |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
8 |
Құстарды бейнелеу |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
9 |
Сиқырлы мысықтар |
Пастель |
|
|
|
10 |
Түрлі түсті аспан |
Гуашь, пастель |
|
|
|
11 |
«Сиқырлы ағаштар» |
Сызық, штрих 1 А3 , балауыз, сабын көпіршігі, қара түсті гуашь, қылқалам |
|
|
|
12 |
«Алтын балық» сәндік өнер |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
13 |
Портреттегі мінез-құлық |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
14 |
Үлпілдеген жануарлар |
Гуашь, поролон |
|
|
|
15 |
Аяз ата, қарша қыз, аққала (сувенир) |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім, мақта, су моншақтар.т.б. |
|
|
|
16 |
Шырша ойыншықтарын құрастыру. |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
17 |
«Түрлі –түсті теңізде |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
18 |
Жануарлар аппликация |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
19 |
«Түнгі қала-Салют» |
Акварель, пастель |
|
|
|
20 |
«Менің анам» портрет |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
21 |
«Тасбақа мен балықтар» аппликация |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім, түсті баулар, су моншақтар.т.б. |
|
|
|
22 |
«Жұлдыздар таңбасы» |
Гуашь, поролон |
|
|
|
23 |
«Гүлді натюрморт» аппликация |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
24 |
«Саңырауқұлақтар әңгімесі» |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
25 |
Қазақтың ұлттық ою-өрнектері |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
26 |
«Наурыз-Думан» |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
27 |
«Қуыршақтар әлемі» сәндік өнер |
Шүберек, желім, қара түсті тоқыма жіптер, қайшы |
|
|
|
28 |
«Африкада кімдер тұрады?» |
Ермексаз, тақтайша, шүберек, су моншақтар, қалақшалар |
|
|
|
29 |
«Ғарышқа саяхат» |
Гуашь, түрлі-түсті қағаздар, пастель |
|
|
|
30 |
Ойыншықтар құрастыру |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
31 |
«Сиқрлы көбелектер» |
Фломастер, пастель |
|
|
|
32 |
«Өрнектелген керемет бақша» (құс, көбелек, күн) |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
33 |
«Көңілді бояулар» үйірмесінің қорытынды көрмесі |
Оқушылардың жұмыстары |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бояулар сыры
Бояулар сыры
Түсінік хат
Бұл факультативтік сабақ бағдарламасы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ұштауға көмектесетін жанр түрлері жан-жақты қамтылған.
1-кластарға арналған бағдарламада түстер, түстік қатынастар жас ерекшеліктеріне байланысты бейнелеу өнерінің негіздері берілген. Баланың жан-жақты тәрбиелі, биік тұлға болуы, шығармашылық жұмыстар арқылы жүзеге асады.
Оқушылардың жас ерекшеліктерін, меңгеру деңгейін ескеріп, 1-класты қамти отыра шығармашылық қабілеттерін арттыру барысында «Көңілді бояулар» атты факультативтік сабағы аптасына 1 сағат көлемінде алынып,
1-класқа 33 сағатты қамтиды.
Көңілді бояулар факультативінің мақсаты:
Балаларды көркем шығармашылық қабілеттерін, зейіндерін дамыту, ой-өрісін бейнелеу өнері әлеміне бағыттап, қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
-
- Балаларға бейнелеу өнері туралы түсінік беру;
-
- Сурет бойынша әңгімелету арқылы сөздік қорын дамыту, көркемдік талғамын арттыру;
-
- Балалардың өнер әлеміне деген қызығушылығын арттыру, бояу түстерінің мәнін түсіндіру;
-
- Ұлттық ою-өрнектердің негізгі ерекшеліктері туралы түсінік беру, түстерді дұрыс таңдап, үйлесімдік құра білуге үйрету, қолданбалы сәндік өнер сұлулығын сезінуге тәрбиелеу;
-
- Сурет салудың дәстүрлі және дәстүрден тыс әдіс-тәсілдері арқылы балалардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылығын арттыру;
-
- Сабақ кезіндегі тазалық, ұқыптылық, тәртіп ережелері мен ұжымдық бірлестікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
-
- Сурет салу құралдарымен жұмыс жасап үйренеді;
-
- Бейнелеу өнерінің түрлерімен жанрларын айыра біледі;
-
- Үлгі бойынша суретті дұрыс үйлестіріп жаттығады;
-
- Түстерді саралауды үйреніп, түстермен жұмыс жасай алады;
-
- Түстердің мағынасын ашып, әңгімелеп береді;
-
- Өзі салған суретті салыстыра білуге дағдыланады;
-
- Сабақта меңгерген білім, білік дағдыларын өмірде қолдануды меңгереді;
-
- Сурет байқауларына өз жұмыстарымен қатыса алады.
«Бояулар сыры» үйірмесінің жоспары
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Құралдар |
Сағат саны |
Күні |
|
1 |
Кемпірқосақтың түсі қандай? |
А3, жай қарындаштар, өшіргіш |
|
|
|
2 |
«Күн қандай болады?» |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
3 |
«Бақыт құсы» қағаздан құрастыру |
Жай қарандаш, өшіргіш, желім, ақ түсті сулықтар |
|
|
|
4 |
«Жапырақ таңбалары» |
Монотипия 1 Гуашь, қылқалам, әр-түрлі жапырақтар |
|
|
|
5 |
Қолшатыр мен жаңбыр |
Акварель, қылқалам |
|
|
|
6 |
«Сиқырлы жеміс-жидектер» |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
7 |
«Күзгі жапырақтар, ағаштар» (жұлмалау әдісі) |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
8 |
Құстарды бейнелеу |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
9 |
Сиқырлы мысықтар |
Пастель |
|
|
|
10 |
Түрлі түсті аспан |
Гуашь, пастель |
|
|
|
11 |
«Сиқырлы ағаштар» |
Сызық, штрих 1 А3 , балауыз, сабын көпіршігі, қара түсті гуашь, қылқалам |
|
|
|
12 |
«Алтын балық» сәндік өнер |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
13 |
Портреттегі мінез-құлық |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
14 |
Үлпілдеген жануарлар |
Гуашь, поролон |
|
|
|
15 |
Аяз ата, қарша қыз, аққала (сувенир) |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім, мақта, су моншақтар.т.б. |
|
|
|
16 |
Шырша ойыншықтарын құрастыру. |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
17 |
«Түрлі –түсті теңізде |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
18 |
Жануарлар аппликация |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
19 |
«Түнгі қала-Салют» |
Акварель, пастель |
|
|
|
20 |
«Менің анам» портрет |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
21 |
«Тасбақа мен балықтар» аппликация |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім, түсті баулар, су моншақтар.т.б. |
|
|
|
22 |
«Жұлдыздар таңбасы» |
Гуашь, поролон |
|
|
|
23 |
«Гүлді натюрморт» аппликация |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
24 |
«Саңырауқұлақтар әңгімесі» |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
25 |
Қазақтың ұлттық ою-өрнектері |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
26 |
«Наурыз-Думан» |
Гуашь, қылқалам |
|
|
|
27 |
«Қуыршақтар әлемі» сәндік өнер |
Шүберек, желім, қара түсті тоқыма жіптер, қайшы |
|
|
|
28 |
«Африкада кімдер тұрады?» |
Ермексаз, тақтайша, шүберек, су моншақтар, қалақшалар |
|
|
|
29 |
«Ғарышқа саяхат» |
Гуашь, түрлі-түсті қағаздар, пастель |
|
|
|
30 |
Ойыншықтар құрастыру |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
31 |
«Сиқрлы көбелектер» |
Фломастер, пастель |
|
|
|
32 |
«Өрнектелген керемет бақша» (құс, көбелек, күн) |
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім |
|
|
|
33 |
«Көңілді бояулар» үйірмесінің қорытынды көрмесі |
Оқушылардың жұмыстары |
|
|
шағым қалдыра аласыз













