|
9 сынып |
||||
|
Ата-аналар жиналысының тақырыбы: Бозбала мен бойжеткен толғандырар мәселе |
||||
|
Ата-аналар жиналысының мақсаты: Жасөспірімдердің мінез-қылығындағы өзгерістер жайлы ата-аналарға мәлімет беру |
||||
|
Табыс критерийлері: 1.Өтпелі кезеңнің ерекшеліктерімен танысады; 2.Психологиялық-педагогикалық кеңес алады; |
||||
|
Күтілетін нәтиже: 1.Өтпелі кезеңдегі балалардың физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін біледі; 2.Өтпелі кезеңде баламен қарым-қатынас жасау жолдарын түсінеді; 3.Ата-аналар бірлесе отырып, шешім шығара алады. |
||||
|
Күн тәртібіндегі мәселелер:
|
||||
|
Ата-аналар жиналысының барысы (кезеңі) |
Әдіс-тәсілдері |
Ата-ана әрекеті |
Ресурстар |
|
|
1.Сергіту сәті |
«Шаттық шеңбері» Шеңберге тұрудың үлкен бір қасиеті бар. Шеңберіміз көктегі жылу беретін күн сияқты дөңгелек. Шеңберге тұрып, бір-бірімізді жақсы көре аламыз, жақсылық пен жылулығымызды сыйлай білуге үйренеміз. |
Ата-аналардың қолынан ұстап, шаттық шеңберіне тұрғызу.Өз есіміңіздің алдына сын есім қосып айтасыз. Мысалы: мен сымбатты Салтанатпын |
Музыка |
|
|
2.Топқа бөлу |
(Қазақтың ұлттық бас киімдері арқылы топқа бөлу ) Ережелер: 1.Бір-бірімізді тыңдаймыз; 2.Жанымыздағы адамдармен жақсы қарым-қатынаста боламыз; 3.Уақытты үнемдейміз; 4.Белсенділік көрсетеміз; 5.Маңызды нәрселерді ғана айтамыз; |
Қалап алған бас киімдері арқылы ата-аналар 3 топқа бөлінеді. |
Ережелер |
|
|
3.Ағымдағы жағдаятты талдау |
Сұрақ-жауап -Жасөспірімдік шақтың ерекшеліктері қандай? -Сіз балаңыздың бойынан қандай өзгерістерді байқайсыз? -Балалардың бойындағы агрессияны қалай жеңуге болады? -Сублимация дегенді қалай түсінесіздер? |
Интерактивті тақтадағы сұрақтарға ата-аналар өз бетінше жауап береді |
Интерактивті тақта |
|
|
4.Тақырыпты өзектендіру |
Жасөспірімдердің физиологиялық және психологиялық дамуы (психологиялық-педагогикалық кеңес) туралы мектеп психологын шақыру |
1.Ата-аналар психологты тыңдап, сұрақтары болса қояды. |
|
|
|
5.Тапсырма бойынша бірлескен талқылау |
Мәтінмен жұмыс 1.Өтпелі кезеңдегі қыз балалар бойындағы өзгерістер. 2. Өтпелі кезеңдегі ер балалар бойындағы өзгерістер 3.Жасөспірімдердің тамақтану ерекшеліктері |
1.Ата-аналар 3топқа бөлінеді. 2.Әр топ жеке сұрақтарға постер дайындайды. 3.Топ ішінен бір ата- ана шығып постерді қорғайды. 4.Бірін-бірі толықтырады. 5.Топ ережелері сақталады. |
Интерактивті тақта |
|
|
6.Бірлескен шешім |
Күн тәртібінде: 1.І тоқсандағы 9 «Ә»сынып оқушыларының оқу үлгерімін талдау 2.Жасөспірімдік шақтың ерекшеліктері 3.Әр түрлі мәселелер |
1.Ата-аналар бірлесе отырып күн тәртібіндегі мәселелер бойынша шешім шығарады. 2.Бірін-бірі толықтырады, түзетеді |
|
|
|
7.Рефлексия (ата-ана) |
«Сөйлемдерді жалғастырыңыз» әдісі -Маған жиналыста ұнағаны... -Бүгін ата-аналармен..... жайлы ой бөлістік. -Мен бүгін... екенін түсіндім. -Маған....түсіну қиын болды. -Мен...жайлы толығырақ білгім келеді. |
Ата-аналарға көп нүктемен бос орындары бар бірнеше сөйлем жазылған парақ таратылады. Мысалы, Маған жиналыста ұнағаны....... |
|
|
|
8. Кері байланыс (жазбаша) |
|
|
|
|
|
Сынып жетекшісінің рефлексиясы 1.Жиналыста не сәтті, не сәтсіз болды? 2.Неліктен? 3.Нені, қалай жақсарту керек? 10.Ата-аналар шешімі: |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бозбала мен бойжеткен толғандырар мәселе
Бозбала мен бойжеткен толғандырар мәселе
|
9 сынып |
||||
|
Ата-аналар жиналысының тақырыбы: Бозбала мен бойжеткен толғандырар мәселе |
||||
|
Ата-аналар жиналысының мақсаты: Жасөспірімдердің мінез-қылығындағы өзгерістер жайлы ата-аналарға мәлімет беру |
||||
|
Табыс критерийлері: 1.Өтпелі кезеңнің ерекшеліктерімен танысады; 2.Психологиялық-педагогикалық кеңес алады; |
||||
|
Күтілетін нәтиже: 1.Өтпелі кезеңдегі балалардың физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін біледі; 2.Өтпелі кезеңде баламен қарым-қатынас жасау жолдарын түсінеді; 3.Ата-аналар бірлесе отырып, шешім шығара алады. |
||||
|
Күн тәртібіндегі мәселелер:
|
||||
|
Ата-аналар жиналысының барысы (кезеңі) |
Әдіс-тәсілдері |
Ата-ана әрекеті |
Ресурстар |
|
|
1.Сергіту сәті |
«Шаттық шеңбері» Шеңберге тұрудың үлкен бір қасиеті бар. Шеңберіміз көктегі жылу беретін күн сияқты дөңгелек. Шеңберге тұрып, бір-бірімізді жақсы көре аламыз, жақсылық пен жылулығымызды сыйлай білуге үйренеміз. |
Ата-аналардың қолынан ұстап, шаттық шеңберіне тұрғызу.Өз есіміңіздің алдына сын есім қосып айтасыз. Мысалы: мен сымбатты Салтанатпын |
Музыка |
|
|
2.Топқа бөлу |
(Қазақтың ұлттық бас киімдері арқылы топқа бөлу ) Ережелер: 1.Бір-бірімізді тыңдаймыз; 2.Жанымыздағы адамдармен жақсы қарым-қатынаста боламыз; 3.Уақытты үнемдейміз; 4.Белсенділік көрсетеміз; 5.Маңызды нәрселерді ғана айтамыз; |
Қалап алған бас киімдері арқылы ата-аналар 3 топқа бөлінеді. |
Ережелер |
|
|
3.Ағымдағы жағдаятты талдау |
Сұрақ-жауап -Жасөспірімдік шақтың ерекшеліктері қандай? -Сіз балаңыздың бойынан қандай өзгерістерді байқайсыз? -Балалардың бойындағы агрессияны қалай жеңуге болады? -Сублимация дегенді қалай түсінесіздер? |
Интерактивті тақтадағы сұрақтарға ата-аналар өз бетінше жауап береді |
Интерактивті тақта |
|
|
4.Тақырыпты өзектендіру |
Жасөспірімдердің физиологиялық және психологиялық дамуы (психологиялық-педагогикалық кеңес) туралы мектеп психологын шақыру |
1.Ата-аналар психологты тыңдап, сұрақтары болса қояды. |
|
|
|
5.Тапсырма бойынша бірлескен талқылау |
Мәтінмен жұмыс 1.Өтпелі кезеңдегі қыз балалар бойындағы өзгерістер. 2. Өтпелі кезеңдегі ер балалар бойындағы өзгерістер 3.Жасөспірімдердің тамақтану ерекшеліктері |
1.Ата-аналар 3топқа бөлінеді. 2.Әр топ жеке сұрақтарға постер дайындайды. 3.Топ ішінен бір ата- ана шығып постерді қорғайды. 4.Бірін-бірі толықтырады. 5.Топ ережелері сақталады. |
Интерактивті тақта |
|
|
6.Бірлескен шешім |
Күн тәртібінде: 1.І тоқсандағы 9 «Ә»сынып оқушыларының оқу үлгерімін талдау 2.Жасөспірімдік шақтың ерекшеліктері 3.Әр түрлі мәселелер |
1.Ата-аналар бірлесе отырып күн тәртібіндегі мәселелер бойынша шешім шығарады. 2.Бірін-бірі толықтырады, түзетеді |
|
|
|
7.Рефлексия (ата-ана) |
«Сөйлемдерді жалғастырыңыз» әдісі -Маған жиналыста ұнағаны... -Бүгін ата-аналармен..... жайлы ой бөлістік. -Мен бүгін... екенін түсіндім. -Маған....түсіну қиын болды. -Мен...жайлы толығырақ білгім келеді. |
Ата-аналарға көп нүктемен бос орындары бар бірнеше сөйлем жазылған парақ таратылады. Мысалы, Маған жиналыста ұнағаны....... |
|
|
|
8. Кері байланыс (жазбаша) |
|
|
|
|
|
Сынып жетекшісінің рефлексиясы 1.Жиналыста не сәтті, не сәтсіз болды? 2.Неліктен? 3.Нені, қалай жақсарту керек? 10.Ата-аналар шешімі: |
||||
шағым қалдыра аласыз













