9
сынып
|
Сынып
жетекші:
|
Ата-аналар жиналысының
тақырыбы:
Бозбала мен бойжеткен
толғандырар мәселе
|
Ата-аналар жиналысының
мақсаты: Жасөспірімдердің
мінез-қылығындағы өзгерістер жайлы ата-аналарға мәлімет
беру
|
Табыс
критерийлері: 1.Өтпелі кезеңнің
ерекшеліктерімен танысады;
2.Психологиялық-педагогикалық
кеңес алады;
|
Күтілетін
нәтиже:
1.Өтпелі кезеңдегі
балалардың физиологиялық,
психологиялық
ерекшеліктерін
біледі;
2.Өтпелі кезеңде
баламен қарым-қатынас жасау жолдарын
түсінеді;
3.Ата-аналар бірлесе отырып,
шешім шығара алады.
|
Күн тәртібіндегі
мәселелер:
-
І тоқсандағы 9 сынып
оқушыларының оқу үлгерімін
талдау
-
Жасөспірімдік шақтың
ерекшеліктері
-
Әр түрлі
мәселелер
|
Ата-аналар жиналысының
барысы (кезеңі)
|
Әдіс-тәсілдері
|
Ата-ана
әрекеті
|
Ресурстар
|
1.Сергіту
сәті
|
«Шаттық
шеңбері»
Шеңберге тұрудың үлкен бір
қасиеті бар. Шеңберіміз көктегі жылу беретін күн сияқты дөңгелек.
Шеңберге тұрып, бір-бірімізді жақсы көре аламыз, жақсылық пен
жылулығымызды сыйлай білуге
үйренеміз.
|
Ата-аналардың қолынан ұстап,
шаттық шеңберіне тұрғызу.Өз есіміңіздің алдына сын есім қосып
айтасыз. Мысалы: мен сымбатты
Салтанатпын
|
Музыка
|
2.Топқа
бөлу
|
(Қазақтың ұлттық бас
киімдері арқылы топқа бөлу )
Ережелер:
1.Бір-бірімізді
тыңдаймыз;
2.Жанымыздағы
адамдармен жақсы қарым-қатынаста
боламыз;
3.Уақытты
үнемдейміз;
4.Белсенділік
көрсетеміз;
5.Маңызды нәрселерді ғана
айтамыз;
|
Қалап алған бас киімдері
арқылы ата-аналар 3 топқа
бөлінеді.
|
Ережелер
|
3.Ағымдағы
жағдаятты
талдау
|
Сұрақ-жауап
-Жасөспірімдік
шақтың ерекшеліктері қандай?
-Сіз балаңыздың
бойынан қандай өзгерістерді
байқайсыз?
-Балалардың
бойындағы агрессияны қалай жеңуге
болады?
-Сублимация дегенді қалай
түсінесіздер?
|
Интерактивті
тақтадағы сұрақтарға ата-аналар өз бетінше жауап
береді
|
Интерактивті
тақта
|
4.Тақырыпты
өзектендіру
|
Жасөспірімдердің физиологиялық
және психологиялық дамуы (психологиялық-педагогикалық кеңес) туралы
мектеп психологын шақыру
|
1.Ата-аналар психологты
тыңдап, сұрақтары болса
қояды.
|
|
5.Тапсырма
бойынша
бірлескен
талқылау
|
Мәтінмен
жұмыс
1.Өтпелі кезеңдегі
қыз балалар бойындағы
өзгерістер.
2. Өтпелі кезеңдегі
ер балалар бойындағы
өзгерістер
3.Жасөспірімдердің
тамақтану ерекшеліктері
|
1.Ата-аналар 3топқа
бөлінеді.
2.Әр топ жеке
сұрақтарға постер
дайындайды.
3.Топ ішінен бір
ата-
ана шығып постерді
қорғайды.
4.Бірін-бірі
толықтырады.
5.Топ ережелері
сақталады.
|
Интерактивті
тақта
|
6.Бірлескен
шешім
|
Күн
тәртібінде:
1.І тоқсандағы 9
«Ә»сынып оқушыларының оқу үлгерімін
талдау
2.Жасөспірімдік
шақтың ерекшеліктері
3.Әр түрлі
мәселелер
|
1.Ата-аналар бірлесе
отырып күн тәртібіндегі мәселелер бойынша шешім
шығарады.
2.Бірін-бірі
толықтырады, түзетеді
|
|
7.Рефлексия
(ата-ана)
|
«Сөйлемдерді
жалғастырыңыз» әдісі
-Маған жиналыста
ұнағаны...
-Бүгін
ата-аналармен..... жайлы ой
бөлістік.
-Мен бүгін... екенін
түсіндім.
-Маған....түсіну
қиын болды.
-Мен...жайлы толығырақ білгім
келеді.
|
Ата-аналарға көп нүктемен бос
орындары бар бірнеше сөйлем жазылған парақ таратылады. Мысалы,
Маған жиналыста
ұнағаны.......
|
|
8. Кері
байланыс
(жазбаша)
|
|
|
|
Сынып
жетекшісінің рефлексиясы
1.Жиналыста не
сәтті, не сәтсіз болды?
2.Неліктен?
3.Нені, қалай
жақсарту керек?
10.Ата-аналар
шешімі:
|