Бозжыра Шарын шатқалдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бозжыра Шарын шатқалдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша тапсырмалармен, жаттығулардың орындалу үлгісімен берілген қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

   Бөлім:

Қазақстандағы көрікті жерлер.

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып: 6в

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бозжыра. Шарын шатқалдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.5.1 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу.

6.4.1.1 Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақтың мақсаты

  1. Оқылым және тыңдалым мәтіндерінен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп, тезис жоспар құрастырады және жинақы мәтін жазады.

  2. Географиялық атауларды қолдана отырып, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.

  3. Орфографиялық нормаларды сақтай отырып, берілген мысалдарға «дұрыс/бұрыс» талдау жасайды және қатені түзетеді.

Құндылыққа баулу:Отансүйгіштік, табиғатты аялау және ынтымақтастық құндылықтарына баулу

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, жағымды психологиялық ахуал тудыру.





Сабақтың ортасы

Жаңа білімді меңгерту. Мұғалім түсіндірмесі.

Ақпаратты есте сақтайды;

Ережеге сай мысалдар айтады.

ҚБ.

Дұрыс!

Жарайсың!



Сабақтың ортасы


1-тапсырма. Оқылым мәтінімен танысып, кестені толтырыңдар.

Шатқал - терең, түбі тар, құлама немесе тік, кейде ойыс беткейлі және көпшілік бөлігі жартасты болып келетін аңғар. Шатқал көбінесе таулы аймақтарда кездеседі.

Бозжыра

Тезис жоспары

Шарын


1. Шатқалдардың орналасқан мекені



2. Пайда болған уақыты



3. Өзіне тән ерекшелігі



Мәтінді түсініп оқиды және кестені дұрыс толтырады.

Дескриптор:

-шатқалдардың орналасқан мекенін анықтап, кестеге жазады – 1 ұпай.

Шатқалдардың пайда болған уақыты туралы деректі кестеге толықтырады – 1 ұпай.

Шатқалдардың өзіндік ерекшелігін нақтылап, кестеге түсіреді – 1 ұпай. Б:3 ұпай

Оқулық



2-тапсырма. Оқулықтың 10-бетіндегі деңгейлік тапсырманы орындаңдар.

  1. Сыңарын тауып, дәптерге көшіріп жазыңдар.

Бірқазан, жетіқарақшы, жолбарыс

  1. Екі не үш түбірден біріккен 7-10 географиялық атау жазыңдар.

Ақтөбе (ақ + төбе) , Жезқазған (жез + қаз +ған), Қызылорда (қызыл + орда), Байқоңыр (бай + қоңыр), Шымкент (шым + кент, Талдықорған (талды + қорған)

3. Өсімдіктердің атауларын қатыстырып «Табиғат аясында» тақырыбында жинақы мәтін жазыңдар.

-сөздердің сыңарын тауып, дәптерге дұрыс көшіреді.

-екі не үш түбірден біріккен географиялық атау жазады.


Дескриптор:

Сөздердің сыңарын тауып, қатесіз көшіреді – 1 ұпай.

- географиялық атауды дұрыс құрастырып жазады – 1 ұпай.

- жинақы мәтін – 2 ұпай.Б: 4 ұпай






3-тапсырма. "Дұрыс/бұрыс" тапсырмасы

Мысал

Дұрыс

Бұрыс

1. Ешнәрсе



2. Бірқалыпты



3. Атақ құмар



4. Авто сервис



5. А.Байтұрсынұлы



6. Дәйек сөз



7. изотерма



8. Аэро план



9. Атсалысу



10. Қос мекенді




Берілген сөздерді оқиды және орфографиялық нормаға сәйкестігін анықтайды.

- «дұрыс» немесе «бұрыс» белгілейді


Дескриптор:

Барлық сөздерді дұрыс анықтап, «Дұрыс/Бұрыс» кестесін қатесіз толтырады – 3 ұпай.

1 қатеге жол береді – 2 ұпай.

2 қатеге жол береді – 1 ұпай.




ЕБҚЕ оқушыға арналған тапсырма.

1-тапсырма.

Бозжыра

Тезис жоспары

Шарын


1. Шатқалдардың орналасқан мекені



2. Пайда болған уақыты



3. Өзіне тән ерекшелігі


2-тапсырма. Екі не үш түбірден біріккен 5-6

географиялық атау жазыңдар.

Үлгі: Ақ+төбе=Ақтөбе






Сабақтың соңы


  • Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісі

  • ? – Маған сабақта ең ұнағаны...

  • ? – Маған қиын болғаны...

  • ✋ – Бүгін мен білген жаңа мәлімет...

  • ? – Мен әлі де үйренгім келетіні...

  • ✍ – Сабақтағы өз жұмысымды бағалаймын...




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.00.2025
150
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі