Bravo english

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Bravo english

Материал туралы қысқаша түсінік
жаспар уйірме
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: Келісемін: ӘБ отырысында қаралды:

Мектеп директоры: ТІЖДО: ӘБ жетекшісі:

_________ О.Усенов _________ Д.Аманова ________ З.Назарова







Үйірменің атауы:

Bravo English”









Үйірме жетекшісі: Жумаева .Н У



















2017 – 2018 оқу жылы





Үйірме атауы: “Bravo English ”

Үйірме жетекшісі: Жумаева Нилуфар Урозбаевна

Сыныптар: 9 «А», 10 «Б», 11 «А»сыныптары

Сабақтар саны: 11















































Техника қауіпсіздік ережелері:

  1. Мектеп мүлкіне тиянақты қарау, тазалықты және тәртіпті сақтау.

  2. Мектеп мүлкін бүлдірген жағдайда шығынын өтеу (өзі немесе ата-анасы көмегімен)

  3. Ұстаздардың берілген тапсырмасын орындау.

  4. Оқушы өз құрбыларын сыйлау.

  5. Үйірмеге қатысушылар тәртіп бұзған жағдайда үйірмеден шығарылады.













































Bravo English ” үйірмесінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Екі аптада 1 рет, жылына 18 сағат.





1

The Verb

1

09.09

2

Modal Verbs

1

23.09

3

The Simple Present Tense

1

07.10

4

The Simple Past Tense

1

21.10

5

The Simple Future Tense

1

11.11

6

The Present Continuous Tense

1

25.10

7

The Past Continuous Tense

1

09.12

8

The Future Continuous Tense

1

23.12

9

The Present Perfect Tense

1

13.01

10

The Past Perfect Tense

1

20.01

11

The Future Perfect Tense

1

03.01

12

The Present Perfect Continuous Tense

1

24.02

13

The Past Perfect Continuous Tense

1

10.03

14

The Future Perfect Continuous Tense

1

17.03

15

The Noun

1

14.04

16

The Adjective

1

21.04

17

The Pronouns

1

12.05

18

Direct and Report speech

1

19.05















































Bravo English” үйірмесіне қатысатын оқушылар тізімі

Оқушылардың аты-жөні


Сыныбы

Оқушының қолы

1

Әбдуәлі Феруза


11 «А»


2

Амангелді Жанел


9«А»


3

Атабай Саддам


10 «Б»


4

Ельбаев Үсен


9«А»


5

Дадаев Жасур


10 «Б»


6

Ниязова Аяжан


9 «A»



7

Тахмезова Карина


10 «Б»


8

Тасыбай Аружан


11 «А»


9

Раджабова Нозима


10 «Б»


10

Юлдош Бексултан


9«А»


11

Қаржав Ербол

9 «А»










Түсінік хат

Осы бағдарлама ағылшын тілін үйрену жағдай жасайды. Бұл бағдарлама оқушыларға тек ана тілін ғана емес, сонымен бірге басқа тілдерді де оқу қажет болатынын түсіндіреді, яғни ағылшын тілін басқа елдермен қарым-қатынас жасауды оңайлатады деп айтқым келеді. Ағылшын тілі ғылым мен техниканың озық үлгілерінің жан-жақты саналы азамат болып өсуіне жағдай жасау әрбір ұстаздың міндеті. Ал сол баланың білім, ғылым, техника, компьютер салаларын білу үшін ең бірінші ағылшын тілін білу керек.

Біздің болашағымыз осы жат жеткіншектерде, ендеше біз оларды заман талабына сай салауатты да көзі ашық, әртүрлі тілде еркін сөйлей алатын аудармашы, тілші етіп, өздерін басқа мемлекеттерде еркін ұстай алатын ұрпақ тәрбиелеуіміз керек.

Көп тіл білген адам ешкімнен де кем болмайды. Сондықтан да тілімізді дамытып, жан-жақты болғанымыз жөн.



Бағдарламаның басты мақсаты:

  1. Осы бағдарламаның басты мақсаты – әрбір оқушының әсіресе ағылшын тіліне деген қызығушылығын тудыру;

  2. Оқушылардың санасын, ой-өрісін, сөйлеу мәдениетін қалыптастырып дамыту;

  3. Қазіргі заманның ең бірінші талабы – ағылшын тілін үйрету;

  4. Ғылым мен техника, жаңа технология әлеміне жол ашып беру;

  5. Басқа елдердің балаларымен терезесі тең болу үшін қажырлы еңбек ету.

  6. Басқа елдердің балаларымен терезесі тең болу үшін қажырлы еңбек ету.

Міндеттері:

  1. Стандарт талаптарын орындай отырып, басқа сабақтарға ұқсамайтын қызықты да нәтижелі, сапалы сабақ болуына көңіл бөлу.

  2. Сабақта әртүрлі әдістер арқылы баланы сөйлете білу, олардың сөйлеу тілін қалыптастыру.

  3. Жекелеген тақырыптарды жасаралық деңгейге байланыстыра отырып өткізу.

Күтілетін нәтиже:

  1. Балалардың лингвистикалық ой-өрісін кеңейтуді, оларға қол жетімді және қарапайым деңгейде ағылшын тілін ауызша игеруге қарапайым лингвистикалық түсініктерді меңгеруі;

  2. Психологиялық кедергіні жеңу үшін оқушылардың коммуникативтік психологиялық бейімделуі;

  3. ағылшын тіліе пайдалану арқылы, үйрететін ойында, оқу қойылымдар үрдісінде балалардың эмоционалдық саласының дамуы.



















Пайдаланған әдебиеттер:



  1. «Ағылшын тілі грамматикасы» Ұ Ә.Парманова

  2. Ағылшын тілі. Т.Аяпова, Д.Ұқбаев – Алматы; Атамұра. 2010ж

  3. Интернет ресурстары www.longman.co







































Ата-ана өтініші

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Өтініш

__________________ жылы туылған Т.Бигелдинов атындағы ЖОМ-тің

___ сыныбында оқитын менің ұлым (қызым) ___________________________________

____________________________________________ үйірмесіне қабылдауыңызды сұраймын.

Ата-анасы туралы мәлімет:

Анасы: ________________________________________________________________________

Жұмыс орны, қызметі: ___________________________________________________________

Сымтетігі: __________________________ Қолы: _______________ _____________2017жыл

Әкесі: _________________________________________________________________________

Жұмыс орны, қызмемі: __________________________________________________________

Сымтетігі: _____________________________ Қолы: ____________ __ ___________2017жыл



Ата-ана өтініші

____________________________________________________________

____________________________________________________________

Өтініш

__________________ жылы туылған Т.Бигелдинов атындағы ЖОМ-тің

___ сыныбында оқитын менің ұлым (қызым) ___________________________________

____________________________________________ үйірмесіне қабылдауыңызды сұраймын.

Ата-анасы туралы мәлімет:

Анасы: ________________________________________________________________________

Жұмыс орны, қызметі: ___________________________________________________________

Сымтетігі: __________________________ Қолы: _______________ _____________2017жыл

Әкесі: _________________________________________________________________________

Жұмыс орны, қызмемі: __________________________________________________________

Сымтетігі: _____________________________ Қолы: ____________ __ ___________2017жыл

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2019
388
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі