Бекітемін: Келісемін: ӘБ отырысында қаралды:
Мектеп директоры: ТІЖДО: ӘБ жетекшісі:
_________ О.Усенов _________ Д.Аманова ________ З.Назарова
Үйірменің атауы:
“Bravo English”
Үйірме жетекшісі: Жумаева .Н У
2017 – 2018 оқу жылы
Үйірме атауы: “Bravo English ”
Үйірме жетекшісі: Жумаева Нилуфар Урозбаевна
Сыныптар: 9 «А», 10 «Б», 11 «А»сыныптары
Сабақтар саны: 11
Техника қауіпсіздік ережелері:
-
Мектеп мүлкіне тиянақты қарау, тазалықты және тәртіпті сақтау.
-
Мектеп мүлкін бүлдірген жағдайда шығынын өтеу (өзі немесе ата-анасы көмегімен)
-
Ұстаздардың берілген тапсырмасын орындау.
-
Оқушы өз құрбыларын сыйлау.
-
Үйірмеге қатысушылар тәртіп бұзған жағдайда үйірмеден шығарылады.
“Bravo English ” үйірмесінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Екі аптада 1 рет, жылына 18 сағат.
|
№ |
|
|
|
|
1 |
The Verb |
1 |
09.09 |
|
2 |
Modal Verbs |
1 |
23.09 |
|
3 |
The Simple Present Tense |
1 |
07.10 |
|
4 |
The Simple Past Tense |
1 |
21.10 |
|
5 |
The Simple Future Tense |
1 |
11.11 |
|
6 |
The Present Continuous Tense |
1 |
25.10 |
|
7 |
The Past Continuous Tense |
1 |
09.12 |
|
8 |
The Future Continuous Tense |
1 |
23.12 |
|
9 |
The Present Perfect Tense |
1 |
13.01 |
|
10 |
The Past Perfect Tense |
1 |
20.01 |
|
11 |
The Future Perfect Tense |
1 |
03.01 |
|
12 |
The Present Perfect Continuous Tense |
1 |
24.02 |
|
13 |
The Past Perfect Continuous Tense |
1 |
10.03 |
|
14 |
The Future Perfect Continuous Tense |
1 |
17.03 |
|
15 |
The Noun |
1 |
14.04 |
|
16 |
The Adjective |
1 |
21.04 |
|
17 |
The Pronouns |
1 |
12.05 |
|
18 |
Direct and Report speech |
1 |
19.05 |
“Bravo English” үйірмесіне қатысатын оқушылар тізімі
|
№ |
Оқушылардың аты-жөні
|
Сыныбы |
Оқушының қолы |
|
1 |
Әбдуәлі Феруза |
11 «А» |
|
|
2 |
Амангелді Жанел |
9«А» |
|
|
3 |
Атабай Саддам |
10 «Б» |
|
|
4 |
Ельбаев Үсен |
9«А» |
|
|
5 |
Дадаев Жасур |
10 «Б» |
|
|
6 |
Ниязова Аяжан |
9 «A»
|
|
|
7 |
Тахмезова Карина |
10 «Б» |
|
|
8 |
Тасыбай Аружан |
11 «А» |
|
|
9 |
Раджабова Нозима |
10 «Б» |
|
|
10 |
Юлдош Бексултан |
9«А» |
|
|
11 |
Қаржав Ербол |
9 «А» |
|
Түсінік хат
Осы бағдарлама ағылшын тілін үйрену жағдай жасайды. Бұл бағдарлама оқушыларға тек ана тілін ғана емес, сонымен бірге басқа тілдерді де оқу қажет болатынын түсіндіреді, яғни ағылшын тілін басқа елдермен қарым-қатынас жасауды оңайлатады деп айтқым келеді. Ағылшын тілі ғылым мен техниканың озық үлгілерінің жан-жақты саналы азамат болып өсуіне жағдай жасау әрбір ұстаздың міндеті. Ал сол баланың білім, ғылым, техника, компьютер салаларын білу үшін ең бірінші ағылшын тілін білу керек.
Біздің болашағымыз осы жат жеткіншектерде, ендеше біз оларды заман талабына сай салауатты да көзі ашық, әртүрлі тілде еркін сөйлей алатын аудармашы, тілші етіп, өздерін басқа мемлекеттерде еркін ұстай алатын ұрпақ тәрбиелеуіміз керек.
Көп тіл білген адам ешкімнен де кем болмайды. Сондықтан да тілімізді дамытып, жан-жақты болғанымыз жөн.
Бағдарламаның басты мақсаты:
-
Осы бағдарламаның басты мақсаты – әрбір оқушының әсіресе ағылшын тіліне деген қызығушылығын тудыру;
-
Оқушылардың санасын, ой-өрісін, сөйлеу мәдениетін қалыптастырып дамыту;
-
Қазіргі заманның ең бірінші талабы – ағылшын тілін үйрету;
-
Ғылым мен техника, жаңа технология әлеміне жол ашып беру;
-
Басқа елдердің балаларымен терезесі тең болу үшін қажырлы еңбек ету.
-
Басқа елдердің балаларымен терезесі тең болу үшін қажырлы еңбек ету.
Міндеттері:
-
Стандарт талаптарын орындай отырып, басқа сабақтарға ұқсамайтын қызықты да нәтижелі, сапалы сабақ болуына көңіл бөлу.
-
Сабақта әртүрлі әдістер арқылы баланы сөйлете білу, олардың сөйлеу тілін қалыптастыру.
-
Жекелеген тақырыптарды жасаралық деңгейге байланыстыра отырып өткізу.
Күтілетін нәтиже:
-
Балалардың лингвистикалық ой-өрісін кеңейтуді, оларға қол жетімді және қарапайым деңгейде ағылшын тілін ауызша игеруге қарапайым лингвистикалық түсініктерді меңгеруі;
-
Психологиялық кедергіні жеңу үшін оқушылардың коммуникативтік психологиялық бейімделуі;
-
ағылшын тіліе пайдалану арқылы, үйрететін ойында, оқу қойылымдар үрдісінде балалардың эмоционалдық саласының дамуы.
Пайдаланған әдебиеттер:
-
«Ағылшын тілі грамматикасы» Ұ Ә.Парманова
-
Ағылшын тілі. Т.Аяпова, Д.Ұқбаев – Алматы; Атамұра. 2010ж
-
Интернет ресурстары www.longman.co
Ата-ана өтініші
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Өтініш
__________________ жылы туылған Т.Бигелдинов атындағы ЖОМ-тің
___ сыныбында оқитын менің ұлым (қызым) ___________________________________
____________________________________________ үйірмесіне қабылдауыңызды сұраймын.
Ата-анасы туралы мәлімет:
Анасы: ________________________________________________________________________
Жұмыс орны, қызметі: ___________________________________________________________
Сымтетігі: __________________________ Қолы: _______________ _____________2017жыл
Әкесі: _________________________________________________________________________
Жұмыс орны, қызмемі: __________________________________________________________
Сымтетігі: _____________________________ Қолы: ____________ __ ___________2017жыл
Ата-ана өтініші
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Өтініш
__________________ жылы туылған Т.Бигелдинов атындағы ЖОМ-тің
___ сыныбында оқитын менің ұлым (қызым) ___________________________________
____________________________________________ үйірмесіне қабылдауыңызды сұраймын.
Ата-анасы туралы мәлімет:
Анасы: ________________________________________________________________________
Жұмыс орны, қызметі: ___________________________________________________________
Сымтетігі: __________________________ Қолы: _______________ _____________2017жыл
Әкесі: _________________________________________________________________________
Жұмыс орны, қызмемі: __________________________________________________________
Сымтетігі: _____________________________ Қолы: ____________ __ ___________2017жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Bravo english
Bravo english
Бекітемін: Келісемін: ӘБ отырысында қаралды:
Мектеп директоры: ТІЖДО: ӘБ жетекшісі:
_________ О.Усенов _________ Д.Аманова ________ З.Назарова
Үйірменің атауы:
“Bravo English”
Үйірме жетекшісі: Жумаева .Н У
2017 – 2018 оқу жылы
Үйірме атауы: “Bravo English ”
Үйірме жетекшісі: Жумаева Нилуфар Урозбаевна
Сыныптар: 9 «А», 10 «Б», 11 «А»сыныптары
Сабақтар саны: 11
Техника қауіпсіздік ережелері:
-
Мектеп мүлкіне тиянақты қарау, тазалықты және тәртіпті сақтау.
-
Мектеп мүлкін бүлдірген жағдайда шығынын өтеу (өзі немесе ата-анасы көмегімен)
-
Ұстаздардың берілген тапсырмасын орындау.
-
Оқушы өз құрбыларын сыйлау.
-
Үйірмеге қатысушылар тәртіп бұзған жағдайда үйірмеден шығарылады.
“Bravo English ” үйірмесінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Екі аптада 1 рет, жылына 18 сағат.
|
№ |
|
|
|
|
1 |
The Verb |
1 |
09.09 |
|
2 |
Modal Verbs |
1 |
23.09 |
|
3 |
The Simple Present Tense |
1 |
07.10 |
|
4 |
The Simple Past Tense |
1 |
21.10 |
|
5 |
The Simple Future Tense |
1 |
11.11 |
|
6 |
The Present Continuous Tense |
1 |
25.10 |
|
7 |
The Past Continuous Tense |
1 |
09.12 |
|
8 |
The Future Continuous Tense |
1 |
23.12 |
|
9 |
The Present Perfect Tense |
1 |
13.01 |
|
10 |
The Past Perfect Tense |
1 |
20.01 |
|
11 |
The Future Perfect Tense |
1 |
03.01 |
|
12 |
The Present Perfect Continuous Tense |
1 |
24.02 |
|
13 |
The Past Perfect Continuous Tense |
1 |
10.03 |
|
14 |
The Future Perfect Continuous Tense |
1 |
17.03 |
|
15 |
The Noun |
1 |
14.04 |
|
16 |
The Adjective |
1 |
21.04 |
|
17 |
The Pronouns |
1 |
12.05 |
|
18 |
Direct and Report speech |
1 |
19.05 |
“Bravo English” үйірмесіне қатысатын оқушылар тізімі
|
№ |
Оқушылардың аты-жөні
|
Сыныбы |
Оқушының қолы |
|
1 |
Әбдуәлі Феруза |
11 «А» |
|
|
2 |
Амангелді Жанел |
9«А» |
|
|
3 |
Атабай Саддам |
10 «Б» |
|
|
4 |
Ельбаев Үсен |
9«А» |
|
|
5 |
Дадаев Жасур |
10 «Б» |
|
|
6 |
Ниязова Аяжан |
9 «A»
|
|
|
7 |
Тахмезова Карина |
10 «Б» |
|
|
8 |
Тасыбай Аружан |
11 «А» |
|
|
9 |
Раджабова Нозима |
10 «Б» |
|
|
10 |
Юлдош Бексултан |
9«А» |
|
|
11 |
Қаржав Ербол |
9 «А» |
|
Түсінік хат
Осы бағдарлама ағылшын тілін үйрену жағдай жасайды. Бұл бағдарлама оқушыларға тек ана тілін ғана емес, сонымен бірге басқа тілдерді де оқу қажет болатынын түсіндіреді, яғни ағылшын тілін басқа елдермен қарым-қатынас жасауды оңайлатады деп айтқым келеді. Ағылшын тілі ғылым мен техниканың озық үлгілерінің жан-жақты саналы азамат болып өсуіне жағдай жасау әрбір ұстаздың міндеті. Ал сол баланың білім, ғылым, техника, компьютер салаларын білу үшін ең бірінші ағылшын тілін білу керек.
Біздің болашағымыз осы жат жеткіншектерде, ендеше біз оларды заман талабына сай салауатты да көзі ашық, әртүрлі тілде еркін сөйлей алатын аудармашы, тілші етіп, өздерін басқа мемлекеттерде еркін ұстай алатын ұрпақ тәрбиелеуіміз керек.
Көп тіл білген адам ешкімнен де кем болмайды. Сондықтан да тілімізді дамытып, жан-жақты болғанымыз жөн.
Бағдарламаның басты мақсаты:
-
Осы бағдарламаның басты мақсаты – әрбір оқушының әсіресе ағылшын тіліне деген қызығушылығын тудыру;
-
Оқушылардың санасын, ой-өрісін, сөйлеу мәдениетін қалыптастырып дамыту;
-
Қазіргі заманның ең бірінші талабы – ағылшын тілін үйрету;
-
Ғылым мен техника, жаңа технология әлеміне жол ашып беру;
-
Басқа елдердің балаларымен терезесі тең болу үшін қажырлы еңбек ету.
-
Басқа елдердің балаларымен терезесі тең болу үшін қажырлы еңбек ету.
Міндеттері:
-
Стандарт талаптарын орындай отырып, басқа сабақтарға ұқсамайтын қызықты да нәтижелі, сапалы сабақ болуына көңіл бөлу.
-
Сабақта әртүрлі әдістер арқылы баланы сөйлете білу, олардың сөйлеу тілін қалыптастыру.
-
Жекелеген тақырыптарды жасаралық деңгейге байланыстыра отырып өткізу.
Күтілетін нәтиже:
-
Балалардың лингвистикалық ой-өрісін кеңейтуді, оларға қол жетімді және қарапайым деңгейде ағылшын тілін ауызша игеруге қарапайым лингвистикалық түсініктерді меңгеруі;
-
Психологиялық кедергіні жеңу үшін оқушылардың коммуникативтік психологиялық бейімделуі;
-
ағылшын тіліе пайдалану арқылы, үйрететін ойында, оқу қойылымдар үрдісінде балалардың эмоционалдық саласының дамуы.
Пайдаланған әдебиеттер:
-
«Ағылшын тілі грамматикасы» Ұ Ә.Парманова
-
Ағылшын тілі. Т.Аяпова, Д.Ұқбаев – Алматы; Атамұра. 2010ж
-
Интернет ресурстары www.longman.co
Ата-ана өтініші
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Өтініш
__________________ жылы туылған Т.Бигелдинов атындағы ЖОМ-тің
___ сыныбында оқитын менің ұлым (қызым) ___________________________________
____________________________________________ үйірмесіне қабылдауыңызды сұраймын.
Ата-анасы туралы мәлімет:
Анасы: ________________________________________________________________________
Жұмыс орны, қызметі: ___________________________________________________________
Сымтетігі: __________________________ Қолы: _______________ _____________2017жыл
Әкесі: _________________________________________________________________________
Жұмыс орны, қызмемі: __________________________________________________________
Сымтетігі: _____________________________ Қолы: ____________ __ ___________2017жыл
Ата-ана өтініші
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Өтініш
__________________ жылы туылған Т.Бигелдинов атындағы ЖОМ-тің
___ сыныбында оқитын менің ұлым (қызым) ___________________________________
____________________________________________ үйірмесіне қабылдауыңызды сұраймын.
Ата-анасы туралы мәлімет:
Анасы: ________________________________________________________________________
Жұмыс орны, қызметі: ___________________________________________________________
Сымтетігі: __________________________ Қолы: _______________ _____________2017жыл
Әкесі: _________________________________________________________________________
Жұмыс орны, қызмемі: __________________________________________________________
Сымтетігі: _____________________________ Қолы: ____________ __ ___________2017жыл
шағым қалдыра аласыз













