Break циклін басқару 8 сынып дайын ҚМЖ тапсырмалар жауаптарымен

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Break циклін басқару 8 сынып дайын ҚМЖ тапсырмалар жауаптарымен

Материал туралы қысқаша түсінік
Break циклін басқару қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде алгоритмдерді программалау.

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 8

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

4.5 Break циклін басқару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else)

Сабақтың мақсаты:

Break ұғымы мен қызметін анықтау;

Break нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану;

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.



1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.

2 балл



Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып, проблеманы бірге шешу.

1.Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік процесті бірден тоқтата салуға бола ма? Қандай мысалдар келтіруге болады?

2.Программа орындалу кезінде тиісті нәтижеге жеткеннен соң цикл жұмысын тоқтату үшін не істеу керек?

Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдау. Слайд материалы арқылы көрсету



1-тапсырма./ Талдау тапсырмасы/

Вreak пен сontinue нұсқаулықтарының графикалық блок-схемасына және олар қолданылған программа кодтарына талдау жасаңдар.

Нұсқаулықтардың графикалық блок-схемаларын программамен салыстырыңдар. Блок- схемада тағы да басқаша қалай құруға болады?

2-тапсырма /көлемі үлкен тапсырма./

1)N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасында нөл болса, цикл жұмысын тоқтатып «Error», әйтпесе санның өзін кері қарай экранға шығаратын программа құрастыр.

N=int(input('N=')) p=0

for i in range(): x=int(input(''))

if x == 0:

p=i; break

print('index=',p)


2) Латын әріптері мен «,» үтірі бар S жол берілген. Осы жолдағы

үтірге дейінгі әріптер мен олардың санын экранға шығаратын алгоритмнің блок-схемасын және программасын құрастыр.

s=0

for i in range(11, 21): s=s+i%10

if s>15:

break print(s)


3) N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасындағы ең кішісін табатын блок-схеманы құрастыр. Есептің программа кодын жаз.

n = int(input()) while n!= 0:

if (n<min)and(n % 3 == 0) :

min = n print("min = ", min)




Оқушылар бекіту сұрақтарына жауап береді.

  1. Вreak нұсқаулығы цикл жұмысына қалай әсер етеді?

  2. for i in range(1,10): if i ==4 : break циклы неше рет жұмыс істейді?

  3. Вreak-ті циклде шартсыз қолдансақ, қандай нәтиже аламыз?

  4. Циклде бірнеше break нұсқаулығын қолдануға бола ма? Себебін түсіндір.



https://wordwall.net сайтында тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді





Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады.


Дескриптор

  • Вreak циклінің коды мен блок-схемасын анықтайды;

  • Вreak пен Сontinue циклдерінің жұмысын салыстырады.


Дескриптор:

-Берілген санды енгізу кодын анықтайды;

- Санның арасында кездесетін нөл санын анықтау кодын жазады;

-Break циклін қолданады;



Дескриптор:

  • S жолындағы үтірге дейінгі әріптерді анықтау кодын жазады;

  • Әріптердің санын анықтау кодын жазады.



Дескриптор:

  • Натурал санды енгізу кодын жазады;

  • Санның цифрларының кішісін анықтау кодын жазады;

  • Программа кодын компьютерде тексереді.





ҚБ: жұлдыз














ҚБ:Ауызша мадақтау, ынталан- дыру







2 балл















3 балл












3 балл


















https://wordwall.net/ru/resource/54773675

















Компьютер, оқулық.








Компьютер, оқулық.



































Интерактив тітақта sabaq.kz

ka hoot- арқылы- тест- құрастыру

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі

Өзін-өзі бағалау.



Үйге тапсырма

98 бет, үй тапсырмасы








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2024
1835
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі