сабақ
жоспары
Сабақтың
тақырыбы:Unit 7.Breakthrough
technologies. Robotics. Reading.
Модуль /пән
атауы______Шетел тілі_____________________________________
Дайындаған оқытушы
:Бейсебай Н.Ж.
2023 жылғы
"21" желтоқсан
1.Жалпы
мәліметтер
Oқу тобы: 9р- ТОР-23-23-2р
,9Ц-ОПУ-23-1к,9ц-ТОР-23-1
к, 9р-ТОР-23-1 к,9р-ОПУ-23-1 к
Сабақ
типі:Практикалық
2. Мақсаты,
міндеттер
2.1 Оқу сабақтары
барысында білім алушылар игеретін кәсіби
біліктер:
2.1 Оқылым және
айтылым дағдылары арқылы өзара қарым-
қатынасты дамыту.
2.2Тақырыпқа сәйкес келетін сөздік қорын
пайдалана отырып, өз бетінше тапсырмаларды
орындау.
2.3 Басқалардың пікірлерін бағалау және
сындарлы жауап беру;
2.4 Ақпаратты
ұйымдастыру және басқаларға анық ұсыну;
3. Күтілетін
нәтиже:
3.1
Барлық білім алушылар тақырыптық
құрылымдарды мұғалім қолдауымен нақты ақпаратты
тыңдап,оқи алады.
3.2 Барлық білім алушылар мақсатты құрылымдардың
көпшілігін өз бетінше және еркін тапсырмаларда дұрыс қолдана
алады
4.Қажетті
құрал-жабдықтар:Action for Kazakhstan.Science schools .Grade
10.Teacher’s Book.Express Publishing .Jenny Dooly. Bob
Obee.
5.
Сабақтың
барысы.
5.1 Кіріспе (сәлемдесу, түгендеу,
аудиторияны сабаққа дайындау) 5 мин
To revise the previous material.
Greeting.To introduce new vocabulary.Students pay attention
to the definition.
5.2 .To listen and read for
specific information. Learners read the actions aloud and discuss
in pairs which ones they think the robot in the picture can do.
They listen, read and check. 10мин
Discussing about the given theme. Revision
of the vocabulary.
5.3 Doing
exercises.10
мин. To read
for specific information. Learners read the questions and
choose their answers
:Key:1c,2a,3d,4a.SB,p.87
Exercise 4a,page 87.To
consolidate information in a text. Answer key:1.A humanoid robot
looks like a person.|2.It’s got two wheels to move around
on.|3.Pepper robots work there as receptionists.Some upgraded
models can also do hospital jobs like greeting new patients and
showing them where to go,and can work with sick children to cheer
them up and help them do exercises.They could be useful at home
too.They can help entertain a child and keep an elderly person
company.
5.4 Exercises 4b.To express
an opinion. EX;I think a humanoid robot is easier to relate to and
so people will not be afraid of them Exercise 5.To complete a
summary of the text.Answer
key:1.understand,2.cheer,3.tell,4.move,5.greet,6.make.
40мин.(‘Pair,Share” strategy)
Homework: Exercise 8
p.87.To design and present
a robot.Work in pairs.
5.5 Қорытынды кезең
(қорырытындылау,бағалау) 5 мин
5.6. Сабақ бойынша рефлексия 5мин :
“ How
well do you understand?” self assessment.
Оқытушы Бейсебай Нурзия
ЦПК төрайымы Ермек Нұрай