Материалдар / Breakthrough technologies.Robotics.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Breakthrough technologies.Robotics.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ типі:Практикалық 2. Мақсаты, міндеттер 2.1 Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктер: 2.1 Оқылым және айтылым дағдылары арқылы өзара қарым- қатынасты дамыту. 2.2Тақырыпқа сәйкес келетін сөздік қорын пайдалана отырып, өз бетінше тапсырмаларды орындау. 2.3 Басқалардың пікірлерін бағалау және сындарлы жауап беру; 2.4 Ақпаратты ұйымдастыру және басқаларға анық ұсыну; 3. Күтілетін нәтиже: 3.1 Барлық білім алушылар тақырыптық құрылымдарды мұғалім қолдауымен нақты ақпаратты тыңдап,оқи алады. 3.2 Барлық білім алушылар мақсатты құрылымдардың көпшілігін өз бетінше және еркін тапсырмаларда дұрыс қолдана алады 4.Қажетті құрал-жабдықтар:Action for Kazakhstan.Science schools .Grade 10.Teacher’s Book.Express Publishing .Jenny Dooly. Bob Obee.
Авторы:
06 Қаңтар 2024
152
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:Unit 7.Breakthrough technologies. Robotics. Reading.

Модуль /пән атауы______Шетел тілі_____________________________________

Дайындаған оқытушы :Бейсебай Н.Ж.

2023 жылғы "21" желтоқсан

1.Жалпы мәліметтер

Oқу тобы: 9р- ТОР-23-23-2р ,9Ц-ОПУ-23-1к,9ц-ТОР-23-1 к, 9р-ТОР-23-1 к,9р-ОПУ-23-1 к

Сабақ типі:Практикалық

2. Мақсаты, міндеттер

2.1 Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктер:

2.1 Оқылым және айтылым дағдылары арқылы өзара қарым- қатынасты дамыту.

2.2Тақырыпқа сәйкес келетін сөздік қорын пайдалана отырып, өз бетінше тапсырмаларды орындау.

2.3 Басқалардың пікірлерін бағалау және сындарлы жауап беру;

2.4 Ақпаратты ұйымдастыру және басқаларға анық ұсыну;

3. Күтілетін нәтиже:

3.1 Барлық білім алушылар тақырыптық құрылымдарды мұғалім қолдауымен нақты ақпаратты тыңдап,оқи алады.

3.2 Барлық білім алушылар мақсатты құрылымдардың көпшілігін өз бетінше және еркін тапсырмаларда дұрыс қолдана алады

4.Қажетті құрал-жабдықтар:Action for Kazakhstan.Science schools .Grade 10.Teacher’s Book.Express Publishing .Jenny Dooly. Bob Obee.

5. Сабақтың барысы.

5.1 Кіріспе (сәлемдесу, түгендеу, аудиторияны сабаққа дайындау) 5 мин

To revise the previous material. Greeting.To introduce new vocabulary.Students pay attention to the definition.

5.2 .To listen and read for specific information. Learners read the actions aloud and discuss in pairs which ones they think the robot in the picture can do. They listen, read and check. 10мин

Discussing about the given theme. Revision of the vocabulary.

5.3 Doing exercises.10 мин. To read for specific information. Learners read the questions and choose their answers :Key:1c,2a,3d,4a.SB,p.87

Exercise 4a,page 87.To consolidate information in a text. Answer key:1.A humanoid robot looks like a person.|2.It’s got two wheels to move around on.|3.Pepper robots work there as receptionists.Some upgraded models can also do hospital jobs like greeting new patients and showing them where to go,and can work with sick children to cheer them up and help them do exercises.They could be useful at home too.They can help entertain a child and keep an elderly person company.

5.4 Exercises 4b.To express an opinion. EX;I think a humanoid robot is easier to relate to and so people will not be afraid of them Exercise 5.To complete a summary of the text.Answer key:1.understand,2.cheer,3.tell,4.move,5.greet,6.make. 40мин.(‘Pair,Share” strategy) Homework: Exercise 8 p.87.To design and present a robot.Work in pairs.

5.5 Қорытынды кезең (қорырытындылау,бағалау) 5 мин

5.6. Сабақ бойынша рефлексия 5мин : “ How well do you understand?” self assessment.

Оқытушы Бейсебай Нурзия

ЦПК төрайымы Ермек Нұрай





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!