Ақтөбе
облысы, Алға ауданы,
Нұрбұлақ
ауылы, Нұрбұлақ орта мектебі
математика
пәні мұғалімі
Калдымуратова Назерке Бейбитовна
БРЕЙН РИНГ
САЙЫСЫ
Сайыстың мақсаты:
Сайыскерлердің ойлау, сөйлеу дағдысын дамыту,
өз ойын жеткізе білуге, ізденуге қалыптастыру. Туған жерін,
отанын қастерлеп, сүюге
тәрбиелеу.
Сайыстың ұраны:
«Халықтың кемеліне келіп, өркендеуі үшін алдымен
азаттық пен білім
қажет». Ш.Уәлиханов.
Сайыстың жүру
барысы:
Жүргізуші:Құрметті ұстаздар,
оқушылар! Бүгінгі 5-10 «а» сыныптары арасында өткізілетін«Брейн
ринг» сайысына қош келдіңіздер!
Жарысқа қатысушы командалармен
және әділқазылар алқасымен таныстыру.
Сайысқа катысушы топтармен таныстыру (команда капитандарын
да таныстыру):
Сайыс
жоспары:
-
«Кім жылдам ойыны», яғни
капитандар сайысы
-
«Жалпы
сұрақтар»
-
«Егер де мен болсам
....»
Сайысымыздың бірінші
туры «Кім жылдам» ойынын бастаймыз.
Әр дұрыс жауап 10 ұпай. Бұл турда сұрақтарға команда капитандары
ғана жауап береді. Бірінші болып «.......................»
командасының капитаны бастайды. Әр капитанға бір есептен
беріледі
ІІ тур "Жалпы сұрақтар" Бұл
турда әртүрлі ғылым салаларын сұрақтар қойылып, командалар
кезектесіп жауап береді. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпайдан беріледі.
Ойлануға 20 секунд. Егер сұрақ қойылған команда жауап бере алмаса,
онда қарсылас командаға жауап айтуға рұқсат беріледі. Ойынды ұпай
саны жоғары команда бастайды.
1. Ең алғаш әйел математик
(С.Ковалевская)
2. «Эврика» кімнің сөзі?
(Архимед)
3.
а2+в2=с2
кімнің теоремасы?
(Пифагор)
4. Төрт қабырғасы тең
тіктөртбұрыш (квадрат)
5. Квадраттың функциясының
графигі (парабола)
6. «Ноль» санының мағынасы
(ешқандай, бос)
7. Екі нүктенің арасындағы
түзу (кесінді)
8.Катет қандай үшбұрышта
болады? (тікбұрышты үшбұрыш)
9. Әрі қиылыспайды, әрі
параллель емес түзулер (айқас)
10. Түбір астындағы 225 – ке
тең сан (15)
11.Вектор дегеніміз не?
(бағытталған кесінді)
12. 3 – ші дәрежелі функцияның
графигі (Кубтық парабола)
13. Барлық қабырғасы тең
параллелограмм (ромб)
14. Гипотенуза қандай
үшбұрышта болады? (тік бұрышта үшбұрышта)
15. Жарты түзудің басқаша аты
(сәуле)
16. Үшбұрыштың бұрыштарының
қосындысы (1800)
17. Натурал санның мағынасы
қандай? (табиғи сан)
18. «Фигура» сөзінің мағынасы
(түр, кескін)
19. Жасанды жарық көзі (от,
сіріңке, шам, факел, шырақтар)
20. Қиылыспайтын түзулер
(параллель)
Қосымша сұрақтар : 1. Түбір
астындағы 625 – тең (25)
2. Аксиома деген не? (мағынасы
күмәнсіз тұжырым)
3. «Геометрия» сөзінің
мағынасы (жерді өлшеу)
4. Үшбұрыштың қосалқы
элементтерін ата, олар нешеу?
(үш биіктігі, үш медианасы, үш
биссектрисасы , барлығы – 9)
IІІ тур «Егер де
мен болсам...»
Бұл турда әрбір командадан бір
оқушы шығып, берілген тақырып төңірегінде
әділқазыларға өз ойларын айтып, тақырыптың мәнін ашып түсіндіру керек.
Ойлануға 3 минут уақыт беріледі. Тақырыптар жеребе арқылы
беріледі. Ең жоғары ұпай 10.
-
Егер де мен білім министрі
болсам...
-
Егер де мен денсаулық министрі
болсам...
-
Егер де мен кәсіпкер
болсам
-
Егер де мен спорт министрі
болсам...
-
Егер де мен ұстаз
болсам...