Материалдар / Бренд кимдер тренд па?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бренд кимдер тренд па?

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренд пен бренд ұлттық нақышта да үлгі табады «Сыртқы келбетің – ішкі ақиқатың» деген даналық бар. Адамның сыртқы көрінісі өзі туралы ақпараттың жартысын айшықтайтыны анық. Сыртқы келбет-көрініс ең алдымен киім кию мәдениетінен, өзін-өзі ұстау әдебі мен қимыл-қозғалысынан сыр шертіп тұрады. Демек, киген киіміміздің, сән мен талғамның үйлесімділігіадамның бітім-болмысынан хабар береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2020
824
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көпсалалы Индустиалды Техникалық Колледжінің

Оқу – өндіріс шебері

Теңбаева Фатима Бахтыбайқызы



Тренд пен бренд ұлттық нақышта да үлгі табады

«Сыртқы келбетің – ішкі ақиқатың» деген даналық бар. Адамның сыртқы көрінісі өзі туралы ақпараттың жартысын айшықтайтыны анық. Сыртқы келбет-көрініс ең алдымен киім кию мәдениетінен, өзін-өзі ұстау әдебі мен қимыл-қозғалысынан сыр шертіп тұрады. Демек, киген киіміміздің, сән мен  талғамның үйлесімділігіадамның бітім-болмысынан хабар береді.

Құнының құны қымбат алттыннан қымбат қазақ елі армысыздар? Тікелей эфирде «Ашық алаң» бағдарламасы Бүгін біз айтатын тақырып «Шетелден келген көлігіңіз шеттеп қалмау үшін қайтпек керек?Билік не істемек? Бұқара не істеу керек Дәл осы тақырыпқа қатысты сіздің айтарларыңыз бар екенін білемін?!Бүгінгі оқушылар мен ұстаздар сіздергеде сұрақ қоюға рұқсат ?! Алғашқы сауал Нұржан мырза сізге: Мәселе былай бүгінге дейін біздің елемізде бірнеше мың шетел автокөліктер бар, ондаған мың деп айтсақта болады. соның салдарынан бөтен номерлі 923 апат ресми мәлімет бойынша тіркелген. Соның салдарынан 58 адам қаза тапқан 314 адам жарақат алған. Қазір енді арнайы ереже енгізмек. Яғни шетелдік автокөліктер тіркелмек. Сонда мұндай апат болмағанда бұл ереже енгізілмейтінбеді?!



Пікірсайыска қатысушылар ойларын ортаға салады

Қазақтың болмысын аша білетін замануи үлгідегі қазақы брендті қалыптастыру бұл күнде арманға айналды.

Тұтынушының биік талғамын қалыптастыру – қаны тамшылап тұрған мәселе. Ол үшін алдымен, бар ынта-шынтасымен Европаға есі кете елеңдеп тұратын дизайнерлердің жан дүниесі жаңғырып, қазақы талғамы қалыптасуы тиіс деп ойлаймын.

Дизайнердің жан дүниесінен қазақтың "жұпары" бұрқырап тұрса ғана күнделікті киюге ыңғайлы, ұлттық нақыштағы заманауи сән үлгілер өмірге көптеп енеді. Ол үлгілер сапасы мен сәнділігі жағынан жоғарыда аталған европалық брендтермен үзеңгі қағыстыра алатындай дәрежеде болса ғой, шіркін! Бағасы да қолжетімді болса. Мұны армандамайтын Қазақстанда қыз-келіншек бар ма екен?



Қазақы сәнді көйлектің бағасы 45 мыңнан басталады

Десек те, бірлі-жарым дизайнерлер ұлттық нақышта безендірілген киім тігумен айналысып жүр. Солардың бірі Нұржамал Нұрпейісованың қолынан шыққан сәнді көйлектер мен орамалдар қалталы әйелдер арасында сұранысқа ие бола бастаған.

Өйткені 16 жылдан бері нарықта ұлттық нақыштағы заманауи киімдер ұсынып жүрген "Нұр шах" сән үйінің киімдері көзге ерекше түседі. Ою-өрнектермен безендірілген сәнді көйлектерінің бағасы қымбат болғандықтан екінің бірі алып кие алмайды. Сәнді көйлек бағасының қымбат болуының басты себебі –матасы шетелдікі.

Қолдан кестелеу көп уақыт алады. Біз пайдаланатын матадан бөлек, оған кесте салу оңай емес. Сондықтан бағасы соған лайық. Ал матаны біз шетелден әкелеміз. Жалпы әйел адамдардың көйлектері 45 мың теңгеден басталады , – дейді Нұржамал Нұрпейісова.



"Nur_shah_kazakhstan" сән үйінің замануи үлгідегі киімдері үлкен сұранысқа ие болып отыр / Фото жеке мұрағаттан алынды



Біз қазақтың оюларын қолданарда ұжым болып талқыға салып, бір ауыздан шешім қабылдаймыз. Сосын оның жақсы үйлесім табуын қадағалаймыз. Негізінен қошқар мүйізді пайдаланамыз. Замануи киім үлгісін жасарда геометриялық кескіндерді қазақша оюлармен араластыра отырып қолданамыз. Әр киімде қазақ ұлтының болмысы жаңғырып тұрса деп тырысамын. Дәл осы себептен менің тіккен көйлектерім басқа дизайнерлерден ерекше болып тұрады деп ойлаймын, – дейді Нұржамал.





Әлемдегі ең қымбат киім брендтері

Стильді киім кию, бұл қымбат киім кию дегенді білдіреді. Киімнің бағасы - оның сапасының басты критерийі.

25.07.2019





Үздік брендтер сән трендтерін мұқият бақылап отырып,көбінесе олардан озып кетеді. Әлемдік жұлдыздардан қарапайым адамдарға дейін барлығы талғампаз және ерекше көрінгісі келеді. Қай маркадағы киімдер қымбат?



1. Gucci (Гуччи)

Әлемдегі ең қымбат бренд — Gucci. Бұл компанияның өнімдері бәріне белгілі. Фирма 1921 жылы атақты сәнгер Гуччио Гуччи негізін қалаған. Ол брендке өз атын берді. Кейінірек ауқымы едәуір кеңейді. Компания сыртқы киімдерден басқа, аксессуарлар, парфюмерия және тіпті интерьер заттарын шығара бастады. Компанияның құны 12 миллиард доллардан асады. Компания үнемі өсіп келеді. Жыл сайын жаңа бутиктер ашылады.





2. Chanel (Шанель)

Әйгілі француз бренді бірнеше жылдар бойы жетекші орынға ие болды, бірақ әлі күнге дейін итальяндық бәсекелесінен артта қалып келеді. Компания сәнді тауарлар өндірісіне баса назар аударады. Киімге қосымша, компания аксессуарлар, көзілдірік, зергерлік бұйымдар және тіпті сағаттар жасайды. Компанияны ХХ ғасырда атақты Габриэль «Коко» Шанель құрған. Көптеген брендтер Солтүстік Америкада орналасқан. Еуропада олар 2 есе аз. Үшінші орында Азия тұр. Бұл елдердегі халықтың әл-ауқаты жыл сайын артып келеді.

3. Prada (Прада)

Компания 1913 жылы Миланда құрылды. Италия мегаполисі сән әлемінің жүрегі. Әлемге әйгілі адамдар мен бай адамдар шоу үшін келеді. Prada киім, аксессуарлар, парфюмерия және тіпті интерьер заттарын жасайды. Өткен жылы кірістер 900 миллион доллардан асты. Бұл компанияға алғашқы үштікке енуге мүмкіндік берді. Prada-ның амбициясы көбірек. Басшылық бірнеше шыңнан өтуге ниет білдірді.

4. Dolce & Gabbana (Дольче Габбана)

Ескішілдердің арасында жаңадан қосылған бренд. Әлі жас болса да бұл фирманың ТОП-5 киім өндірушілердің арасына кіруіне ештеңе кедергі келтірмейді. Бренд өте қымбат. Компания 1985 жылдан бастап парфюмерия, заттар, аксессуарлар өндірумен айналысады. Штаб-пәтері Миланда. Бутиктер бүкіл әлемде орналасқан. Компания әлі күнге дейін киімдегі негізгі бағыттарды дамытатын құрылтайшыларға тиесілі.



5. Giorgio Armani (Армани)


Тізімнен тағы бір «итальяндық». Компанияны 1975 жылы Серхио Галлеоти мен Джорджио Армани құрған. Қазір бренд бүкіл әлем бойынша 13 зауытқа иелік етеді. Негізгі өнімдері — киім, аксессуарлар және сағаттар. Loreal компаниясымен бірге косметика өнімдерін шығарды және әлі де шығарып келеді. 2005 жылы Giorgio Armani ең жылдам дамушы бренд деп танылды.

6. Marc Jacobs (Марк Джейкобс)

Американдық жас бренд, әлемдік сәннің Олимпына тез түседі. Компанияны 1984 жылы Марк Джейкобс пен Роберт Даффи құрды. Алдымен компания тек киім өндірді, бірақ кейінірек ассортимент кеңейе түсті. Бертін келе аяқ киім, аксессуарлар және сәндік косметика пайда болды.

7. Christian Dior (Диор)

Christian Dior өзінің брендін Франция үшін оңай емес уақытта құрды: 1946 ж. Кутюрье танымал болды, сондықтан оның әйгілі брендінің киімдері тез арада әлемде танымал болды. Қазір компанияда 56 мың адам жұмыс істейді. Бұл компания тым ерекше. Кәдімгі киім, косметика, көзілдірік және басқа керек-жарақтар жиынтығынан басқа, бренд ұялы телефондарды да шығарады. Гаджеттерінің дизайндарына тек қызығуға болады.

8. Guess (Гесс)

Тізімдегі тағы бір американдық бренд. Компанияны 1981 жылы үш дос құрған. Қазір компания киімнен басқа, сағаттар, зергерлік бұйымдар мен парфюмерия шығарады. 1980 жылдардың соңында компания әлемдегі джинсы өндірушілерінің арасында жетекші орынға ие болды. Қазір позиция өзгерді, бірақ Guess бұл сегментте әлі де көшбасшылардың бірі болып қала береді.

9. Versace (Версаче)

Бұл бренд сән-салтанаттың синонимі. Люкс сегменті фирманың басты бағыты болып қалады. Компания киім, аяқ киім және аксессуарлар шығарады. Компанияны 1978 жылы итальяндық дизайнер Джанни Версаче құрған. Қазір компания өзінің котигердің қайтыс болғаннан кейін бизнесті басқарған әпкесіне тиесілі. Компания алғашқы бутикін Италиядан тыс жерде 1991 жылы Глазго қаласында ашты. Қазір сауда үйінің Еуропада, АҚШ-та, Азияда және Таяу Шығыста 80 дүкені бар.

10. Valentino (Валентино)

Тізімнен сіздерге ұсынатын тағы бір итальяндық бренд. Компания 1959 жылы құрылған. Бренд премиум сегментінің киімдері мен аксессуарларын өндіруге бағытталған. Біраз уақыттан өткен соң компания өзінің парфюмерлік желісін іске қосты. Киімдер талғампаздықпен ерекшеленеді. Валентино үшін көп қолданылатын реңктер — моветон.



"Қазақ дизайнерлерінің қазақы талғамы қалыптасуы тиіс"

Қазақтың болмысын аша білетін замануи үлгідегі қазақы брендті қалыптастыру бұл күнде арманға айналды.

Тұтынушының биік талғамын қалыптастыру – қаны тамшылап тұрған мәселе. Ол үшін алдымен, бар ынта-шынтасымен Европаға есі кете елеңдеп тұратын дизайнерлердің жан дүниесі жаңғырып, қазақы талғамы қалыптасуы тиіс деп ойлаймын.





Құрметті отандастар!

Біз елімізді реформалаудың жаңа кезеңіне қадам бастық. Осы маңызды міндеттерді сапалы орындауымыз керек.

Еліміздің әрбір тұрғыны оң өзгерісті сезінуі тиіс. 

Мен мемлекеттік органдардан жұмысты жедел атқарып, нақты нәтижеге қол жеткізуді талап етемін.

Реформаны тек реформа үшін жүргізуге жол берілмейді.

Әрбір министрде және әкімде нәтижелі жұмыстың негізгі көрсеткіштерінің тізімі болуы тиіс.

Сол арқылы олардың нақты мақсатқа қол жеткізу деңгейі анықталады. 

Үкімет мүшелеріне, мемлекеттік органдар мен өңірлердің, мемлекеттік компаниялардың және мекемелердің басшыларына тиісті реформаның жүзеге асырылуы үшін дербес жауапкершілік жүктеледі.  

Осыған байланысты, жақында тиісті жарлыққа қол қойдым. Бұл Жарлықтың аясында елдегі ахуал, соның ішінде аймақтардағы халықтың жағдайы сауалнама негізінде нақты бағаланатын болады.

Үкіметтің әлеуметтік және экономикалық саясатқа жауапты құрылымдары қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес алдын-ала нақты жұмыс жүргізуі қажет. Бұл үшін бақылау, талдау және болжау жүйесін неғұрлым  күшейту керек.

Сондықтан депутаттарымыздың өтінішіне орай парламент жанынан Заңнаманы зерделеу және сараптау институтын құру жөнінде тапсырма беремін.

Аталған құрылым заңдарымыздың сапасын арттыруға ықпал етуі тиіс.

Қадірлі қазақстандықтар!

Халқымызды толғандыратын барлық мәселелер бізге белгілі.

Осыған орай, ахуалды жақсарту үшін іс-қимыл жоспары әзірленіп жатыр. 

Бізге зор жауапкершілік жүктеліп отыр.

Мен ел тағдырына жаны ашитын әрбір азаматқа зор сенім артамын.

Қазақстан – ортақ шаңырағымыз!

Мен бәріңізді мерейлі мекенімізді өркендетуге үлес қосуға шақырамын!

Сындарлы қоғамдық диалог – татулық пен тұрақтылық негізі.

Ұлы Абай өзінің алтыншы қара сөзінде "Бірлік – ақылға бірлік" дегенін білесіздер.

Елбасымыздың "Ел бірлігі – ең асыл қасиет" деген қанатты сөзі – біздің айнымас қағидамыз.

Береке мен бірлік, ақыл мен парасат халқымызды үнемі алға бастап келеді.

Бағытымыз – айқын, жолымыз – ашық.

Бәріміз бірге болсақ, еліміз бұдан да зор табысқа жетеді деп сенемін!

Баршаңызға амандық, табыс тілеймін. 







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!