Сабақтың басы
|
Психологиялық ахуал
тудыру:
Амандасу арқылы бір-біріне сәттілік
тілеу
4топқа «КЛАСС
РУМСКРИН»әдісімен бөлінеді.
Үй тапсырмасын
тексеру.
« СПИННЕР » арқылы cұрақ қою арқылы
тексеру
Сұраққа жауап береді
.
Толық жауап берген оқушы 2 балл
алады
Қызығушылықты
ояту.
Оқушыларға «ПАЗЛ» әдісі арылы жаңа тақырып
мазмұнын ашу үшін пазлдар
беріледі.
Бейне
ролик көрсетіледі
Сабақтың тақырыбы және мақсатын
анықтау.
А.Топқа бөлінгендегі
суреттерге қарап ,сабақтың тақырыбына жетелеу сұрақтары арқылы
шығу.
В.Бейнефильмді көріп, одан алған әсермен сабақтың
мақсатын анықтап алу.
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты
айтылады.
|
Оқушылар
топқа QR
код арқылы
бөлінеді
Бейнеролик арқылы оқушылар
сыни тұрғыда сұраққа жауап беріп жаңа тақырып пен сабақ мақсатын
анықтайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау Жарайсың!!
Дискриптор: 2 балл
|
Ұялы телефон
Және интернет желілері
Кітап
сұрақ-жауаптар
Интербелсенді тақта
|
Сабақтың ортасы
|
Топтық жұмыс Тапсырма
№1
І-топ Қазақстандық тауарлармен
қызмет түрлерін танымал етуге бренд-менеджменттің қажеттілігін
анықтап, сипаттау. «Тұжырымдамалық кесте»әдісі арқылы тапсырманы
орындайды.
Бағалау критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
Бренд-менеджмент идеясы туралы,біледі,
түсініктерді анықтайды
|
1
|
Қазақстандық тауарлармен қызмет түрлерін
танымал етуге қажеттілігін анықтап талдау жасап сыныпқа ұсына
алады
Жалпы
-4
балл.
|
ҚБ:
Мадақтау.Жарайсыздар! Тамаша!
ІІ-топ Қазақстандық
тауарлар мен қызмет түрлерін танымал етуге ықпал ететін сыртқы және
ішкі факторларды “ФИШБОУН" әдісі арқылы
талдау.
(Видеоматериал тыңдау арқылы ғаламдық проблеманың
себептері мен салдарын салыстыру)Қосымша ресурс
қолдану
Бағалау критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
Бренд-менеджмент идеясы туралы,біледі,
түсініктерді анықтайды
|
1
|
Қазақстандық тауарлар мен қызмет түрлерін
танымал етуге ықпал ететін сыртқы және ішкі факторларды
себеп-салдарын сыныпқа ұсынады.
Жалпы -4
балл.
|
ҚБ:
Жарайсың!!
ІІІ-топ Қазақстандық тауарлар
мен қызметтердің пиар-кампаниялары деңгейін
«SWOT»талдау
кестесі арқылы
талқылау.
Бағалау критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
Қазақстандық тауарлар мен қызметтердің
пиар-кампаниялары деңгейін анықтайды
|
1
|
Қазақстандық тауарлар мен
қызметтердің пиар-кампаниялары деңгейін анықтап
талдайды.
Жалпы
-4балл.
|
ІV
топ
«Еркін микрафон» әдісі
арқылы Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру жөнінде
шығармашылық идеяларды ұсыну.
-Аймақтық тауардың немесе қызметтің жарнамасын
азірлеу;
-Логотип,ұранын,атауын және дизайнын
жасау;
-Сыныпқа ұсынады.
Бағалау критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
Бренд-менеджмент идеясы
туралы,біледі, түсініктерді анықтайды
|
1
|
Қазақстан өнімдерінің
танымалдығын арттыру жөнінде шығармашылық идеяларды
ұсынады.
Жалпы -4
балл.
|
ҚБ: «Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
Тапсырма №2
Жеке жұмыс
«Quizzis
test» әдісі
6-----4
5-4-----3
3-2----2
2-1-----1
Тест сұрақтарына жауап беру
арқылы орындайды.
ҚБ: ТАМАША! ЖАРАЙСЫҢ!!
Дискриптор: 4балл
|
Оқушылар арнайы берілген
тапсырманы қосымша ресурстар арқылы жаңа тақырыпты
талдайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Жаңа сабақ мазмұны бойынша
тапсырманы орындайды
|
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
Мұғалім мадақтаулары
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ
:Мадақтау
Интербелсенді тақтада қорытынды
көрсетіледі.
|
Қосымша ресурстар
|
Сабақтың
соңы
Үйге тапсырма
|
Рефлексия
Жаңа сабақты бекіту
сұрақтары
1.Нарықта брендтің өз орнын
табуда пайдалы қандай әрекеттер бар?
2.Бренд атауының басты
критерийлері қандай деп ойлайсыздар?
3. Алдыңғы қатарлы шетелдің
және отандық компания логотиптеріне қарасаңыздар сіздерге қайысысы
ұнайды немесе ұнамайды? Себебі..
46-тақырыпты түсініп оқу
Шығармашылық тапсырма «Мен таңдаған бренд өнім» тақырыбында жоба
дайындау.
Сау
болыңыздар!
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
Оқушылар слайдта берілген
сұраққа жауап айтады. Сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі
мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады. Бағалау
парқтары бойынша бағаланады.
|
|
Рефлексия парағы
|