Б.Соқпақбаев Менің атым Қожа

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Б.Соқпақбаев Менің атым Қожа

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға мәтіннің мазмұынын баяндай отырып, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары



Сабақ:Дулат Бабатайұлы «О Ақтан жас,Ақтан жас»өлеңі

Мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж4 Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу,жатқа айту


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:көркем шығармалардан шағын үзінділерді мәнерлеп оқи алады,жатқа айта алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:өлең идеясы мен тапсырмада берілген сөздердің мағынасын түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:сұрақтарға қатысты өз пікірін анық,дәлелді жеткізіп,ерекше ойлар айта алады.

Критерий

1.Көркем шығармадан шағын үзінділерді мәнерлеп жатқа айта алады.

2.Көркем шығарманы оқи отырып,өз көзқарасын білдіре алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп жатқа айта алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:бадана,сауыт,білтелі, бежін,сапы,тегеріш,манат,жібек, керсен.


Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:балаға тілек,жетім бала, болашаққа сенім.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ақын жетім баланың болашағына қандай үміт артады?

Өлең құрылымы қалай берілген?

Не себепті... деп ойлайсыз?

Не себепті Ақтан жасқа өлең арнаған?

Алдыңғы оқу:

Дулат Бабатайұлы «О Ақтан жас,Ақтан жас»өлеңі бойынша ақпарат жинап келу.

Жоспар



Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Басы


Ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңбері

Топқа бөлу

Сандар арқылы топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасы

«Жаңғақ»әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру

Қима қағаздар

Оқулық

Ортасы


«Миға шабуыл»

-Ата-аналарың сендерге қандай ақыл-өсиет,тілек айтады?

«Визуальді әдіс»

Дулат Бабатайұлы «О Ақтан жас,Ақтан жас»өлеңін тыңдату.

«Джиксо»әдісі

Өлең тармақтарын топқа бөліп беру,өлең шумағын топтастыру.

«Шынжыр»әдісі

Өлеңді жалғастырып жатқа айту.


Оқулық ,




АКТ,



Флипчарт,түрлі-түсті маркер,

Соңы


Кері байланыс



Үй тапсырмасы

Өлеңді мәнерлеп жаттап келу

Дескриптор

  1. Өлеңді мәнерлеп оқып,жатқа айта алады.

  2. Өлең мазмұны бойынша өз ойларын жеткізе алады.


Бағалау парақшасы




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
552
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі