Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» (Түбінде адам болатын бала)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» (Түбінде адам болатын бала)

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақты жаңартылған бағдарлама бойынша жасадым. Мұғалімдердің сабақтарда пайданануына өте тиімді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5-бөлім Адамгершілік - асыл қасиет

Мұғалімнің аты-жөні: Касымова Сандуғаш Бердимуратовна

Мектеп: «№4 ЖББОМ» КММ Теміртау қаласы

Күні: 16.02.2018

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» (Түбінде адам болатын бала)


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

А/И1. Әдеби шығарманың композициясы

Б/С2.5. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Бағалау критерийі

  • Шығарманың компазициялық құрлымын анықтайды;

  • Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра алады, қарама-қарсы суреттеулерді табады;

  • Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен термин:компазиция, жанр.

Жазу үшін пайдалы тіркестер: өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, - арамза, жағымпаз, алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.


Құндылықтарға баулу

  • өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

  • шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау.

Пәнаралық байланыс

тарих, өзін-өзі тану.

Алдыңғы білім

 Флипчартпен жұмыс

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы –

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу

  2. Топқа бөлу: «Сағат дос» әдісі арқылы топқа бөліп аламын.


«Болжау» әдісі

Өзімді өткен сабақпен байланыстыра отырып таныстыру

  • Қожа әңгімесіндегі қазақ әдебиеті мұғалімі?

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбын қалай болжауға болады?


Ауызша бағалау: «Жарайсыңдар!»

оқушыларға қолдау көрсету.


Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.


Интерактивті тақта





Сабақтың ортасы –

30 мин.


























































Уақыт саны бірдейлер жұптасады

Үй жүмысын пысықтау: 1-тапсырма. ЖЖ.“Теріп алу” әдісі арқылы кейіпкерлерге мінездеме береді. Флипчартта орындайды

Жантас

Қожа

өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, жағымпаз

алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.

Дескриптор:


- кейіпкерді анықтайды;

- тірек сөздерді теріп жазады;


2-тапсырма. Сағат түсіне қарай топтасады ТЖ. Композициялық құрылымына талдау. Kahoot программасы арқылы орындайды.

 

  • Оқиғаның басталуы. «Өзінің аты жайлы»

  • Оқиғаның байланысы. « Лагерге жолдама»

  • Оқиғаның дамуы. « Бақаның әлегі»

  • Оқиғаның шарықтау шегі. « Педкеңес»

Бағалау: Кубок беру

3-тапсырма. Тыңдалым: Бейнефильмнен Қожаның өзін – өзі жиналысқа салып отырғаны.


1-топ. ТЖ. «Ақыл-ой картасы»

Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ой картасын» сызу үшін төмендегі айдарларды қолданады:

  • Түрі қандай?

  • Не айтты және қалай сөйлейді?

  • Ол не істейді?

  • Ол туралы басқалар не ойлайды?


2-топ. «Әдебиет лотосы» әдісі

Шығарма атауы

Авторы

Кейіпкерлері

Қандай

Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды?

Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? себебі









3-топ. «Кейіпкерлерге мінездеме» әдісі


Әңгіме кейіпкері

Адамгершілік қасиеттері

Қандай әсер қалдырады

Майханова




4-топ. « DEAL» әдісі

  • D-Deskribe- баяндау, сипаттау ( көргенді сипаттау)

  • E-Explain- түсіндіру ( оқиғаны суреттеу)

  • A-Annalise-талдау ( қорытынды жасау)

  • L-Links- байланыс ( өмірмен )


Бағалау критерийі бойынша топтар бір-бірін бағалайды.


Бағалау критерийлері

Дискрипторлар

Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра алады, қарама-қарсы суреттеулерді таба алады


  • Әңгіменің мазмұнын біледі;

  • Салыстыру жасай алады.


Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра алады.

  • Суреттеулерді таба алады;

  • Шынайы өмірмен

  • байланыстыра алады.



Бағалау: «Күлегештер» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


Қалыптастырушы тапсырма: Ж « PLIKERS» тест шешу

Бағалау: «Өзін-өзі бағалау»




Интерактиті тақта.







Слайд













http/ infourok

сайт










Сабақтың соңы – 7мин.










Рефлекция


«SMS хабарлама»

Үйренгенім.............................................................

Мұғалімге ұсыныс................................................


Үйге тапсырма: «Менің қиялымдағы Қожа...» эссе жазу

Критерийі:

  • Сөз саны 90-120 сөз;

  • Оқиғамен байланыстың болуы

Интерактивты тақта, стикер


Саралау: Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Барлық оқушылар:

-мәтінен ақпарат алады.

- тірек сөздерді қолдана алады.

Көпшілік оқушылар

Кейіпкерлерді анықтайалады

Кейбір оқушылар

-кейіпкерлерді өмірмен байланыстыра отырып сипаттап салыстыра алады.


Сабағымды жоспарлауда мұғалім тарапынан ауызша бағалау, өзара және өзіндік бағалауды алып отырмын. «Күлегештер» арқылы білім алушылардың жеткен жетістіктері айқындалса, өзіндік бағалау парағы оқушылардың өз жұмыстарын саралау арқылы өзіндік сыни көзқарасты дамыту мақсатында пайдаланылады.

Бұл арқылы оқушылардың берілген тапсырманы қаншалықты, қандай деңгейде орындайтынын айқындап, сол арқылы сапалы, нәтижелі табысқа жетелеуге болады.

Сабақтағы жұптық, топтық жұмыс оқушылардың өзара бір-біріне кері байланысы, мұғалімнің қолдау сөздері арқылы жүзеге асырылып отырады. Сонымен қатар, оқушылар өзара бағалау арқылы оқушылар өзгелердің жұмысына жинақтау жүргізіп, кері байланыс береді.

Оқушылар сабақ барысында өздерін жайлы сезінуі үшін

«Танысу» ширату жаттығуы, Әр оқушының денсаулығының маңыздылығы, қауіпсіздік ережелері ескертіліп отырылады. Әр оқушының пікірі құнды болғандықтан, олардың еңбегі де қорғалады.

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз

Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?


Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?


Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?


Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (тыңдалым мен жазылым )?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.10.2018
1328
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі