Ж аңа
білім
|
№6-тапсырма
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Оқылым
Айтылым
1-топ: Әңгімедегі
кейіпкерлерге «Тұжырым кестесі тәсілі арқылы баға
береді.
2-топ: «Дискуссиялық карта»
тәсілін қолданып, берілген пікірлерге ойларын
айтады.
3-топ: «Кубизм» тәсілі арқылы
әртіс Мұратты жан-жақты
сипаттайды.
|
Дескриптор: Жалпы -5
балл.
-
Топтастырады
-Тапсырманы
орындайды
-Сипаттайды
|
10-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
|
|
4-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
1-тапсырма
Жеке
жұмыс
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
5-
тапсырма
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
Тапсырма
Ой
таразы
|
Тыңдалым
Айтылым
Рөлдік ойын. Парталасымен
жұптасып, сұрақтарға жауап береді.
Сұхбаттасады.
Айтылым
Суреттерге тақырып қойып, ой
бөліседі.
Тыңдалым
Айтылым
Мәтінді тыңдап, тақырып
қояды.
«Денсаулық» сөзіне
акроним.
Жазылым
Мәтінді тыңдап, ақпараттың
дұрыстығын тексереді.
Дәлелдейді.
Айтылым
«Денсаулық» сөзіне кластер
құрады.
Айтылым
«БББ» тәсілі арқылы
бүгінгі тақырып бойынша қорытынды пікірін
айтады.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
-Диалог
құрады
Дескриптор
3
балл
-Ойын
айтады
Дескриптор
-Пікірін
айтады
|
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Кесте
Сызба
Ақ
парақтар
|
|
Кері
байланыс
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
.
2 -
тапсырма
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын»
|
|
|