Материалдар / Б.Соқпақбаев «Он алты жасар чемпион »
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Б.Соқпақбаев «Он алты жасар чемпион »

Материал туралы қысқаша түсінік
Б.Соқпақбаев «Он алты жасар чемпион » (әңгіме) 10 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2024
200
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

9-сабақ.

Бөлім:

11 .Жастардың денсаулығы - қоғам байлығы. Б.Соқпақбаев «Он алты жасар Чемпион »

Педагогтің аты-жөні:

Белесбаева С.Д

Күні:10.04.24


Сыныбы:10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Б.Соқпақбаев «Он алты жасар чемпион » ( әңгіме )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.2.1-Қажетті клишелер меен лексикалық құрылымдарды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу ( дискуссивті эссе, аргументативті эссе);

Сабақтың мақсаты:

Қажетті клишелер меен лексикалық құрылымдарды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаза алады ( дискуссивті эссе, аргументативті эссе);

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Өзін- өзі тексеру

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.


Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны


Өткен білімді еске түсіру


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы

Мұғалім сөздік жұмысына көмек береді, қосымша ақпарат көздерінен түсінбеген сөздеріне анықтама жасайды.

Айтылым

Амал-поступок

Ширақ-бодрый, энергичный

Өмір сүру салты-образ жизни

Оңтайлы-удобный, оптимальный

Демалыс-каникул

Тәртібі-порядок, правило

Тиімді-эффективный

Шынығу-закаляться

Дағды-привычка. навык

10-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



Сөздіктер

Ж аңа білім

6-тапсырма

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


Оқылым Айтылым

1-топ: Әңгімедегі кейіпкерлерге «Тұжырым кестесі тәсілі арқылы баға береді.

2-топ: «Дискуссиялық карта» тәсілін қолданып, берілген пікірлерге ойларын айтады.

3-топ: «Кубизм» тәсілі арқылы әртіс Мұратты жан-жақты сипаттайды.

Дескриптор: Жалпы -5 балл.

- Топтастырады

-Тапсырманы орындайды

-Сипаттайды

10-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



4-тапсырма

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Жеке жұмыс





3-тапсырма

Жеке жұмыс







5- тапсырма




Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс





Тапсырма

Ой таразы


Тыңдалым Айтылым

Рөлдік ойын. Парталасымен жұптасып, сұрақтарға жауап береді. Сұхбаттасады.

Айтылым

Суреттерге тақырып қойып, ой бөліседі.

Тыңдалым Айтылым

Мәтінді тыңдап, тақырып қояды.

«Денсаулық» сөзіне акроним.

Жазылым

Мәтінді тыңдап, ақпараттың дұрыстығын тексереді. Дәлелдейді.

Айтылым

«Денсаулық» сөзіне кластер құрады.

Айтылым

«БББ» тәсілі арқылы бүгінгі тақырып бойынша қорытынды пікірін айтады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Диалог құрады

Дескриптор

3 балл

-Ойын айтады


Дескриптор

-Пікірін айтады



Интербелсенді тақта




Слайдтар






Кесте




Сызба





Ақ парақтар




Кері байланыс

7 мин.



«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасы

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

.

2 - тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын»

Рисунок 23




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!