Long term plan unit:
Ұзақ мерзімді
жоспарлау бөлімі:
Database basics
|
School: Ashybulak
Мектеп:
Ащыбұлақ
|
Teacher
name: Oraz
A
Мұғалімнің
аты-жөні: Ораз А
|
Date:
Мерзімі:
|
Grade: 9 «А»
Сынып
: 9 «А»
|
Number
present: №11
Сабақ №11
|
Theme of the
lesson: Building a
database
Сабақтың
тақырыбы: Деректер базасын
құру
|
Learning objectives
(s) that this lesson is contributing
to:
Сабақ
негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):
|
9.2.2.2
create a database in a
spreadsheet
|
9.2.2.2
электрондық кестеде деректер базасын жасау
|
Lesson
objectives:
Сабақ
мақсаттары:
|
1.All learners will be
able to:
|
Learn how to create a
database
|
1.Барлық
оқушылар:
|
Деректер қорын жасауды
біледі.
|
2.Most learners will
be able to:
|
will be able
to create forms and
tables
|
2.Оқушылардың
көбісі:
|
Формалар
және
кестелер құра алады
|
3.Some learners will
be able to:
|
Forms. tables, how to
use them.
|
3.Кейбір
оқушылар:
|
Формаларды, кестелерді қолдану жолын
біледі, қолданады.
|
Key words and
phrases:
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Database, form,
drop-down, upload, response, icon
|
Points for
discussion:
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
How to build a database system to find books in the library
faster?
?
|
Terminology
Терминология
|
Form-форма-форма
Drop down-ашылатын-выпадающее
|
Upload-жүктеу-загрузить
Response-жауап-отклик
Icon-белгіше-значок
|
Interdisciplinary
contacts:
Пәнаралық байланыстар:
|
Russian, English,
Mathematics
Орыс тілі,Ағылшын тілі,
математика
|
Previous
learning:
Алдыңғы
оқу:
|
Designing a
database
|
PlanЖоспар
|
Time
Уақыты
|
Planned
activities
Жоспарланған
жаттығулар
|
Resources
Ресурстар
|
Beginning(Басы)
2 min
Checking homework
Үй
тапсырмаларын тексеру
3
min
Eliciting
Бағыттаушы
сұрақ
1
min
|
The teacher will greet the learners and try to create a
positive learning atmosphere: Good afternoon, good afternoon to
you, Good afternoon, good afternoon,Tell me how are
you?
To
divide you inti groups I want to use QR
code
Greetings, divisions, definition of group
leader.
Match a question word in A with an answer
B
What is a
row?
|
Is horizontal
cells
|
What is a
Column?
|
Is vertical
cells
|
What is a
Table?
|
Table has rows and
columns
|
What is a
Database?
|
|
Database system
consists of .........parts
|
3
Table, Qwery,
Report
|
To
customize
|
баптау
|
To
resize
|
Өлшемін
өзгерту
|
To
scroll
|
айналдыру
|
To-do
list
|
Жұмыстар
тізімі
|
To
break
|
бөлу
|
area
|
аудан
|
|
Geometric shapes.
Evaluation sheet
Personal
work
Interactive
board
Examination
|
Middle(Ортасы)
Maintext
(Жаңа тақырып
мазмұны)
10
мин
Practice
Тәжірибе
5
мин
Activity
(Оқушылардың өзіндік
жұмысына арналған тапсырмалар)
12min
Fact
Қызықты
деректер
4
мин
|
Who knows what is
it?
What do you think about
what we learn today?
Terminology
Task
2
Create forms and
tables
|
Group
work
Funny smileys,
stickers, A4 sheets, markers, appraisals,
8th grade
textbook
Couple
work
level
tasks,
evaluation
sheet
3rd level -
«5»
2nd level -
"4"
Level 1 -
'2'
|
End
Formation of
competence
5
мин
Соңы
Құзырлылық
қалыптастыру
Бекіту
|
1. How can we make a new
form?
2. What kind of Google features
do you use?
3. Share your experience with
classmates.
|
Personal
work
evaluation
sheet,
9th grade
textbook
Жеке
жұмыс
бағалау
парағы,
9 сынып
оқулығы
|
Cheat -
appraisal
Reflexes (2
min)
Бағалау Рефлексия
(1
мин)
|
Knowledge
Tree. What Did I Learn? What do I
want to know?
Білім
ағашы Не білдім? Не білгім
келеді?
|
Evaluation
(1
min)
Бағалау
1
мин)
|
The leader of the group
fill in the assessment sheet and pass it to the teacher
(accumulation, evaluation)
Топ басшылар
бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады ( жинақтау,
бағалау)
|
15-12 -
5
11- 8 –
4
8- 5 –
3
4 -1 -
2
|
Additional
information
Келесі
оқу
|
Sort and filter
data
|