Бұйым дайындау. Бөлшектерді пішу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бұйым дайындау. Бөлшектерді пішу

Материал туралы қысқаша түсінік
- Киімдердің дымқыл термиялық өңдеу режимдерін біледі және түсінеді, іс жүзінде қолданылады, жұмыста белгілі бір материалдар мен құралдарды қолданады; - Тоқыма материалдарды қолмен және тігін машиналарымен кесу және өңдеу үшін қажетті материалдар мен құрал-саймандарды қолмен және тігістерді қолданып қолданады. - Практикалық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын қолданады. - Қолмен немесе тігін машинасын қолданғанда штапельді тігістерді қолданады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: №55

Күні:26.02.2019

Мұғалімнің аты-жөні: Сұлтанбекова Р

Сынып:


Сабақ тақырыбы

Бұйым дайындау. Бөлшектерді пішу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.3.1

Тігін машинасы және қол құралдарымен қайып тігу, сырып тігу тігіс түрлерін қолдана отырып, тоқыма материалдарын пішу және өңдеу.


Сабақ мақсаттары

  • Тігін машинасын, қол құралдарын қолдана отырып, матадан қуыршақ жасау.

Бағалау критерийлері

  • Киімдердің дымқыл термиялық өңдеу режимдерін біледі және түсінеді, іс жүзінде қолданылады, жұмыста белгілі бір материалдар мен құралдарды қолданады;

  • Тоқыма материалдарды қолмен және тігін машиналарымен кесу және өңдеу үшін қажетті материалдар мен құрал-саймандарды қолмен және тігістерді қолданып қолданады.

  • Практикалық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын қолданады.

  • Қолмен немесе тігін машинасын қолданғанда штапельді тігістерді қолданады.

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

Қол тігістері – ручные швы – hand welds

Сырып тігу – стачать – stitching

Тоқыма материалдары – текстильные материалы - textile materials



Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Мен бөлшектерді біріктіруде ... қолдандым.

Бұл материалдың ... қасиетіне байланысты ... бұйым жасауды жөн көрдім.

ЫЖӨ барысында ... техника қауіпсіздігін ұстану керек.

Құндылықтарды дарыту

Еңбек пен шығармашылық, бір-бірен құрмет, патриотизм құндылықтарды дарыту практикалық тапсырмалар орындау арқылы жүзеге асады

Пәнаралық байланыстар

Геометрия – мата бетінде дұрыс орналастыру

Математика – есеп жүргізу

АКТ қолдану дағдылары

Виеороликтер мен презентациялар арқылы

Бастапқы білім


Оқушылар мата түрлері мен қасиеттерін талқылады, танысты.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин

Сәлемдесу. Сабақ мақсатын анықтау, талқылау.


Сабақтың ортасы

35 мин

(с) Алдыңғы сабақтарда оқушылар бұйымның нобайын дайындады. Өздігінен маталарды таңдап, техниканы таңдады.

Сұрақтарға жауап бер.

  • Ине салғыш не үшін қажет?

  • Оймақ не үшін қолданылады?

  • Ылғалды жылумен өңдеу не үшін қажет?


Мұғалім түрлі қуыршақтардың лекалоларын қарастыруды ұсынады.

Пішу туралы бейнематериал тамашалау.

Бүгінгі сабақта оқушылар пішудің түрлерімен танысып, жұмыс істейді. Практикалық тапсырма.


Сұрақтарға жауап бер:

  • Қуыршақты тігуді қай жағынан бастаған жөн?


Практикалық тапсырма.

Оқушылар жұмыстың жалпы жоспарына сай жұмысты бастайды.

  • Қуыршақтың басын жасау.

  • Қуыршақтың тұлғасын жасау.

  • Қолы мен аяғын жасау.

  • Қуыршақтың ішін толтыру(синтепон, мақта және т.б. )

Жасау технологиясы:

  1. Матаны қажетінше бүктейміз. Бүктелген маталар жылжып кетпес үшін оларды инемен шаншып қоямыз.

  2. Пішімді матаға қарындашпен басамыз.

  3. Тігіске 0,5-0,7 см қалдырып, пішілген бұйымның бөлшектерін кесіп аламыз.

  4. Ойыншықтың бөлшектерін аударып, тігуге дайындау.


Техника қауіпсіздігі ережесі

1. Жұмыс орнына жарық сол жақтан немесе алдыңғы жақтан түсу керек.

2. Отыратын орындық пен тігін машинасының ара қашықтығы 10-15 см болу керек.

3. Тігін машинасының айналатын бөлшектеріне тым жақындамаңдар.

4. Іске шашты жинап, женді қайырып немесе түймелеп кірісу қажет.

5. Жұмысқа кірісуден бұрын машина платформасындағы қажет емес заттарды тазалап, оның аяғының нық тұрғанына, инелерінің дұрыс орналасқандығына көз жеткізу керек.

6. Машина жұмыс істеп тұрғанда, машинаның қозғалып тұрған бөлшектеріне жақын еңкеюге болмайды.

7. Қол саусақтарын машинаның табанымен инеге жақындатпау керек.

8. Тігін машинасымен жұмыс істегенде машинаның қозғалысынан және айналып тұрған бөлшектерінен сақтан.

9. Жұмыс кезінде арнайы киім: алжапқыш, басқа орамал тарту керек.

10. Аяқтаған соң жұмыс орнын тазалау.

https://www.youtube.com/watch?v=99dbgxZ-HAs

https://www.youtube.com/watch?v=oXjb0EsyuFs

https://www.youtube.com/watch?v=CBqxYw1UT84







Мата, сабын, қайшы, қағаз (лекал дайындау үшін)

Сабақтың соңы

2 мин

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі .


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау - оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып қуыршақ тігу мен конструкциясына байланысты қарапайымнан күрделі пішінді дайындау.

Оқушылардың орындаған практикалық тапсырмалары мен сұрақ-жауап негізінде бағалау жүргізу.

1. Жұмысқа кірісуден бұрын машина платформасындағы қажет емес заттарды тазалап, оның аяғының нық тұрғанына, инелерінің дұрыс орналасқандығына көз жеткізу керек.

2. Машина жұмыс істеп тұрғанда, машинаның қозғалып тұрған бөлшектеріне жақын еңкеюге болмайды.

3. Қол саусақтарын машинаның табанымен инеге жақындатпау керек.

4. Тігін машинасымен жұмыс істегенде машинаның қозғалысынан және айналып тұрған бөлшектерінен сақтан.

5. Жұмыс кезінде арнайы киім: алжапқыш, басқа орамал тарту керек.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2019
679
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі