Бұйым дайындау. Бұйымды безендіру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бұйым дайындау. Бұйымды безендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұйым дайындау. Бұйымды безендіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Т үркістан облысы, Шардара ауданы,

Сырбек Каттебеков атындағы жалпы білім беретін мектеп

көркем еңбек пәні мұғалімі: Янгибаева Алма Хайдаровна



Сабақтың тақырыбы:

Бұйым дайындау.

Бұйымды безендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

Сабақтың мақсаты:

Бұйым жасауда әр түрлі графикалық құралдарды қолдана отырып (оның ішінде АКТ қолданып), нобайлар, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау тәсілдерімен таныстыру;

  • Көркемдік материалдар мен құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурс

Сабақтың басы


10 минут
















Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Назарларын сабаққа аудару.

Оқушыларды топқа бөлу

Өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақтар қойылады

1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:

  • Құрақ дегеніміз не?

  • Құрақ қандай мағынаны білдіреді?

  • Қандай құрақ түрлерін білесің?

  • Құраққа қандай материал қолданылады?

  • Құрақтың үлгісін қалай жасайды?

Жаңа сабақ

Құрақ – төрге төсейтін көрпеше. Мата қиындыларын қиюластырып, тұмарша, сегіз жапырақ, ромб және неше түрлі қазақи нақыштағы оюлардан , өрнектерден құралған көрпені Құрақ немесе Құрақ көрпе деп атайды. Ежелден қонақжай қазақ халқы төрін қонаққа арналған “қасиетті орын” санаған. Ерте кезде баласы өліп, тоқтамаған үй “тіл-көзден аман болсын” деген ырыммен қырық Құрақ құрап, баласын соған ораған. Құрақ көрпенің арасына мақта және қойдың, түйенің жүнін салып немесе қазіргі кезде жасанды мақта синтепон салып, сырып тігеді.

Тапсырма 1

«Кел ойнайық, ойланайық» әдісі арқылы тест тапсырмаларын орындау

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.










Ойлан, бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді












Дескриптор:

-Экранда берілген тест тапсырмаларын орындайды

-Дұрыс-бұрыс тапсырмаларын орындайды















мадақтау.










Акт

Презентация




















https://imektep.kz/kz/kurak-kurau








Ортасы

25 минут




Тапсырма 2

Сарамандық жұмыс.

«Талаппен бастап,

Талғаммен аяқта!»

Сарамандық жұмысқа кіріспес бұрын шеберханадағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіріп аламыз. Алдымен жұмыс орнын ұйымдастырып аламыз.

Құрақ көздерін қалай біріктіру туралы нұсқау беріледі.

Матаның үйлесімдігін таңдайды

Допқа қажетті нобайын дайындайды

Тренинг
Сергіту сәті.
Бес саусағым бес өнер,
Он саусағым он өнер.
Досым болсаң егер сен
Өнерімді көре бер
Саусақтарың майысып,
Түрлі ою ойысып,
Құрмет тұтып шеберді
Шебер болар ма екенсің!

«Ойлан-топтас-бөліс» әдісі арқылы сарамандық жұмыс орындатамын

Инені киімге қыстыруға болмайды

Иненің жібін тіспен үзуге болмайды.

Қайшыны жолдасыңа үшкір ұшымен берме.

Қайшыны ойыншық ретінде пайдалануға болмайды.

Қайшыны ашық тастама.

Дескриптор:

-Бұйымды дайындау үшін қажет құрал жабдықтарды таңдайды

-Бұйымның нобайын салады

-Оқушылар түс үйлесімдерін ескере отырып, сәндеу жұмысын жүргізеді

-Дайын бұйымды сәндейді




















Түрлі-түсті маталар

Аяқталуы

10 минут




Кері байланыс




Үй тапсырмасы


Тапсырма 3

«Фотосуретпен жұмыс» әдісі арқылы сергіту сәтін жасатамын

-Көз қорқақ, қол батыр

-Жеті рет өлшеп, бір рет кес

-Білім инемен құдық қазғандай

-Бала тәрбиесі-бесікте

-Қарға қарғаның көзін шұқымайды

-Ақсақ қой түстен кейін маңырайды

-Жігіткен жеті өнер де аз

-Қызым саған айтамын,келінім сен тыңда

-Жүз теңгең болғанша, жүз досың болсын

-Айдағаным бес ешкі,ысқырығы жер жарар

«Жарнамалау» әдісі арқылы жасалған жұмысты бағалау

«Қорытындылау.
Бауыржан Момышұлы айтқандай:
«Үлгісі көптің өрнегі көп, өрнегі көптің ермегі көп»,
«Үйренгенің өзіңе құт, істегенің еліңе құт»,
«Ою - өрнек, құрақ құрау - қазақтың кешегісі,
бүгінгісі, ертеңі»

Жұмысты аяқтау

Оқушылар суретке қарап мақал-мәтелдерді тауып, жауап береді





Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарын көрсетіп қандай жетістіктерге қол жеткізгенін атап, жарнамалайды.

Оқушылар сабаққа кері байланыс жасайды

.

Мадақтау

Слайд



Презентация






Таратпа қағаздар

Стикер




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2025
236
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі