Бұйым өру

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Бұйым өру

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары соңғы үлгісі бойынша жасалынған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

5-сынып

Сабақтың тақырыбы: Бұйым өру


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 5


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Бұйым өру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


5.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

Сабақ мақсаты


- Қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалана отырып, бұйым өруді үйрену.
- Өру техникасын меңгеру және оны шығармашылық жұмыстарда қолдану.
- Бұйым өрудің негізгі әдістерін түсініп, қолдану.

Құндылықтарға баулу


Оқушыларды ұлттық мәдениетке деген қызығушылығын арттыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- жасампаздық және жаңашылдық

Ойлау дағдыларының деңгейі


қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (9 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (3 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)


Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Қазақтың ұлттық бұйымдарының суреттерін көрсету.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.


Оқушылар суреттерді қарайды, сабақтың мақсатына назар аударады.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.


Компьютер, проектор, презентация.



Shape1

Сабақтың ортасы (28 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс
Бұйым өру техникасы (8 минут)
Тапсырма 1: Бұйым өрудің негізгі әдістерін меңгеру (5 минут)
Тапсырма 2: Қазақтың ұлттық бұйымдарының элементтерін пайдалану (7 минут)
Тапсырма 3: Өру техникасын шығармашылық жұмыста қолдану (8 минут)


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


Топ динамикасы, қорытындының сапасы.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.



Shape2

Мәтінмен жұмыс:
Бұйым өрудің тарихы мен қазіргі заманғы қолданысы туралы мәтінді оқу және талдау (8 минут).
- Мәтінді түсініп оқу.
- Мәтіннен негізгі идеяларды табу.
- Өру әдістерін сипаттау.


Оқушылар мәтінді оқып, негізгі идеяларды талқылайды.


ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен бағалау.


Мәтін, оқулық, дәптер.



Shape3

1-тапсырма: Бұйым өрудің негізгі әдістерін меңгеру (5 минут)
- Өру әдістерінің сипаттамасын жасау.
- Өру техникасын бейнелейтін диаграмма құрастыру.


Оқушылар әдістерді сипаттайды, диаграмма құрастырады.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.


Диаграмма, сурет.



Shape4

2-тапсырма: Қазақтың ұлттық бұйымдарының элементтерін пайдалану (7 минут)
- Қазақтың ұлттық бұйымдарының элементтерін таңдау.
- Таңдалған элементтерді бұйым өруде қолдану.


Оқушылар элементтерді таңдап, оларды бұйым өруде қолданады.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Ұлттық бұйымдар, суреттер.



Shape5

3-тапсырма: Өру техникасын шығармашылық жұмыста қолдану (8 минут)
- Шығармашылық жобаны жасау.
- Өру техникасын қолдану арқылы бұйым жасау.


Оқушылар шығармашылық жобаларын жасайды, бұйымдарды өреді.


ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен бағалау.


Жоба, материалдар.



Shape6

Сабақтың соңы (8 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс


Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды


Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.


Кері байланыстың бар екендігі.




Shape7


Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.




Shape8

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.11.2025
47
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі