Қысқа мерзімді сабақ жоспар
|
Бөлім Сәндік-қолданбалы шығармашылық |
Мектеп: Ырғыз гимназиясы КММ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Төлегенова Гүлжан Сағынбайқызы |
||||||
|
Сынып: 5б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Бұйым өру. |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.3.2 Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау. үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану. 5.2.6.1 Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; |
||||||
|
Құндылық |
Бірлігі бар ел озады Бірлікке жасампаздыққа , адалдыққа , еңбекқорлыққа тәрбиелеу |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
сабақ кезеңдері |
Педагог іс-әрекет |
Оқушы әректі |
Бағлау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. «Үлгі бойынша орында» атты оқушылардың назарын аударуға арналған. |
Сұрақ-жауап кезеңі Арнайы дайындалған тор көзді бланк қағазында күрделі өрнектің суретін аяқтау |
Өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау |
СҚӨ бұйымдары
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
Бұйым өру. Бұйым үлгілерін, өру түрлерін,өру техникасында қолданылатын әртүрлі материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) көрсету. Оқушыларды қазақтың сәндік-қолданбалы өнер туындыларымен (шымши, қамшы өру және т.б.) таныстыру. Алдыңғы сабақта оқушылар өру техникасында орындалатын бұйымның нобайы мен сұлбасын орындаған. Оқушылар осы сабақта қолданылатын материалдар мен қажетті құрал-жабдықтарды, өру техникасын, түстердің үйлесімділігін өз бетінше таңдайды. Тапсырманы бастамас бұрын техника қауіпсіздігі мен санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауы үшін нұсқамалық жұмыстарын жүргізу. Тапсырма Өру техникасында бұйым жасау. Өру техникасына қажетті материал ретінде газеттен жасалған түтікшелер, қалық жіптер, медициналық инфузиондық түтікшелер /система/ т.б. қолдануға болады. Ұлттық қолөнер түрі – шымши тоқу қолдануды ұсыну. Жұмыс барысында оқушыларды қолдап, көмектесіп, қажеттілігіне қарай өру тәсілдерін көрсету. Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті өру орындау ұсынылады. |
Оқушылар өру түріне байланысты материал таңдайды, мысалы макраме, шілтер өруге арналған жіптер т.б. Оқушы материалды және өру сұлбасын орындағаннан кейін, бұйымды орындау кезеңдерін жоспарлайды. Сұлбалармен жұмыс жасау барысында оқушылар түрлі түстермен өру түйіндер мен кейбір орындарын белгілей отырып, қажетті өрілім түрлеріне назарын аударып отырады. |
*өру өнері туралы білімін көрсетеді; *өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген; *түрлі өру өнеріне байланысты материалдар мен құрал-жабдықтарды біледі және ажырата алады; *шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; *өз идеяларын бірнеше ізденіс нобай ретінде келтіре алады; *Өз іс-әрекетін жоспарлай алады. |
Қамшыны өру https://youtu.be/ckG6BV1UoyM Ши өру. Қазақ қолданбалы-өнерінде ши тоқу ежелден қалған қол өнері. http://www.youtube.com/watch?v=gyRDJv... – газет түтікшелерін жасау және бояу https://youtu.be/y9bLd9_QTA0 Шөптен өру. 3 - бөлім |
|||
|
Сабақтың соңы |
кері байланыс. «Жетістік баспалдағы» |
Жұмыс орнын тазалау. |
Өзара бағалау |
ауызша |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бұйым өру 5- сынып
Бұйым өру 5- сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспар
|
Бөлім Сәндік-қолданбалы шығармашылық |
Мектеп: Ырғыз гимназиясы КММ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Төлегенова Гүлжан Сағынбайқызы |
||||||
|
Сынып: 5б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Бұйым өру. |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.3.2 Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау. үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану. 5.2.6.1 Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; |
||||||
|
Құндылық |
Бірлігі бар ел озады Бірлікке жасампаздыққа , адалдыққа , еңбекқорлыққа тәрбиелеу |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
сабақ кезеңдері |
Педагог іс-әрекет |
Оқушы әректі |
Бағлау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. «Үлгі бойынша орында» атты оқушылардың назарын аударуға арналған. |
Сұрақ-жауап кезеңі Арнайы дайындалған тор көзді бланк қағазында күрделі өрнектің суретін аяқтау |
Өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау |
СҚӨ бұйымдары
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
Бұйым өру. Бұйым үлгілерін, өру түрлерін,өру техникасында қолданылатын әртүрлі материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) көрсету. Оқушыларды қазақтың сәндік-қолданбалы өнер туындыларымен (шымши, қамшы өру және т.б.) таныстыру. Алдыңғы сабақта оқушылар өру техникасында орындалатын бұйымның нобайы мен сұлбасын орындаған. Оқушылар осы сабақта қолданылатын материалдар мен қажетті құрал-жабдықтарды, өру техникасын, түстердің үйлесімділігін өз бетінше таңдайды. Тапсырманы бастамас бұрын техника қауіпсіздігі мен санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауы үшін нұсқамалық жұмыстарын жүргізу. Тапсырма Өру техникасында бұйым жасау. Өру техникасына қажетті материал ретінде газеттен жасалған түтікшелер, қалық жіптер, медициналық инфузиондық түтікшелер /система/ т.б. қолдануға болады. Ұлттық қолөнер түрі – шымши тоқу қолдануды ұсыну. Жұмыс барысында оқушыларды қолдап, көмектесіп, қажеттілігіне қарай өру тәсілдерін көрсету. Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті өру орындау ұсынылады. |
Оқушылар өру түріне байланысты материал таңдайды, мысалы макраме, шілтер өруге арналған жіптер т.б. Оқушы материалды және өру сұлбасын орындағаннан кейін, бұйымды орындау кезеңдерін жоспарлайды. Сұлбалармен жұмыс жасау барысында оқушылар түрлі түстермен өру түйіндер мен кейбір орындарын белгілей отырып, қажетті өрілім түрлеріне назарын аударып отырады. |
*өру өнері туралы білімін көрсетеді; *өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген; *түрлі өру өнеріне байланысты материалдар мен құрал-жабдықтарды біледі және ажырата алады; *шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; *өз идеяларын бірнеше ізденіс нобай ретінде келтіре алады; *Өз іс-әрекетін жоспарлай алады. |
Қамшыны өру https://youtu.be/ckG6BV1UoyM Ши өру. Қазақ қолданбалы-өнерінде ши тоқу ежелден қалған қол өнері. http://www.youtube.com/watch?v=gyRDJv... – газет түтікшелерін жасау және бояу https://youtu.be/y9bLd9_QTA0 Шөптен өру. 3 - бөлім |
|||
|
Сабақтың соңы |
кері байланыс. «Жетістік баспалдағы» |
Жұмыс орнын тазалау. |
Өзара бағалау |
ауызша |
|||
шағым қалдыра аласыз













