Бұйымды көркемдеп күйдіру. Безендіру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бұйымды көркемдеп күйдіру. Безендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұйымды көркемдеп күйдіру. Безендіру тақырыбына арналған 7 сыныптың ашық сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек


Күні: 10.02.2025

Оқытушының аты-жөні: Талдықбаев Дәуренбек

Сынып: 7

Қатысушылар саны: 4

Қатыспағандар: 0

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Бұйымды көркемдеп күйдіру. Безендіру

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.2.3.1-Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру

7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

Сабақтың мақсаты:

-Бұйымды көркемдеп күйдіру кезеңдерін меңгерту,механикалық өңдеу жұмыстарын орындау

- Бұйымның эстетикалық сапасын арттыру үшін бұйымды безендіру жұмыстарын жүргізу

Бағалау

критерийлері

-қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережесін сақтайды

-көркемдеп күйдіру кезеңдерін біледі

-эскиз бойынша жұмыс кезеңдерін анықтайды

-материалды механикалық өңдеуді жүзеге асырады

-бұйым бетін безендіруді аяқтайды

Құндылықтар

«Жасампаздық және жаңашылдық»

«Шығармашыл бала –ойлы бала» апта дәйексөзі

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сабақтың басында оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру. Сыныптың жұмысқа дайындығы (жұмыс орнын ұйымдастыру, арнайы киімнің болуы,сабаққа қажетті құрал – жабдықтардың түгел болуы).


Өткен сабақтың нәтижесін өткен сабақта не істегенімізді еске түсіреміз?

-Өткен тақырыптар бойынша оқушылардың білімдерін пысықтау.

Сұрақтар:

  1. Пирография дегеніміз не?

  2. «Пирография» қай елде пайда болды? Аудармасы қандай мағына береді?

  3. Күйдірудің қандай түрлері бар?

  4. Күйдіріру өнерімен айналысқан қандай атақты суретшілерді білесіңдер?

  5. Күйдірудің қандай тәсілдері бар?

  6. «Эскиз» термині нені білдіреді?

  7. Күйдіру үшін қандай құрал- жабдықтар қажет ?

  8. Пирография өнерімен қандай бұйымдар жасауға болады?

Сұрақтарға толық жауап берілген соң жаңа тақырыпты ашу үшін оқушылардан күйдірудің келесі қадамдарын сұраймын. Ағашқа күйдіріп сурет салудың теориялық білімдерімізді , бүгінгі сабағымызда практика жүзінде орындаймыз.

Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : «Бұйымды көркемдеп күйдіру. Безендіру»

Сабағымыздың мақсаты:

- Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру

-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану


Күйдіру жұмысы қандай кезеңдерден тұрады? Есімізге алып , құрал жабдықтарымызды дайындайық.

Қауіпсіздік ережесімен таныстыру


Оқушылар мұғаліммен амандасады, сабаққа қажетті құрал жабдықтарын дайындайды.






«Ағашқа көркемдеп күйдіру» тақырыбы бойынша «Сыйқырлы кітапхана» сұрақ- жауап әдісі арқылы оқушылар өткен сабақтарда алған теориялық білімдерін пысықтайды





«Дүрбі» әдісі арқылы тақырыпты анықтайды



Сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.

Слайд бойынша күйдіру кезеңдерімен, безендіру жұмыстарын атайды.




Қалыптастырушы бағалау

Қауіпсіздік ережесі


Оқулық

«Көркем еңбек»

7сынып

ұлдар









Презентат

ция «Бұйымды көркемдеп күйдіру кезеңдері»



Қажетті құралдар:

тегіс тақтай, зімпара қағазы, күйдіру құралы, көшірме қағазы, карандаш, дайын эскиз суреттер,

лак.






Ортасы





Практикалық жұмыс презентатция таныстырылғаннан кейін басталады.

Дайындаманы таңдайды:

Алдын ала кесіліп дайындалған тегіс тақтайлар беріледі.

бетті тегістеу: қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, дайындаманың бетін

зімпара қағазымен немесе тегістеуішпен беттерді тегістейді.

Барлық жұмыстарды орындау кезінде материалды өңдеу технологиясының орындалуын және қауіпсіздік шаралары қадағаланады..


Сарамандық жұмыс

  1. Дайындаманы зімпара қағазбен ысып тазалаңдар

  2. Оның бетіне көшірме қағазын төсеңдер

  3. Суреті бар үлгіні оның үстіне төсеп, бекітеміз

  4. Суретті қарандашпен бастырып шығыңдар

  5. Күйдіруді орындаңдар

  6. Тағы бір тазалап сүртіңдер

  7. Соңғы безендіру кезінде жылтырлық пен қорғаныс қабатын беру үшін лакпен қаптаңдар

  8. Дайын жұмыс


Безендіру , яғни ағашты көркемдеп күйдіру аяқталған соң бұйымға түссіз лак жағылып, сурет рең береді, бейне айқындалады.


Оқушылар құрал – жабдықтарды дайындап, кезең - кезең бойынша күйдіру әдісін бастайды. Қауіпсіздік ережесін сақтайды.






Оқушылар әрекеттер тізбегін атайды, дайындаманы таңдайды, дайындамаға белгілер жасайды, қолмен және электр құралдарымен өлшеміне қарай өңдейді, алдыңғы бетті қабатқа жоспарлайды, беттерді тегістеуішпен тегістейді.

Дискриптор

қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін сақтайды

-көркемдеп күйдіру кезеңдерін біледі

-эскиз бойынша жұмыс кезеңдерін анықтайды

-материалды механикалық өңдеуді жүзеге асырады

-бұйым бетін өңдеуді аяқтайды





Аяқталуы



(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге орындалған жұмыстарды талқылау, кері байланыс беру


Оқушылардың күйдіріп салған жұмыстар бағаланады

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша ойларын пысықтап, кері байланыс береді.

Бағалау

«Бәйге»

Ұлттық құндылыққа негізделген бағалау әдісі. Оқушылар өз жұмыстарына өздері баға береді.



Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:






Т.Шонанұлы атындағы ЖББОМ КММ







АШЫҚ САБАҚ



Тақырыбы: Бұйымды көркемдеп күйдіру. Безендіру

Сыныбы: 7 ә



Өткізген : Талдықбаев Д.О

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.04.2025
268
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі