Бұйымның нобайын орындау. Материалдар мен құралдарды дайындау.§ 6. 28-29 бет.

Тақырып бойынша 19 материал табылды

Бұйымның нобайын орындау. Материалдар мен құралдарды дайындау.§ 6. 28-29 бет.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұйымның нобайын орындау. Материалдар мен құралдарды дайындау.§ 6. 28-29 бет.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:2 А

Сәндік-қолданбалы өнер

Бекітемін:

Күні: сабақ № 2

Педагогтің аты-жөні: Шукурова Г.

Сынып: 7ә

Қатысушылар саны: 10

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бұйымның нобайын орындау. Материалдар мен құралдарды дайындау.§ 6. 28-29 бет.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.5.2 -Бұйым жасауда әртүрлі графикалық құралдарды қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып), нобайлар, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау

білімдері мен тәжірибелерін қолдана болашақ іс-әрекеттерін анықтау және шығармашылық қызметін жоспарлау

7.1.4.1-Алған білімдері мен тәжірибелерін қолдана болашақ іс-әрекеттерін анықтау және шығармашылық қызметін жоспарлау

Сабақтың мақсаты

Эскиз салу, тәжірибелік тапсырманы орындау үшін материалдарды таңдайды.


Құндылығы


Талап: Жеке және командамен жұмыс істей білу

Сабақтың барысы


Сабақтың

кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті



Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Ұйымдастыру уақыты: Оқушыларды түгелдеу

Сәлемдесу.

Сергіту сәті: Сабақ барысында орындалатын тапсырмаларға алдын ала қол жаттықтыру жаттығуы

Ой-қиялын дамытатын тапсырма: Үлгідегідей жапырақты түрлендіріп сал

Shape7 Shape9 Shape8 Shape6 Shape5 Shape3 Shape2





Техника қауіпсіздік ережелеріне шолу жасалады:

1 .Бояушы,бояушы деген сайын сақалын бояйды

Бояуға байланысты ТҚЕрежесі айтылады


Түстер үйлесімділігіне шолу жасау


ТShape10 акырыпты жасырылған сабаққа керекті құрал жабдықтар суреттері мен эскиз суреттерін аша отырып, сұраққа жауап беру арқылы ашады





Shape11

  • ЕShape12 ркін батик техникасында қандай материалдар қолданылады?

  • Қ андай ерекшеліктері бар?

  • Хохломаға салынатын қандай өрнектер? Т.б.


Кезекші сынып түгелдігін баяндайды




Жапырақты ойша өз қиялымен түрлендіріп салады




Техника қауіпсіздік ережелерін айтады


Жылы,суық түстер үйлесімділіктері туралы шолу жасайды


Тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы ашады


Дескриптор:

-ерекше ойлармен бөліседі

-түс үйлесімділікті ескереді









Мадақтау



Слайд





А 4 парақ

Фломастер












Ноутбук

Принтер

Ақ парақтар

Қима суреттер


Слайд

Оқулық 28 бет

Жаңа сабақ


































Бекіту

Әрбір көркемдік жазбаға арналған түстік палитраны жинақтау.Қылқаламдарды (жалпақ, дөңгелек пішінді, әр түрлі өлшемді) таңдап алып, қағаз бетінде бірнеше элементтер орындап болған соң, жұмысқа кіріседі.

Ж аттығу карталарымен жұмыс: Жазықтыққа ою-өрнек салу,алғашқы жағысты керек емес қағаз немесе мата бетіне салып көру қажет. Шығармашылық жұмысты аяқтау үрдісін ұйымдастыру: кептіру және т.б.


Shape13

Оқушылар дайын өнімді безендіру үшін құрастырылған композицияның эскизін ескереді, бұл: ыдыс-аяқ (таза беті бар табақтар, кружкалар және т.б.), қораптар, вазалар немесе маталарға сурет салу және т.б. түс схемасы және қажетті құралдар мен материалдарды дайындау (тоқымаға арналған акрил бояулары, батикке арналған бояулар мен резервтер жиынтығы, керамика мен шыныға арналған бояулар жиынтығы және т.б.).


Тәжірибелік тапсырма.
Еркін батик техникасында кішігірім жұмыс орындау (эскиз)

Тапсырманы орындаудың реті:

  • А4 форматындағы матаны рамкаға бекіт.

  • Гүл,өрнек сал(көшірме жасауға болады).

  • Гүл және өрнек бейнесін жасау үшін қандай түстерді қолданасың?

  • Түстерді қалай үйлестіруге болады?

  • Ж ұмысыңды таныстыр.


Топтарға қорытындылауға арналған тапсырма

І топ . Хохлома туралы кетік сөздерді толықтыр

Хохлома кескіндеме, алтын ............., орыс мәдениетінің кең .................. «Khokhloma» стилінде боялған ............ отты болып. Ол ......... ғасырда болды, ол Хохлома кескіндеме пайда болған дәл айтуға ................, бірақ болуы тиіс. Старообрядцы .............кезде, олар ормандар мен шағын ауылдарда ................. шіркеу реформалар барысында. Үлкен қалалар мәңгі оларға ......... 

ІІ топ. Тапсырма 3: «Зымыран» әдісі бойынша сұрақтарға жауап бер
1. Батик өнері қай елде шықты? ..................................
2. Қай ғасырда және қай елде батик өнері дамыған? ..............
3. Батиктің қандай түрлері бар? ............................................
4. Батиктен қандай бұйымдар жасауға болады? .....................
5. Батик сөзінің мағынасы нені білдіреді? ...............................
6. Қазіргі заманда бұл өнер қажет пе? ........................................

ІІІ топ. «Аяқталмаған сөйлем...» Гжель туралы сөйлемдерді толықтыр. Гжель- керамика, фарфор, .............керамика лық бұйымдарды.....................................


Бейнепрезентацияны тамашалайды





Оқушылар беттерге сурет салу дағдыларын қалыптастыру үшін бірқатар жаттығуларды орындайды, мысалы, хохлома шөп өрнегі элементтерін, городец гүлдері - раушан гүлдерін, симметриялы жапырақтары бар купавкаларды меңгеруге арналған жаттығулар; ат, құс, Gzhel щеткасының соққысына негізделген қысқа мерзімді жаттығулар және сіз таңдаған басқалар.







Көркем еңбектің кейбір элементтерін салып жаттығады. Қағазда әртүрлі өрнек элементтерінің үлгілерін орындайды





Мәтіндегі хохлома туралы кетік сөздерді толықтырып айтады






Батикке байланысты сұрақтарға зымырандай жауап береді





Гжель туралы аяқталмаған сөйлемдерді аяқтайды




Дескриптор:

  • Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтауды үйренеді;

  • күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен тәсілдерімен жұмыстарды орындауға үйренеді.



  • Тапсырмаларды топта бірлесе отырып жауап беруге дағдыланады

  • Сұрақтарға жүйелі жауап беруге үйренеді










«SMS» арқылы

топтарды қолпаштай отырып бағалайды.





Оқулық 29 бет



Технологиялық жаттығу карталары

(хохлома және гжель өрнектері)


Слайд



Керкті құрал-жабдықтар:

Ақ бөз мата

Гуашь

Кисть

А4 парақтар

Рамка



















Слайд

Кері бай ланыс

Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім.........................................................

Тақырыпқа байланысты өздерінің алған білімі,өз идеяларымен,жеткен жетістіктері мен көңіл-күйлерімен бөліседі


«Бас бармақ» әдісі

Слайд


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
160
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі