«Түзете дамыта оқыту
сабақтарында қолданылатын әдіс -
тәсілдер»
тақырыбы аясында арнайы
педагог және логопед апталығының
БАҒДАРЛАМАСЫ:
№
|
Мазмұны
|
Сыныбы
|
Мерзімі
|
Жауапты
|
1
|
Апталықтың
ашылуы
«Бүкіл әлем сенімен
бірге»
|
1 -
7
|
6.02.2023
|
Арнайы педагог,
логопед
Мадьярова
Арухан
Зинулаевна
|
2
|
Қысқы
ойындар
(сыртқа)
|
1 -
7
|
7.02.2023
|
3
|
«Қыс
қызығы»
(ашық
сабақ)
|
1 -
4
|
8.02.2023
|
4
|
Дидактикалық
ойындар
|
1 -
7
|
9.02.2023
|
5
|
«Таза
сөйлеймін»
(Мәнерлеп
оқу)
|
1 -
4
|
10.02.2023
|
|
Жауапты: Мадьярова
А.З
Ашық сабақтың
тақырыбы: «Бүкіл әлем сенімен
бірге»
Сабақтың
мақсаты: Оқушының өз мінезіне басшылық
жасай алуын қалптастыру; Көңіл – күйін жағымды арнаға түсіруге
баулу; Көтеріңкі көңіл – күйдің айналсындағыларға әсерін түсініп,
сезінуге тәрбиелеу.
Әдіс –
тәсілдер: Музыкалық амандасу, миға
шабул, сергіту сәті, қол моторикасы,
есептер.
Көрнекіліктер:
Суреттер
Сабақ
барысы: Ұйымдастыру
-
Оқушылармен
амандасу
-
Түгендеп назарларын сабаққа
аудару.
2. Жаттығу:
«Көңілді шаттық
шеңбері»
Қане бәріміз ортаға шығайық.
Балалар бір – бірімізбен көзбен амандасайықшы. Қазір әркімде
әртүрлі көңіл – күй. Олай болса барлығымыз қызықты , жақсы сәттерді
есімізге алайық. Осы жерде күн көмекке келеді. Балалар! Енді бәрің
менің қолымдағы әдемі күнге қараңдаршы, ол бізге әдемі күлкісін
сыйлап тұр. Қане, біз де бір – бірімізге күн сияқты әдемі
күлкімізді сыйлап, тілегімізді білдіреміз.
«Бүкіл әлем сенімен бірге»
атты апталығымыздың бірінші күнін
бастайық.
Көңіл күй
– адамның психикалық
процестерге, барлық қызметіне, соның ішінде оқу материалын
меңгеруге әсер ететін эмоционалдық жағдайы. Көңіл күйіне қарап
адамдарды: шат, жайдарлы, көңілді, жылы жүзді, ызбарлы, ызалы, т.б.
деп ажыратуға болады. Көтеріңкі көңіл адамға қуат бітіоіп, бойын
сергітеді, ал уайым – қайғы жабырқатып
жібереді.
Ерік – жігері күшті, рухани
өмірінің мазмұны бай, ұстанған идеясына сенімі мол адамдар қандай
ауыр жағдайларда да өздерін көтерінкі, сергек
ұстайды.
3. Тақтадағы нерожаттығуларды
орындайық.
4. Қоян, гормошка, үй, доп
суреттерін ым – ишара арқылы суреттеп оқушыларға
көрсету.
5. Сергіту
сәті: Қолдарыңды көтеріңдер – бір
дейік
Көп отырып, қатты шаршап
жүрмейік.
Қолды создық, басты бұрдық –
екі деп,
Қозғалыспен әрбір адам
жетіледі.
Алға, артқа қарадық та – үш
дедік
Тағы жаңа жаттығулар
істедік.
Түсірейік қолды төрт пен бесті
айтып,
Отырайық көңілді енді
марқайтып.
● ● ● ● ● ●
Секіреміз топ –
топ,
Шапалақтап көп –
көп.
Иілеміз оңға қарай, бір, екі,
үш,
Иілеміз солға қарай бір, екі,
үш.
6. Ұсақ қол моторикасына әр –
түрлі көбелектер беріледі. Сол көбелектерді губканы қыстырғышпен
қыстырып алып, акварель бояуға батырып, әр – түрлі түстермен
көбелектің бір жақ қанатын бояп шығып, екіші қанатына
беттестіреміз.
7. Қорабшадағы тәтті
конфеттерге есеп жасырылған. Сол есептерді шығарып жауабын айтып,
көнфетті өзімен бірге алып кету.
8.
9. Қорытынды: Балалар енді
бізде көңіл – күйімізді түсірмейік. Бір – бірімізді
ренжетпейік.
Жаттығу: «Жүректен
жүрек» Оқушылар шеңберге шығып, бір –
біріне тілектерін айтып, жақсы көңіл – күй
сыйлайды.
Оқушылар басында сендердің
көңіл – күйлеріңді білдік. Енді қандай болды көңіл – күйіміз? Мен
сендерге көңіл – күйдің бейнеленген суреттер беремін сендер біреуін
таңдап тақтаға жапсырыңдар. Оқушыларға грамото
тарату.
Социализм негізгі орта
мектебі.
Сабақтың
тақырыбы:
Орындаған: Мадьярова
А.З
2022 – 2023 оқу
жылы