Сабақтың басы
5
мин.
5 мин
1 мин
10
мин
5
мин
“Ой
қозғау әдісі”
Жұптық тапсырма
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын бақылау.
– жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Жүрек» әдісі
Үй тапсырмасын тексеру:
«Гугл» әдісі
Күштің суреттері тақтаға ілінеді, қандай күш
екені анықталады.
Бүкіл сыныпқа”Бүкіл әлемдік тартылыс заңы ”
туралы
видеоролик көрсетіледі
Оқушылар сабақтың мақсатын
анықтайды.
Жаңа сабақ: Презентация
Дәптермен жұмыс:
І.Білу
кезеңі. «Физикалық диктант» әдісі арқылы топтар
ұяшықтарда жасырылған сұрақтарды табады.
|
Оқушыларға параққа жүректің жартысы салынған
сурет беріледі, оқушылар суретті жалғастырып салып, ішіне
тілектерін жазады.
Оқушылар тақсатадығ күштерді анықтап,
жазады.
Оқушыларға жаңа тақырып түсінеді, дәптерлеріне
жазып алады.
Окушылар жаңа тақырып бойынша физикалық
диктант арқылы білгендерін жазады.
|
Жағымды сөз
Балдық жүйе - 2
Дескриптор
-Бүкіл әлемдік тартылыс заңы туралы түсініктері
қалыптасады;
Жалпы балл -2
|
Ақ
парақ, маркер
Маркер, тақта
АКТ
АКТ,
Ақ парақ
|
Сабақтың ортасы.
10
мин
Кері байланыс
5 минут
|
Есептер шығару
«Зерно
кофе» әдісі
Бүкіләлемдік тартылыс заңының
формуласы?
Гравитациялық тұрақтының
шамасы?
R әріпінің мәні?
Салмақсыздықтың формуласы?
|
Оқушылар тапсырманы орындайды
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
Дескриптор
-тапсырманы орындайды
Жалпы балл -2
Жалпы балл -
2
|
Оқулық, дәптер, тақта
Зерно кофе
|
Сабақтың соңы.
Рефлексия
4
мин
Үй тапсырмасы
|
«Халық банк» әдісі арқылы сабақты
қортындылайды.
Тақырыпты оқу
|
Оқушылар карточкаларға бүгінгі сабақта
алған әсерлерін жазады.
|
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Банк, карточкалар
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
Оқушыларға өткен білімдерін еске түсіру
арқылы сұрақ қойып, жаңа тақырып мазмұнын ашуға көмек беремін. «Ой
қозғау» әдісі арқылы тақырыпты терең әрі жан –жақты зерттеуге
үйретемін. «Мозаика» әдісі арқылы, оқушылардың тез ойлау
қабілеттерін жылдам ашуға мүмкіндік беремін. Жұппен, топпен жұмыс
жасау арқылы, оқушыларға бір – біріне көмектесу арқылы, түсінбей
тұрған өткелден бірлесіп өту, бауырмалдық , ынтымақтастыққа
баулыймын.
|
Оқушылар бұл сабақта физикалық құбылыстың
анықтамасын біледі,
физикалық және табиғи құбылыстардың айырмашылығын
біледі.
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі
еске салынады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|