Бүкіләлемдік ғаламтор

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Бүкіләлемдік ғаламтор

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын ашық сабақ разработкасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ : Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: 6.1.Бүкіләлемдік желі-ғаламтор.Шақ ұғымы.Шақ туралы түсінік.

Мектеп: Б. Онтаев


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Байжұманова Н

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.4.4.1.Етістіктің шақ түрлерін тілдесім барысында қолдану

7.1.1.1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып,оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: ғаламтор туралы мәтінмен танысып, шақ ұғымын түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді,мәтін ішінен етістіктің шақтарын табады.

Кейбір оқушылар орындай алады: ғаламтор туралы ақпараттық мәтін жайлы пікір білдіріп,етістіктің шақтарын ажыратады.

Күтілетін нәтиже


Оқушылар орындай алады: ғаламтор туралы мәтінді талдап,өз ойларын жеткізе білуді үйренеді,өз бетінше сөйлем құрап,шақтық мағынаны ажырата білуді үйренеді.


Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:ғаламтор,бүкіләлемдік желі,шақ ұғымы.

Талқылауға арналған сұрақтар: Ғаламтор дегеніміз не?Ғаламтордың пайдасы мен зияны туралы ойыңды ортаға сал.

Ишара:мақұлдау

Алдыңғы оқу

«Музыка-әлемді біріктіруші күш»

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы

3 мин

Топқа бөлу

Санау әдісімен топқа бөліну




Сабақтың ортасы


7 мин









6 мин





5 мин




5 мин






10 мин

1-тапсырма

Ойқозғау

1.Жұрт әлеуметтік желілерде не үшін отырады?

2. Оған қандай қажеттілік я болмаса мұқтаждық бар?

3. Әлеуметтік желі туралы бірнеше адамнан пікір алыссақ, кім не дер еді, мысалы кішкентай балалар, жасөспірім, жастар, ата-аналар, ата-әжелер, ІТ мамандары.

«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.Мәтінді оқыңдар, негізі ойды табыңдар.

Дескриптор:

1.Мәтінді оқиды 2.Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап береді.

ТІЛДІК БАҒДАР

(Шақ ұғымы,шақ туралы түсінік)



2 –тапсырма

Мәтінді оқып шығыңдар.

Дескриптор:

1.Мәтінді оқиды.

2.сұрақтарға жауап береді.


4-тапсырма.Сөйлемдерді шаққа бөліп жазыңдар.

Дескриптор

1.сөйлемдерді оқиды.

2.шаққа бөліп жазады.






Қ.б «Бас бармақ»









Оқулық,138-бет


Қ.б “бағдаршам» әдісі








Оқулық 140-бет





Оқулық 140-бет







Сабақтың

Соңы

4 мин

Кері байланыс

«өзіңді –өзің бағала»

Үй тапсырмасы: Ғаламтор желілері туралы ақпарат жинау

(уикипедия,инстаграмм,вконтакте,

твиттер,ватсап,гугл,яндекс)


Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

«ойлан,жұптас,бөліс»

«Өзіңді-өзі бағала»

Етістіктің шақ түрлерін тілдесім барысында қолданады,

Мәтін үзінділерін тыңдай отырып,оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды.

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Рефлексия

Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.10.2025
43
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі