Бейнебаян

-
Бейнебаянды көріп
болған соң сөздермен мәтіндегі бос аралықты
толтыру;
-
Ұсынылған
бейнебаянда жауаптары табылатын сұрақтарды
құрастыру;
-
Бейнебаянда айтылған
негізгі ойды білдіретін бір сөйлем құрастыру.
Сипаттамалар мен
жауаптарды салыстыру үшін тік төртбұрышты және үшбұрышты формадағы
пазлдарды құрастыру үшін Formulator Tarsia-ны
қолдану
«Факт немесе пікір» әдісі
арқылы білім алушылар ситуациялық жағдайды талқылайды. Бұл әдіс
бойынша оқушылар оларға ұсынылған нәрсе факті ме, әлде қарапайым
пікір болып (құндылық туралы ойға негізделген) табыла ма, соны
шешуге тиіс. Оқушыларға белгілі бір мәселеге қатысты бірқатар
тұжырымдар беріледі. Оқушылар тұжырымдарды талдап, олар факті ме,
әлде пікір ме екендігін шешеді.
Тапсырма:
-
Бөгде жұмыстың заңды емес
көшірмесін алуға мысал келтіріңіз.
-
Бөгде жұмыстың заңсыз
көшірмесін алудың куәсі болсаңыз, не істер
едіңіз?
-
Заңсыз көшірменің қандай
салдары болуы мүмкін?
Дескриптор:
Бөгде жұмысты көшіріп алу
заңды емес екенін түсінеді.
Заңсыз көшірменің салдарын
біледі.
Тапсырма:
Жағдаят
берілген.
«Өмірді өзгерткен
жаңалық» тақырыбындағы жобалар байқауы жарияланды. Байқау шарты
бойынша үлкен 3 жаңалық туралы жоба дайындау қажет. Азамат
интернеттен екі жаңалық туралы ақпарат алып, өз жобасына қосты. Ал
тағы бір жаңалық туралы ақпаратты рұқсат сұрамай-ақ сыныптасынан
алып, оны да өз жобасына қосты. Дайын жобаны Азамат әділқазылар
алқасына жіберді.
Азаматтың әрекетінің
заңдылығын анықтаңыз.
Азамат____________________________,
себебі____________________________
___________________________________ Дескриптор:
Білім
алушы
- көшірудің
заңсыздығын анықтайды;
-көшірудің
заңсыздығына қорытынды жасайды
|