Сабақтың
басы
3
мин.
9:45-9:48
Үй
жұмысы
5
мин
9:48-9:53
5
мин
“Ой қозғау
әдісі”
9:53-9:58
7
мин
9:58-10:05
«ережеден мысал
пайдалырақ»
Жұппен
жұмыс
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасады,
түгендейді, сабаққа дайындығын
бақылайды.
«Сағат бойынша
достар» әдісі
арқылы жағымды психологиялық ахуал
қалыптастырады
Екі бала динамометрді екі
жаққа қарай тартады. Балалардың әрқайсысы динамометрге 3 Н күш
түсіреді.Динамометр нені көрсетеді?
Бүкіл сыныпқа”Бүкіл әлемдік
тартылыс заңы ” туралы
видеоролик
көрсетіледі
Оқушылар сабақтың мақсатын
анықтау ұсынады.
І.Білу
кезеңі.
ІІ.
Түсіну.
1
тапсырма
https://phet.colorado.edu
платформасы арқылы
бүкіләлемдік тартылыс күшінің қандай физикалық шамаларға тәуелді
екендігін қарастырады
|
Оқушылар сағат тілшелеріне
сыныптасының атын жазады, берілген әрекетті
орындайды
Ньютонның ІІІ заңын қолдана
отырып есепті шығарады, себебін
түсіндіреді.
Видеоға қарай отырып,
бүкіләлемдік тартылыс заңын түсініп, сабақ мақсатын
анықтайды.
Оқушылар платформадағы
тапсырманы орындау арқылы бүкіләлемдік тартылыс күшінің массаға
тура пропорционал, арақашықтың квадратына кері пропорционал
екендігін дәлелдейді
|
Дескриптор
-есепті шығарады, анимация
қолдана отырып себебін түсіндіреді.
Жалпы балл
-2
Дескриптор
-массаға тура пропорционал 1
балл
Ара қашықтыққа кері
пропорционал 1 балл
Жалпы балл
-2
|
Сағат суреті,
презентация
https://www.vascak.cz/data/android/physicsatschool/template.php?f=mech_newton3&l=en
https://www.youtube.com/watch?v=wQ_tDRSg72g&t=61s
https://phet.colorado.edu/sims/html/gravity-force-lab-basics/latest/gravity-force-lab-basics_all.html
|
Сабақтың
ортасы.
8
мин
10:05-10:12
Жеке
жұмыс
|
ІІІ.Қолдану.
2
тапсырма
Әр қайсысының массасы 10 кг
болатын екі дене 10м қашықтықта өзара қандай күшпен
әсерлеседі.
|
Оқушылар формуланы қолданып
есепті шығарады.
|
Дескриптор
-бүкіләлемдік тартылыс заңының
формуласын қолдана отырып есепті
шығарады.
1
балл
Платформа арқылы есептің
дұрыстығын дәлелдейді.
1
балл
Жалпы балл
-2
|
https://phet.colorado.edu/sims/html/gravity-force-lab/latest/gravity-force-lab_all.html
|
Сабақтың
соңы.
Жұппен
жұмыс
12
мин
10:12-10:20
Рефлексия
3
мин
10:20-10:23
Бағалау
1
мин
10:23-10:24
Үй
тапсырмасы
1
мин
10:24-10:25
|
ІV.Талдау.
3
тапсырма
Жер бетіндегі массасы 100кг
адамның жерге тартылыс күшін
табыңыз.
Осы адамның жер бетіндегі
ауырлық күшін табыңыз. (g = 9.8
м/с2)
«Тілшілер» ойыны арқылы рефлекция
алынады.
Әр тапсырманың бағалау
критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағалау
100 беттегі 16 –
жаттығу
1,2,4
есептер
|
Оқушылар берілген тапсырманы
жұбымен орындайды
«Тілші» өз жазғанын оқиды, ал
басқалары оған өз көзқарастарын айтады, тілшінің деңгейін
анықтайды
|
Дескриптор
- жерге тартылыс күшін
табады 2 балл
Ауырлық күшін табады. 1
балл
Платформаны қолдану арқылы
есеп шешімін дәлелдейді 1 балл
Жалпы
балл-4
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
https://www.vascak.cz/data/android/physicsatschool/template.php?f=gp_newton_zakon&l=en
Оқулық
|