|
Бөлім: |
Динамика |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
Ербазарова Каламкас Коянбаевна |
|
|
Күні: |
05.02.2024ж |
|
|
Сынып: 9Б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бүкiләлемдiк тартылыс заңы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.2.6 -Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдайды және оны есептер шығаруда қолданады |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал: "Жақсы тілек- жан жылуы " Мақсаты: оқушыларға жақсы көңіл-күй сыйлау,сабаққа қызығушылығын ояту. Сабақ барысында:зейінді ашуға,жылдам жауап беруге көмектеседі;ізденімпаз болуға жетелейді. -Оқушылар, бүгінгі күнімізге сәттілік тілейміз. Ньютонға байланысты аңызды айту Топқа бөлу: «Алма » - әдісі 1топ «Масса» тобы 2 топ «Күш» тобы 3 топ «Гравитация» тобы Алдыңғы білімді тексеру Ширату жаттығуы: Жеке жұмыс:«Физикалық диктант» әдісі бойынша (қосымша 1) Өткенге шолу. Физикалық диктант Денелердің өзара әрекеттесу заңдарын зерттейтін механиканың бөлімі ........................... деп аталады. Динамиканың негізгі заңдарын ........ ......................... ......................... ............................. ............................ тұжырымдаған. Ньютонның І заңы инерциялық санақ жүйесі деп аталатын ................................. ............................ енгізуге мүмкіндік береді. Денеге басқа денелер әрекет етпегенде немесе олардың әрекеті теңгерілгенде, дене бірқалыпты және түзусызықты қозғалатын санақ жүйесі .......................................... ........................... ...................... ретінде алынады. Ньтонның бірінші заңы былай тұжырымдалады: Егер денеге басқа денелер әрекет етпесе немесе олардың әрекеті теңгерілген болса, онда дене...................................... .................................... .................................., не түзусызықты және бірқалыпты қозғалысын.................................... . Ньютонның екінші заңы: денеде туындайтын үдеу оған әрекет етуші..................... .................... , ал ............................ ......................... пропорционал. Әрекет етуші күшке әрқашан тең қарсы әрекет етуші ............. бар болады. Басқаша айтқанда, денелердің бір-біріне әрекет етуші күштері модулі бойынша ................ және бағыттары ..................... ...................... . Бұл Ньютонның үшінші заңы. Ғалымның тұжырымдаған үш заңы айналамызда болып жатқан алуан түрлі ................................................ ......................... үшін бірдей. Бүкіләлемдік тартылыс заңын өрнектейтін формула--------------------------- Бүкіләлемдік тартылыс тұрақтысы неге тең----------------------- Бүкіләлемдік тартылыс тұрақтысын қалай анықтаған---------------------------- ЖИ Ньютонды сөйлету Сабақтың мақсаты айтылады. |
Мұғаліммен амандасады. Назарын сабаққа аударады. Білімалушылар сабақты жақсы көңіл-күймен бастайды.
Топқа бөлінеді Бағалау парағын алады(домбыра) Білімалушылар диктантты орындайды,көршілерімен парақты ауыстырып тексереді Тапсырманы орындап болғасын ортадағы қоңырауды басады
ЖИ -дің берген мәлеметтерін білімалушылар өз ойларымен толықтырады |
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру: «Жарайсың, Керемет, Өте жақсы» Бағалау «ДОМБЫРА»
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру: «Ақылдым, Алғыр, Жақсы» Дескриптор
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру: «Жарайсың, Керемет, Өте жақсы»
|
Физика оқулығы 9 сынып Кеспе қағаздары, Таратпа материялдар, Презентация Бейнебаян Ұялы телефон,
Бағалауға арналған домбыра,қазақ үй
Таразы ,жүктер,сызғыш
http://phet.colorado.edu/en/simulation/gravity-force-lab
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут
10 минут
|
БО : «Алма әдісі» Есептер шығару (Ұжымдық) Тапсырма1. 1 топ:«Масса» Әр түрлі планеталардағы ауырлық күшін есептеу 2 топ: «Күш» Жерден ғарышқа ұшқан зымыранның тартылыс күшін анықтау 3 топ:. «Гравитация» Екі дене арасындағы тартылыс күшін есептеу
Тапсырма2. БО : «Бір біріңді тексер» әдісі жұптық жұмыс Phet программасымен жұмыс
|
Оқу мақсатына жетелейтін тапсырманы орындайды Білімалушылар есеп шығарады
Білімалушылар Phet программасымен жұмыс жасайды
|
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру: «Ақылдым, Алғыр, Жақсы»
Дескриптор
(Жалпы 2 балл)
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру: «Жарайсың, Керемет, Өте жақсы»
Дескриптор
(Жалпы 3 балл)
|
Кеспе қағаздары, Таратпа материялдар,
|
||||||||||
|
10минут |
Шы |
|
|
|
БЕКІТЕМІН:
Мектеп директоры
Айтбаева З.Е.
«_____» ________ 2024ж
«Алматы облысы білім басқармасының Талғар ауданы бойынша білім бөлімі» ММ
«№41 жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Бүкiләлемдiк тартылыс заңы
Пән мұғалімі: Ербазарова К.К
Сынып: 9 «Б» сынып
2024-2025 оқу жылы
2024-2025 оқу жылы
2024-2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
.Бүкiләлемдiк тартылыс заңы.
.Бүкiләлемдiк тартылыс заңы.
|
Бөлім: |
Динамика |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
Ербазарова Каламкас Коянбаевна |
|
|
Күні: |
05.02.2024ж |
|
|
Сынып: 9Б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бүкiләлемдiк тартылыс заңы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.2.6 -Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдайды және оны есептер шығаруда қолданады |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал: "Жақсы тілек- жан жылуы " Мақсаты: оқушыларға жақсы көңіл-күй сыйлау,сабаққа қызығушылығын ояту. Сабақ барысында:зейінді ашуға,жылдам жауап беруге көмектеседі;ізденімпаз болуға жетелейді. -Оқушылар, бүгінгі күнімізге сәттілік тілейміз. Ньютонға байланысты аңызды айту Топқа бөлу: «Алма » - әдісі 1топ «Масса» тобы 2 топ «Күш» тобы 3 топ «Гравитация» тобы Алдыңғы білімді тексеру Ширату жаттығуы: Жеке жұмыс:«Физикалық диктант» әдісі бойынша (қосымша 1) Өткенге шолу. Физикалық диктант Денелердің өзара әрекеттесу заңдарын зерттейтін механиканың бөлімі ........................... деп аталады. Динамиканың негізгі заңдарын ........ ......................... ......................... ............................. ............................ тұжырымдаған. Ньютонның І заңы инерциялық санақ жүйесі деп аталатын ................................. ............................ енгізуге мүмкіндік береді. Денеге басқа денелер әрекет етпегенде немесе олардың әрекеті теңгерілгенде, дене бірқалыпты және түзусызықты қозғалатын санақ жүйесі .......................................... ........................... ...................... ретінде алынады. Ньтонның бірінші заңы былай тұжырымдалады: Егер денеге басқа денелер әрекет етпесе немесе олардың әрекеті теңгерілген болса, онда дене...................................... .................................... .................................., не түзусызықты және бірқалыпты қозғалысын.................................... . Ньютонның екінші заңы: денеде туындайтын үдеу оған әрекет етуші..................... .................... , ал ............................ ......................... пропорционал. Әрекет етуші күшке әрқашан тең қарсы әрекет етуші ............. бар болады. Басқаша айтқанда, денелердің бір-біріне әрекет етуші күштері модулі бойынша ................ және бағыттары ..................... ...................... . Бұл Ньютонның үшінші заңы. Ғалымның тұжырымдаған үш заңы айналамызда болып жатқан алуан түрлі ................................................ ......................... үшін бірдей. Бүкіләлемдік тартылыс заңын өрнектейтін формула--------------------------- Бүкіләлемдік тартылыс тұрақтысы неге тең----------------------- Бүкіләлемдік тартылыс тұрақтысын қалай анықтаған---------------------------- ЖИ Ньютонды сөйлету Сабақтың мақсаты айтылады. |
Мұғаліммен амандасады. Назарын сабаққа аударады. Білімалушылар сабақты жақсы көңіл-күймен бастайды.
Топқа бөлінеді Бағалау парағын алады(домбыра) Білімалушылар диктантты орындайды,көршілерімен парақты ауыстырып тексереді Тапсырманы орындап болғасын ортадағы қоңырауды басады
ЖИ -дің берген мәлеметтерін білімалушылар өз ойларымен толықтырады |
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру: «Жарайсың, Керемет, Өте жақсы» Бағалау «ДОМБЫРА»
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру: «Ақылдым, Алғыр, Жақсы» Дескриптор
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру: «Жарайсың, Керемет, Өте жақсы»
|
Физика оқулығы 9 сынып Кеспе қағаздары, Таратпа материялдар, Презентация Бейнебаян Ұялы телефон,
Бағалауға арналған домбыра,қазақ үй
Таразы ,жүктер,сызғыш
http://phet.colorado.edu/en/simulation/gravity-force-lab
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут
10 минут
|
БО : «Алма әдісі» Есептер шығару (Ұжымдық) Тапсырма1. 1 топ:«Масса» Әр түрлі планеталардағы ауырлық күшін есептеу 2 топ: «Күш» Жерден ғарышқа ұшқан зымыранның тартылыс күшін анықтау 3 топ:. «Гравитация» Екі дене арасындағы тартылыс күшін есептеу
Тапсырма2. БО : «Бір біріңді тексер» әдісі жұптық жұмыс Phet программасымен жұмыс
|
Оқу мақсатына жетелейтін тапсырманы орындайды Білімалушылар есеп шығарады
Білімалушылар Phet программасымен жұмыс жасайды
|
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру: «Ақылдым, Алғыр, Жақсы»
Дескриптор
(Жалпы 2 балл)
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру: «Жарайсың, Керемет, Өте жақсы»
Дескриптор
(Жалпы 3 балл)
|
Кеспе қағаздары, Таратпа материялдар,
|
||||||||||
|
10минут |
Шы |
|
|
|
БЕКІТЕМІН:
Мектеп директоры
Айтбаева З.Е.
«_____» ________ 2024ж
«Алматы облысы білім басқармасының Талғар ауданы бойынша білім бөлімі» ММ
«№41 жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Бүкiләлемдiк тартылыс заңы
Пән мұғалімі: Ербазарова К.К
Сынып: 9 «Б» сынып
2024-2025 оқу жылы
2024-2025 оқу жылы
2024-2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз
















