.Бүкiләлемдiк тартылыс заңы.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

.Бүкiләлемдiк тартылыс заңы.

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Динамика

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Ербазарова Каламкас Коянбаевна

Күні:

05.02.2024ж

Сынып: 9Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бүкiләлемдiк тартылыс заңы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.2.2.6 -Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда қолдану

Сабақтың мақсаты:

Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдайды және оны есептер шығаруда қолданады


Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы


8 минут




























































Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал: "Жақсы тілек- жан жылуы "

Мақсаты: оқушыларға жақсы көңіл-күй сыйлау,сабаққа қызығушылығын ояту.

Сабақ барысында:зейінді ашуға,жылдам жауап беруге көмектеседі;ізденімпаз болуға жетелейді.

-Оқушылар, бүгінгі күнімізге сәттілік тілейміз.

Ньютонға байланысты аңызды айту

Топқа бөлу: «Алма » - әдісі

1топ «Масса» тобы

2 топ «Күш» тобы

3 топ «Гравитация» тобы



Алдыңғы білімді тексеру

Ширату жаттығуы:

Жеке жұмыс:«Физикалық диктант» әдісі бойынша

(қосымша 1)

Өткенге шолу. Физикалық диктант

Денелердің өзара әрекеттесу заңдарын зерттейтін механиканың бөлімі ........................... деп аталады. Динамиканың негізгі заңдарын ........ ......................... ......................... ............................. ............................ тұжырымдаған. Ньютонның І заңы инерциялық санақ жүйесі деп аталатын ................................. ............................ енгізуге мүмкіндік береді.

Денеге басқа денелер әрекет етпегенде немесе олардың әрекеті теңгерілгенде, дене бірқалыпты және түзусызықты қозғалатын санақ жүйесі .......................................... ........................... ...................... ретінде алынады. Ньтонның бірінші заңы былай тұжырымдалады: Егер денеге басқа денелер әрекет етпесе немесе олардың әрекеті теңгерілген болса, онда дене...................................... .................................... .................................., не түзусызықты және бірқалыпты қозғалысын.................................... .

Ньютонның екінші заңы: денеде туындайтын үдеу оған әрекет етуші..................... .................... , ал ............................ ......................... пропорционал. Әрекет етуші күшке әрқашан тең қарсы әрекет етуші ............. бар болады. Басқаша айтқанда, денелердің бір-біріне әрекет етуші күштері модулі бойынша ................ және бағыттары ..................... ...................... . Бұл Ньютонның үшінші заңы. Ғалымның тұжырымдаған үш заңы айналамызда болып жатқан алуан түрлі ................................................ ......................... үшін бірдей.

Бүкіләлемдік тартылыс заңын өрнектейтін формула--------------------------- Бүкіләлемдік тартылыс тұрақтысы неге тең----------------------- Бүкіләлемдік тартылыс тұрақтысын қалай анықтаған----------------------------




ЖИ Ньютонды сөйлету

Сабақтың мақсаты айтылады.


Мұғаліммен амандасады. Назарын сабаққа аударады.

Білімалушылар сабақты жақсы көңіл-күймен бастайды.





Топқа бөлінеді

Бағалау парағын алады(домбыра)







Білімалушылар диктантты орындайды,көршілерімен парақты ауыстырып тексереді




Тапсырманы орындап болғасын ортадағы қоңырауды басады






























ЖИ -дің берген мәлеметтерін

білімалушылар өз ойларымен толықтырады

Қалыптастырушы

баға беру,

ынталандыру:

«Жарайсың,

Керемет,

Өте жақсы»


Бағалау «ДОМБЫРА»





Қалыптастырушы

баға беру,

ынталандыру:

«Ақылдым,

Алғыр,

Жақсы»


Дескриптор

Ньютонның заңдарын тұжырымдайды


(1 балл)

бүкіләлемдік тартылыс заңын сипаттайды

(1 балл)



(Жалпы 2 балл)























Қалыптастырушы

баға беру,

ынталандыру:

«Жарайсың,

Керемет,

Өте жақсы»



Физика оқулығы 9 сынып

Кеспе қағаздары,

Таратпа материялдар,

Презентация

Бейнебаян

Ұялы телефон,


Бағалауға арналған домбыра,қазақ үй


Таразы ,жүктер,сызғыш


http://phet.colorado.edu/en/simulation/gravity-force-lab














Сабақтың ортасы

10 минут

















10 минут






БО : «Алма әдісі» Есептер шығару (Ұжымдық)

Тапсырма1.

1 топ:«Масса»

Әр түрлі планеталардағы ауырлық күшін есептеу

2 топ: «Күш»

Жерден ғарышқа ұшқан зымыранның тартылыс күшін анықтау

3 топ:. «Гравитация» Екі дене арасындағы тартылыс күшін есептеу





Тапсырма2.

БО : «Бір біріңді тексер» әдісі жұптық жұмыс

Phet программасымен жұмыс




Оқу мақсатына жетелейтін тапсырманы орындайды

Білімалушылар есеп шығарады













Білімалушылар Phet программасымен жұмыс жасайды























Қалыптастырушы

баға беру,

ынталандыру:

«Ақылдым,

Алғыр,

Жақсы»


Дескриптор

Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдайды

(1 балл)

есептер шығаруда қолданады

(1 балл)

(Жалпы 2 балл)




Қалыптастырушы

баға беру,

ынталандыру:

«Жарайсың,

Керемет,

Өте жақсы»



Дескриптор

- Есептің шартын құрастырады

(1 балл)

.

Бүкіләлемдік тартылыс заңын жазады

(1 балл)

Есептеп күштің мәнін табады

(1 балл)



(Жалпы 3 балл)







Кеспе қағаздары,

Таратпа материялдар,









10минут

Шы








БЕКІТЕМІН:

Мектеп директоры

Айтбаева З.Е.

«_____» ________ 2024ж



«Алматы облысы білім басқармасының Талғар ауданы бойынша білім бөлімі» ММ

«№41 жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі







Ашық сабақ



Тақырыбы: Бүкiләлемдiк тартылыс заңы

Пән мұғалімі: Ербазарова К.К

Сынып: 9 «Б» сынып



2024-2025 оқу жылы







2024-2025 оқу жылы















2024-2025 оқу жылы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2025
117
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі