Сабақтың
басы
4
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Сабаққа
дайындық
Топтық
жұмыс
15
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа
бөлу
Миға шабуыл әдісі
арқылы өткен сабаққа шолу
жасау.
iSpring Suite
электрондық контенті арқылы сұрақтар
ұсынылады
1. Гравитациялық күш
формуласы
қандай?
2.Өзге планетадағы
еркін түсу үдеуі формуласы
қандай?
3.Бірінші ғарыштық
жылдамдық шамасы неге тең?
4.Екінші ғарыштық
жылдамдық?
5.Үшінші ғарыштық
жылдамдық шамасы неге тең?
6. Жылдамдықты
есептейтін формула?
Сабақтың тақырыбын,
оқу мақсатын хабарлау, мақсатымен
таныстыру
Әр топқа 1 есептен
беріледі.
«Кім жүйрік?» әдісі.
Сандық есептер беріледі.
-
Массалары 1 т екі
дененің арақашықтығы қандай болғанда
әсерлесу күші 6,67·10-9
Н-ға тең
болды?
-
Айдың Жерге тартылу
күшін есептеңдер. Май=7·1022
кг,
Мжер=6·1024
кг. Жерден Айға дейінгі
арақашықтық 384000 км.
-
Айдағы еркін түсу
үдеуін есепте.
Май=7·1022 кг,
Rай=1737
км.
-
Бір-бірінен 100 м қашықтықта
тұрғані әрқайсысының массасы 10000 т екі кеменің өзара тартылыс
күшін есепте.
|
Оқушылар таратылған
парақтардағы G,F,m,R физикалық шама белгілері арқылы 4 топқа
бөлінеді
Оқушылар үй
тапсырмасына берілген сұрақтар жауап
береді.
Оқушылар сандық
есептер шығарады. Бір-біріне есептерін қорғайды,
түсіндіреді.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру.
ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы,
ынталандыру
ҚБ: топтардың бірін-бірі
бағалауы
Дескриптор:
2
балл
|
10 сыныпқа арналған
оқулық, интерактивті тақта
Презентация
https://www.canva.com/design/DAGRsyAODa4/2tVAxgsQmdGTxU3sW3MZ3A/edit?utm_content=DAGRsyAODa4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
Тапсырма бар
парақша
|
Сабақтың
ортасы
Жұптық
жұмыс
8
минут
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Оқушыларға Phet
Colorado электрондық контентінен демонстрация көрсетіледі.
Оқушыларға физикалық шамалар арасындағы пропорционалдық қатынас
түсіндіріледі. Сапалық есептерді шығару жолдары
көрсетіледі.
«Көршіңмен бөліс»
әдісі
Сапалық
есептер:
-
Денелердің арақашықтығын 3 есе
арттырғанда тартылыс күші қалай
өзгереді?
-
Денелердің массаларын 4 есе
кеміткенде гравитациялық күш қалай
өзгереді?
-
Дене массаларының біреуін 2
есе арттырып және арақашықтығын 2 есе арттырғанла гравитациялық күш
қалай өзгереді?
«Ойлан, тап!»
әдісі.
Элективті
тест
-
Гравитациялық күш
формуласы
А) F=ma
В) F=GmM/R2
С) F=kqQ/R2
Д) F=mg
Е) F=kx
-
Гравитациялық күш
қай шамаға кері
пропорционал?
А)
массаға
В)
арақашықтыққа
С) еркін түсу
үдеуіне
Д) гравитациялық
тұрақтыға
Е)
зарядқа
-
Арақашықтық 5 есе
артқанда гравитациялық күш қалай
өзгереді?
А) 5 есе
артады
В) 5 есе
кемиді
С) 25 есе
артады
Д)25 есе
кемиді
Е)
өзгермейді
-
Массалары 50 кг және
40 кг денелер 20 м қашықтықта орналасқан. тартылыс күшін
тап.
А)
33,35·10
-11
Н
В)
3,35·10
-11
Н
С)
333,5·10
-11
Н
Д)
3·10
-11
Н
Е)
4·10
-11
Н
-
Массалардың біреуін
4 есе арттырғанда тартылыс күші қалай
өзгереді?
А) 4 есе
кемиді
В) 16 есе
артады
С) 16 есе
кемиді
Д) 4 есе
артады
Е)
өзгермейді
Жауаптар:
|
Оқушылар
демонстрация қарайды. Қажетті мәліметті жазып, сапалық есептерді
шығару жолдарын үйренеді.
Оқушыларға сапалық
есеп беріледі, жұппен тапсырманы орындайды. Келесі жұпқа есептің
шығарылу жолын түсіндіреді.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды.
Жауаптарын
мұғаліммен тексереді.
|
ҚБ: жұптардың бірін-бірі
бағалауы
Дескриптор:
3
балл
Оқущылар элективті
тест орындайды. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан
беріледі.
5
балл
|
https://phet.colorado.edu/sims/html/gravity-force-lab/latest/gravity-force-lab_all.html
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
|
Сабақтың
соңы
3
минут
Рефлексия
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Рефлексия
«СМС»
Оқушылар СМС арқылы
үлестірілген қағаз үлгідегі телефонға кері байланыс
жазады.
10 баллдық жүйе
бойынша күнделікке бағалау
жүргізу
Формула жаттау.
Есептер жазылған парақтар
таратылады..
|
Оқушылар бүгінгі
сабаққа жазбаша кері байланыс
береді.
|
1-3 балл-
2
4-6 балл -
3
7-8 балл-
4
9-10
балл-5
|
қағаз үлгідегі
телефон
|