Материалдар / Бұл – менің інім

Бұл – менің інім

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп алды даярлық тобына орыс сыныптарына қазақ тілінен сабақ беретін жас мамандарға әдістемелік көмекші құрал.Жаңа форматқа арналып қысқа мерзімді жоспар құрылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
4527
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

тақырыбы: Бұлменің інімМектебі/МҰ: М.Мәметова атындағы ЖББОМ
Күні, айы:педагогтің аты-жөні: Избасарова К.Д
Мектепалды сыныбы/тобы:ҰоҚ-ға қатысқан тәрбиеленушілер саны: ҰоҚ-ға қатыспаған тәрбиеле нушілер саны:
оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру0.5.1.2 Сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/ септік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану
Күтілетін нәтиже Барлық тәрбиеленушілер:Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолдана алады. Мұғалімнің көмегімен отбасы мүшелерін атай алады, өз отбасындағы адамдардың атын атай алады. тәрбиеленушілердің басым бөлігі:Тақырыпқа қатысты сөйлеу/сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. Сөйлеу барысында тәуелдік жалғауын мұғалімнің көмегі/үлгісі бойынша қолдана алады.Кейбір тәрбиеленушілер:ҰОҚ-да үйренген сөйлеу/сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады, өз пікірін білдіре алады.
ҰоҚ барысы
ҰоҚ кезеңдеріЖоспарланған жұмыс ресурстар


ҰоҚ басы (2–5 минут)(ПК) Тәрбиеленушілердің ҰОҚ-ға дайындығын тексеру. ҰОҚ басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. ҰОҚ мақсатымен таныстыру.

ҰоҚ ортасы(6–25 минут) (пК,Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс 1-тапсырмада педагог балалардың назарын тапсырмадағы суретке аударады. Балалардың қай жерде отырғанын, неше бала, неше педагог отырғанын сұрау арқылы өткенді қайталайды. Балалар екінші бөлім бойынша сынып, педагог, оқушы сөздерін еске түсіреді. Содан кейін педагог тәрбиеленушілердің назарын әр кейіпкердің (1-тапсырмадағы сурет) қолындағы суретке аударады. Тапсырма бойынша отбасы мүшелері атаулары қайталанады. Суреттегі әр кейіпкер отбасындағы бір адамды таныстырады, оның атын айтады: Бұлменің анам. Оның атыМаржан. Педагог берілген сөйлеу үлгілерін тыңдатады, қайталатады, мазмұнын түсіндіреді. Сол арқылы отбасындағы адамдардың атын айта алуға үйрететін құрылыммен таныстырады: Оның аты – ... (МК,Ұ) 2-тапсырмада жаңа сөйлеу үлгісі қайталанады, тапсырмада берілген суреттер бойынша сыныптағы балалар әр кейіпкердің не айтқанын еске түсіреді. Тапсырманы орындау үшін педагог 1-тапсырмадағы тыңдалым материалын (аудиодиск бойынша) пайдалана алады. Балалар алғашқыда сурет бойынша тыңдайды, содан кейін өздері әр кейіпкер не айтқанын қайталауға тырысады. (Ұ) 3-тапсырмада әр бала өз отбасының суретін салады, сол бойынша тапсырмада берілген сұрақтарға жауап беріп (Бұл кім? Оның аты кім?), өз отбасын таныстыруды үйренеді. 4-тапсырма балалардың каллиграфиялық дағдысын қалыптастыру мақсатында жүргізіледі. Берілгендерді бастыру және жолдан шықпай сызып шығу арқылы алғашқы жазу дағдылары жетілдіріледі.Әліппедәптер. Аудиодиск:3.5.1


Шығармашылық жұмыс: 5-тапсырма бойынша балаларды отбасына 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ