Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл әлемге келген соң.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
«Өзін-өзі тану» сабағының жоспары
Мектеп Бөген» жалпы орта мектебі мерзімі : қыркүйек Мұғалімі: Тойшыбекова Н
Сынып: 8 Оқушылардың саны: 20 Тақырыбы: Бұл әлемге келген соң...
Құндылығы: Қиянат жасамау
Қасиеттері: қанағатшылдық, ризашылық, тәртіптілік
Мақсаты: оқушыларға «абырой», «ар» ұғымын түсіндіре отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: - Оқушыларға адам абыройын ар-ұжданмен байланыстыра отырып ұғындыру - өз мүмкіндіктерін тиімді пайдалануға үйрету арқылы қайырымдылық,қамқорлық , қанағатшылдық қасиеттерін дамыту; - еңбекқорлыққа,қайырымдылыққа тәртіптілікке тәрбиелеу. |
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1.https://kk.wikipedia.org 2. kazbilim-edu.kz |
Сабақтың барысы:
5 Т –
ережесі: Жағымды көңіл-күйге
келу :
«Нұрға
бөлену».
Оқулықтағы № 1 сабақ 8-9 беттегі «Абай жолы» романынан «Қайтқанда»үзіндіні оқып келу. Сұрақтар: 1.Аналары Абайды қалай қарсы алды? 2.Абай өзінің наным-сенімдерге көзқарасын қалай байқатты? 3.Абайдың аналарымен қарым-қатынасын жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан қалай түсінуге болады? 4.Ұлы Абайдың бойынан қандай қасиеттерді байқадыңдар ? 5.Өзіңнің анаңмен қандай жағымды оқиғалар болды? |
|
«Абырой - ар еңбегі» Қазақ мақалы /Дәйексөзді 2 рет ұлдарға,2 рет қыздарға оқытамын/ |
|
Адам мен құс туралы өсиет әңгіме1
Таңғы суықта адам терезесінің алдынан құс тауып алады. Оны қолына алғанда тірі екенін байқайды. Үйіне алып кіріп, жылытады, құс тіріледі. Құс көктемге дейін үйде өмір сүреді, күн жылынғанда адам оны еркіндікке жібереді. Бірақ қайырымды құс алысқа ұшып кетпейді, терезе алдындағы ағашта отырып, ән салады, әні бүкіл айналаға естіледі және бар әлемге таралғандай көрінеді. Енді баққа басқа құстар да келеді, айнала шуға толады. Бақ жайнап, гүлденеді. Құс әр таң сайын күн шығысымен терезе алдындағы ағашта отырып, ән салды. Оның әні күнді ұйқысынан оятатындай, жер де әуезді үнмен оянатындай,ағаш, шөп пен гүлдер де құйқылжыған керемет әннен сұлулыққа бөленетіндей сезілетін. Бірақ өмір бойы тыныштықта өмір сүрген және мұндай шуға үйренбеген адам құстың сыңғырлаған даусын күйзеле тыңдады, ал керемет ән оның ашуын келтіретін болды. Бұрынғы тыныштығын қайтарғысы келген ол құсты қуалай бастады:
Құс адам тілін түсінбеді, оның жалғыз тілегені, тырысқаны – бұл өзіндегі ең қымбатты бары – таңғаларлық даусымен құйқылжыта ән салып, өзінің құтқарушысына ризашылығын білдіру еді. Енді ол одан бетер ән сала бастады. Оның әнін басқа құстар қолдап, бақты еліктіретін әндеріне толтырады, тек адамға ол әндер одан бетер қиындық туғызды. Ол құстардың тамаша әндерін естігісі келмеді, ол үшін шу болып естілді. Адам одан бетер ашуланып, құсқа қолын сермеп:
Оның қолын сермегенін көрген құс ренжіп, ұшып кетеді.Ал қалған құстар оның артынан еріп, бұлттай үйіріліп, бақтың үстіне көтеріледі де аспанға самғап кетеді. Айналада тыныштық орнайды. Дәл осындай қорқынышты, жан түршігерлік, мұң басқан тыныштықты адам ешқашан естімеп еді. Айналаны, барлық жерді тыныштық басқандықтан, адамның құлағы, кейін басы, соңында жүрегі ауыра бастады. Кенеттен бәрі көмескіленеді, жансыз және сұрланып кетеді. Адам енді өзіне, жан-дүниесіне үңіледі, алайда онда да айналадағыдай, бос және қараңғы болды.
Бірақ адамға ешкім жауап бермеді, ол өзінің оңашаланған жерінде жалғыз болды, айналаның бәрінде: бақта, үйде және жүрегінде де абсолютті тыныштық болды. Ол енді тіпті өзі үшін де өмір сүре алмайтынын түсінді, себебі бір сәттік наразылықтан ақылынан айырылып, құтқарылған өмірі үшін өзінің керемет әнінде оның алдынан бүкіл әлемді ашып ризашылығын білдіргісі келген құсты қуып жіберген кезінде, ол өзі өзін өлтіргендігін түсінді. Енді адам үшін ешнәрсе жоқ болды:әлем де, өзі де, - өйткені адамды әлем байытады, құр кеңістік емес, дыбыс толтырады, тыныштық емес, оны әдемілік тірі етеді, жоқтығы емес. Өзі үшін өмір сүру – яғни бұл әлемде өзін жоғалту. Өзіңді тапқың келсе – өзіңдегі және айналаңдағы әлемді таны. Өзіңді қорғағың келсе – айналаңдағыларды сақта. Өзіңді байытқың келсе – әлемдегі бар байлықты сақта. Сонда ғана адамда, әлемде және Жер бетінде үйлесімділік орнайды. Сұрақтар:
|
|
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. 1. Қамқорлық тобы: «Жақсылық гүліне», 2.Кішіпейілділік тобы: «жақсылық үйіне» жақсылық жасайтын адамның бойында қандай қасиеттер болуы керек соларды тізіп жазулары қажет. 3. Мейірімділік тобы: «Жақсылық тамшысы» тамшы артына өзгелерге, айналасына жасаған жақсылықтары туралы жазып жапсырады.
Оқушылардың санына сәйкес алдын ала дайындалған тамшы үлгісінде қиылған қағаздар үлестіріледі. Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін жазып көрсетеді. Мұғалім тақтадағы ақ қағазға тамшыларды ілуді ұсынады.Мұғалім шығармашылық жұмыс нәтижесін қортындылайды. . |
|
6. Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы,
ағайын» Әні:
Қ.Махан |
|
7. Үй тапсырмасы. 1. Оқулық , 11- 12 бет . № 2 сабақ «Тағылым» мәтінін оқып келу. 2. Дәптермен жұмыс.2-тапсырма Адамдар арасындағы ізгі қарым – қатынас туралы эссе жазып келу. |
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|