Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл әлемге келген соң...
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: _______________
«____»______________________
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі:
Күні: _______________
№: 2
Мұғалімі:
Сыныбы: 8
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Бұл әлемге келген соң...
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, шынайылық, жанашырлық.
Мақсаты: Оқушыларға бұл өмірге келген соң адам айналасындағылармен жақсы қарым – қатынаста болу керектігін, өмірдің мәні ізгі қарым - қатынаста екенін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1.https://kk.wikipedia.org 2.http://bilimsite.kz |
Сабақтың барысы:
5 Т – ережесі:
Тыныштық
сәті. «Нұрға
бөлену».
1. №1 - сабақ. Адамдар арасындағы ізгі қарым – қатынас туралы эссе жазып келу. 2. Келесі сабақ. №2, «Абай жолы» романынан үзінді «Қайтқанда» мәтінін оқып келу. Сұрақтар:
|
|
(Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Нағыз құштарлық пен сүйіспеншіліксіз қай іс болса да ілгері баспайды.Иван Петрович Павлов (14 (26) қыркүйек 1849, Рязань — 27 ақпан 1936, Ленинград) — орыс ғалым, бірінші орыс Нобель сыйлығының лауреаты, физиолог, жоғары жүйке қызметін және жүйке тізбектерін қалыптастыру ғылымын жасаушы; Ресейдің ең ірі физиологиялық мектебінің негізін қалаушы. Сұрақтар:
|
|
Өмірде Сүйіспеншілік маңызды Бір кездері Қуаныш, Қайғы, Ақылдылық, Сүйіспеншілік, Байлық, Тәкаппарлық, т.б. барлық сезімдер бір аралда тұрған екен. Бір күні арал бата бастады да, барлық сезімдер кемелерге отырып аралдан алыстауға асықты. Тез арада бос кеме қалмай қалды. Сүйіспеншіліккемеге отырып үлгермеді де, кемесіз қалып қалды. Аралдың тез батып бара жатқанын көріп, Сүйіспеншілікбасқа сезімдерден көмек сұрауға жүгірді. Байлық өте үлкен кеме ішінде жалғыз отыр екен. Сүйіспеншілік:
Сүйіспеншілік өте әдемі кеме ішінде кетіп бара жатқан Тәкаппарлықты көріп оған:
Қастарынан Қайғы өтіп бара жатыр екен, Сүйіспеншілік Қайғыга дауыстап:
Қуаныш та Сүйіспеншіліктің қасынан өтіп барады, шаттанғанынан Сүйіспеншіліктің сөздерін естімей өте беріпті. Бір кезде Сүйіспеншілік “Кел, Сүйіспеншілік, сені қасыма алайын” деген біреудің дауысын естиді. Бұрылып қараса, оны қасына шақырған жасы үлкен бір ақсақал екен. Сүйіспеншілік қуанып оның кемесіне отырып алады. Жаңа аралға жеткен кезде Сүйіспеншілік ақсақалдың кім екенін сүрауды ұмытқанын түсінеді. Ақсақал болса баяғыдан-ақ кетіп қалған еді. Сүйіспеншілік Ақылдылықтың қасына барып сұрайды:
Сұрақтар:
|
|
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Мақалдарды толықтыру» 1 – топ: «Жанашырлық» 1. Өмір —
теңіз, 2. Өмірдің өзі — ұлы ... (ұстаз) 3. ... жақсы болғаны – өмір жақсы болғаны. (көңіл) 4. Балалық шағы — ... тағы. (патшаның) 2 – топ: «Мейірімділік» 1. Өзінің ... мінін
көрмей, 2. Бұл өмірде жалғыз бақыт – тоқтаусыз алға қарай ... (талпыну) 3. Өмірдің мәні не? ... қызмет етіп, көмек көрсету. (айналаңа) 4. Ақшаға сатып алуға болатын дүниелер өмірдің ... емес. (кереметтері) 3 – топ: «Сүйіспеншілік» 1. Ұят — адам өміріндегі ... жол басшы. (сенімді) 2. Ақша қымбат, адам өмірі одан қымбат, ал ... бәрінен қымбат. (уақыт) Өміріңді байлық қыл — пайдасы болсын ... (ізгілік) Ең ... мектеп - өмір мектебі. (жақсы) 4 – топ:
«Ізгілік» 2. Өмірде із қалдыру ... басталады. (балалықтан) 3. Өмір – үлкен ... (мектеп) 4. Шын көңілден айтылған тілекке - ... жауап беру парыз. (шындықпен) |
|
6. Топпен ән айту. Өміріңе немқұрайлы
қарама
Тыңда досым, мен айтайын от тілек,
Әр күн сайын тек сен үшін атып таң,
Бақ құсыңды қонған кезде бағала.
Тұсау салып бастатқызбай көш дара, Сын
сағатта сақтау үшін өз басын, |
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №2 – сабақ. М.Әуезовтың «Адам баласының жаман құлқы жаратылысынан емес, өскен орта, көрген үлгі, өнеге білетіндігінен... Көпшілікті адамшылыққа тәрбиелеу үшін жа буынды жақсылап тәрбиелеу қажет» деген ойын басшылыққа алып, ой – толғау жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №3, «Менің әкем, халық ұлы - Шәкәрім» мәтінін оқып келу. |
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|