Бұл не?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бұл не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл не?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:Бұл не?

Мектебі:Л.Н.Толстой мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Бапанова Л.Н

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

Сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:Не?сұрағына жауап беретін сөздер қатарын (доп,текше,кітап,дәптер,қалам,қарындаш)атай алады,аталған заттарға сұрап ала алу үлгісін қолдана алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Өзімен қатарлас баладан немесе жасы үлкен адамнан қажетті заттың бірін сұрап ала алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:Өтініш үлгілерін өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады,не?сұрағына жауап беретін басқа да сөздер қатарын атай алады.

Дескриптор

Сөздерді түсінеді.Сұраққа жауап береді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

3 мин

Сабақтың басы




Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеремін.Сабақ мақсатымен таныстырамын.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырамыз.


27 мин


Сабақтың ортасы



1-тапсырмада «Бұл не?»деген сұрақ үлгісімен таныстырамын.Оқушылар диалогты тыңдайды,қайталайды.

-Бұл не?

-Бұл-кітап.Кітап сөзінің орнына дәптер,текше,доп сөздерін қойып,қайталайды.

Жұптық жұмыста бекітеміз.

2-тапсырмада аудиодискті тыңдау арқылы оқушылар орындайды.

Мысалы:-Маған кітап берші,-десе,оқушы алып береді.Солай жалғасады.Оқушылар қандай да бір затты сұрай алуды үйренеді.Сондай-ақ мұғалімнен сұрағанда

-Беріңізші,алыңыз үлгісінде айтылу керектігі айтылады.

3-тапсырмада тақпақты оқимыз,қайталаймыз.


Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы білімдерін бекітеді.

Оқулық



Аудиодиск 2.7.1

2.7.4













Жұмыс дәптері

5 мин



Сабақтың соңы



-Мынау не?

-Бұл дәптер?

-Бұл не?

Барлық тапсырмаларды дұрыс орындадың,бірақ мұқият тыңдап,қайтала.


Сабақ ұнаған ұнамағанын бес бармақ әдісі бойынша көрсетеді.


Қосымша тапсырма 2.3

Рефлексия

Жұлдызша,дөңгелек стикерлерді ілдіру арқылы.





Тексерілді___________



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
18.12.2017
411
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі