Материалдар / Бұл ненің суреті?

Бұл ненің суреті?

Материал туралы қысқаша түсінік
тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру;
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Бұл ненің суреті?

Сабақтың барысы:

Бөлім: 7-бөлім. Қоршаған орта

«№ 14 негізгі оррта мектебі» КММ

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Токтасынова Нургуль Алдабергеновна

Күні:


Сынып: 2(Көкжиек баспасы)

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Бұл ненің суреті?

14 3

Сабақтың мақсаты: 2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру;


Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Жағымды ахуал туғызуға үшін бір-біріне тілек айту.

Мен саған ... тіліеймін ( денсаулық, қуаныш, бақыт)

Жаңа сөздермен танысу. Сөздерді оқу, қайталау, сөз тіркесін құрастыру.

Қоршаған орта





Айтылым.

1 – тапсырма.  Сөзді суретпен сәйкестендіріп, сөз тіркесін құра.


Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады. Мысалы:

Қоршаған орта




Суретке қарайды. Дене мүшелерін атайды. Мәтінді қайталап оқиды.
















Суреттерге қарап, сөзді суретпен сәйкестендіріп, сөз тіркесін құрайды.

Үлгі: Қызыл гүл.





Мұғалім оқушылардың жауабына қарай бағалайды.



























Мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.










Слайд

Суреттер





Сабақтың ортасы

Оқылым.

2 – тапсырма. Мәтінді оқы.

Саша сурет салады.

Мынау-бұлттың суреті

Мынау-таудың суреті

Бұл-қоршаған ортаның суреті.





Сергіту сәті: Суреттегі затты бейнеле.

Жазылым.

3 – тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, көшіріп жаз.



Төменде берілген мәтінді дауыстап оқиды.









3 – тапсырмада көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, көшіріп жазады.


Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып бірін-бір бағалайды.









Мұғалімнің бағалауы.









Диалог








Сабақтың соңы













Айтылым

4-тапсырма «Қарашы» деген сөзді қолданып, сөйлем құрастыр.

Сен қандай сөзддерді үйрендің?


Оқушылар «Қарашы» деген сөзді қолданып, сөйлем құрастырып айтады.










Үйренген сөздерін айтады.

Смайлик.

Суреттер

Рефлексия

« Ғажайып себет» тәсілімен Мұғалім түрлі желім қағаздар таратып береді


Оқушылар сабақтан алған әсерлерін желім қағаздарға жазып, тақтаға іледі.





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі