Материалдар / Бұлақ сылдыры
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бұлақ сылдыры

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныпқа арналған сабақ жопары.Табиғаттағы кездесетін дыбыстар жайлы деркектер.Судың сылдыры, құстар сайрауы, жан -жануарлар дауысы табиғаттағы өзгерістер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: музыка

Бөлім: Қоршаған орта

Педагогтің аты-жөні

Альханова Ж.Р.

Күні:


Сынып:2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Музыкадағы құстар бейнесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын және көркем құралдарын, музыкалық терминдерді қолдана отырып анықтау және салыстыру;

2.1.2.2 екпіні мен ырғағын сайтай отырып, қарапайым шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау.

Сабақтың мақсаты

Үнтаспа арқылы берілетін табиғат және құстардың дыбысын ажырата алады, қимыл-қозғалыстарынсыныптастарымен бірігіп көрсетеді.



Сабақтың барысы.

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан»

Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады.

Жұмыс ережесін келісу

-Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

-Уақытты үнемдейміз!

-Нақты, дәл жауап береміз!

- Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

-Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттығуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.




Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсіру

тапсырмалары.

Сабақтың ортасы

1-тапсырма. Тыңдау және талқылау

Бейне материалды қарап ойланыңыз.

- Балапан жұмыртқаны жарып шыққан кезде қандай дыбыстар естуге болады?

- Осы бейнематериалда қандай дыбыстар бар деп ойлайсыз?

2-тапсырма. Музыка шығару

Бейнематериалды дыбыстаңыз.

Өз дауысыңызды, музыкалық аспаптарды және басқа да қолда барзаттарды қолданыңыз.

3-тапсырма. Музыка тыңдау және талдау.

М.П. Мусоргскийдің «Көрмеден суреттер» сюитасынан «Жұмыртқадан шықпаған балапандар» музыкалық

шығармасын тыңдаңыз.

«Жұмыртқадан шықпаған балапандар » мультфильмін қараңыз.

- Композитор музыка арқылы

балапандардың бейне сипатын қалай жеткізді?

С. Апасованың «Бозторғай» күйін тыңдаңыз.

- Күйде бозторғай құсының бейнесі қалай берілген?

- Күйдің сипаты қандай?

Дескриптор:

екпіні мен ырғағын сақтай отырып, әртүрлі сипаттағы әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындайды.


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары



Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау











Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






Форматив

ті бағалау.





ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Сабақтың соңы

«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ»

әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

4-тапсырма. Импровизация

Тыңдалған музыкалық шығармаларға би қимылдарын ойлап табыңыз.

5-тапсырма. Орындау

Музыкасы: Л.Жуманова, сөзі: Е. Сейдахметованың «Құстар» әнін үйреніңіз.

Әннің ырғағын алақанды соғыпкөрсетіңіз, ұрмалы аспаптармен сүйемелдеу жасаңыз, әнге сәйкес би

қимылдарын ойлап табыңыз.

Үйге тапсырма: «Құстар» әнін жаттау

Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

Бағдар-шам көздері арқылы бір-бірін бағалау.






Топтық тапсырмалар


«Рефлексия»

-Мен не білдім?

-Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады яғни қорытынды сұраққа жауап береді.

«Рефлек-сия»

Рефлексия тақтайшасы.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!