Қысқамерзімді жоспар
№9-сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Бұлшықет ұлпаларының құрылысы мен қызметі (бірыңғай салалы, көлденең жолақты қаңқа, көлденең жолақты жүрек). Зертханалық жұмыс «Бұлшықет ұлпаларының құрылысын зерттеу» Адам денесінің бұлшықеттерін жіктеу.»
|
Бөлім: |
8.3В Қозғалыс |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұлшықет ұлпаларының құрылысы мен қызметі (бірыңғай салалы, көлденең жолақты қаңқа, көлденең жолақты жүрек). Зертханалық жұмыс «Бұлшықет ұлпаларының құрылысын зерттеу» Адам денесінің бұлшықеттерін жіктеу. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.6.5 бұлшық ет ұлпасының құрылысын, қызметін және олардың түрлерін сипаттау 8.1.6.6. адам бұлшық еттерінің құрылысы мен бұлшықет топтарын оқып тану. |
|
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық оқушылар үшін: Бұлшық ет ұлпаларының түрлерін сипаттайды Көпшілік оқушылар үшін: Бұлшық еттің маңызын біледі. Кейбір оқушылар үшін: Қаңқа бұлшық еттерінің құрылысы мен бұлшық еттерді жіктеуді біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Қаламсап» сергіту сәті Мақсаты: Ойын сергіту, төзімділікті дамыту, ұйымшылдыққа үйрету. Тиімділігі: Бұл жаттығу арқылы оқушылардың төзімділікпен ұйымшылдық дамиды. Қолданылуы: Оқушылар шеңбер болып тұрады.Әр оқушыда өз қадамдары болады.Қаламды саусақ ұшымен көршілес оқушымен құлатпай ұстап тұру керек. |
||||
|
9 минут |
Үй тапсырмасын пысықтау,Сәйкестендіру тапсырманы орындатады |
Көрсетілген сөздерді сәйкестендіру.Бұл арқылы өткен сабақтың оқушының қаншалықты білгенін тексеруге болады. |
Дескриптор: Жалпы-15 балл 1.Оқулық және телефондарды жинап аламыз.
|
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Wordwoll |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Адамның бұлшық ет ұлпасы туралы не білесіңдер? 2. Барлық қуыс ішкі мүшелердің екінші қабаты неден түзілген? 3.Миокард дегеніміз не? 4. Қандай бұлшық ет жасушаларын микроскопсыз көруге болады? 5. Адам ағзасында қанша бұлшық ет бар екенін атаңдар? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 9 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл 1.Бұлшық еттің маңызын түсіндіреді. |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.презентация |
|
|
Бекіту 12 мин |
«Миллион кімге бұйырады»интелектуалды сайыс |
Бала еңбегін сабақта бағалауға ұл жүйесінің қарапайым түрін ұсынар едік. Мұғалім өзінің жеке шығармашылық журналы төмендегі бағытта бағалау жүйесін қолданады. Бұл баланың төмен баға алу қорқынышынан туатын қажетсіз әрекеттерінен арылып, шынайы еңбегімен көрінуге ұмтылуына ықпал етеді. . |
Дескриптор:Жалпы-15 балл 1.Тапсырманы жақсы орындаған оқушыларға смайликтер таратылады. |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Презентация |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын біледі Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушы түсіну деңгейлеріне байланысты өзін-өзі бағалайды. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
Бағалау парақшасы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бұлшық ет
Бұлшық ет
Қысқамерзімді жоспар
№9-сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Бұлшықет ұлпаларының құрылысы мен қызметі (бірыңғай салалы, көлденең жолақты қаңқа, көлденең жолақты жүрек). Зертханалық жұмыс «Бұлшықет ұлпаларының құрылысын зерттеу» Адам денесінің бұлшықеттерін жіктеу.»
|
Бөлім: |
8.3В Қозғалыс |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұлшықет ұлпаларының құрылысы мен қызметі (бірыңғай салалы, көлденең жолақты қаңқа, көлденең жолақты жүрек). Зертханалық жұмыс «Бұлшықет ұлпаларының құрылысын зерттеу» Адам денесінің бұлшықеттерін жіктеу. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.6.5 бұлшық ет ұлпасының құрылысын, қызметін және олардың түрлерін сипаттау 8.1.6.6. адам бұлшық еттерінің құрылысы мен бұлшықет топтарын оқып тану. |
|
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық оқушылар үшін: Бұлшық ет ұлпаларының түрлерін сипаттайды Көпшілік оқушылар үшін: Бұлшық еттің маңызын біледі. Кейбір оқушылар үшін: Қаңқа бұлшық еттерінің құрылысы мен бұлшық еттерді жіктеуді біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Қаламсап» сергіту сәті Мақсаты: Ойын сергіту, төзімділікті дамыту, ұйымшылдыққа үйрету. Тиімділігі: Бұл жаттығу арқылы оқушылардың төзімділікпен ұйымшылдық дамиды. Қолданылуы: Оқушылар шеңбер болып тұрады.Әр оқушыда өз қадамдары болады.Қаламды саусақ ұшымен көршілес оқушымен құлатпай ұстап тұру керек. |
||||
|
9 минут |
Үй тапсырмасын пысықтау,Сәйкестендіру тапсырманы орындатады |
Көрсетілген сөздерді сәйкестендіру.Бұл арқылы өткен сабақтың оқушының қаншалықты білгенін тексеруге болады. |
Дескриптор: Жалпы-15 балл 1.Оқулық және телефондарды жинап аламыз.
|
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Wordwoll |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Адамның бұлшық ет ұлпасы туралы не білесіңдер? 2. Барлық қуыс ішкі мүшелердің екінші қабаты неден түзілген? 3.Миокард дегеніміз не? 4. Қандай бұлшық ет жасушаларын микроскопсыз көруге болады? 5. Адам ағзасында қанша бұлшық ет бар екенін атаңдар? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 9 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл 1.Бұлшық еттің маңызын түсіндіреді. |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.презентация |
|
|
Бекіту 12 мин |
«Миллион кімге бұйырады»интелектуалды сайыс |
Бала еңбегін сабақта бағалауға ұл жүйесінің қарапайым түрін ұсынар едік. Мұғалім өзінің жеке шығармашылық журналы төмендегі бағытта бағалау жүйесін қолданады. Бұл баланың төмен баға алу қорқынышынан туатын қажетсіз әрекеттерінен арылып, шынайы еңбегімен көрінуге ұмтылуына ықпал етеді. . |
Дескриптор:Жалпы-15 балл 1.Тапсырманы жақсы орындаған оқушыларға смайликтер таратылады. |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Презентация |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын біледі Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушы түсіну деңгейлеріне байланысты өзін-өзі бағалайды. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
Бағалау парақшасы |
|
шағым қалдыра аласыз













