Бұлшықеттіңжұмысы. Демонстрация « Негізгібұлшықеттердіңжұмысынөзіндікбақылау, иықбелдеуініңқолқозғалысындағырөлі. Бұлшықетқозғалысынреттеу»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бұлшықеттіңжұмысы. Демонстрация « Негізгібұлшықеттердіңжұмысынөзіндікбақылау, иықбелдеуініңқолқозғалысындағырөлі. Бұлшықетқозғалысынреттеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қолбұлшықеттерініңмаксималдыжұмыскүшінжәнекүшкетөзімділігінзерттейді;
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

«Қозғалыс»

Педагогтіңаты-жөні:

Сарсембаев Қанат Саматұлы

Күні:

13.01.2025.ж

Сыныбы: 9 «а,ә»

Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны:

Сабақтыңтақырыбы:

Бұлшықеттіңжұмысы. Демонстрация « Негізгібұлшықеттердіңжұмысынөзіндікбақылау, иықбелдеуініңқолқозғалысындағырөлі. Бұлшықетқозғалысынреттеу»

Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты

9.1.6.1 - қолбұлшықеттерініңмаксималдыжұмыскүшінжәнекүшкетөзімділігінзерттеу.

Сабақтыңмақсаты:

Қолбұлшықеттерініңмаксималдыжұмыскүшінжәнекүшкетөзімділігінзерттейді;

Сабақтыңбарысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Мотивациялық сөздер


Арманда!

Сенім арт!

Өзіңді жетілдіре біл!

Қол жеткіз!

Жаңалық аш!

Жеңе біл!

Тек қана алға жылжы!

Өзіңді тыңда!

Қағидадан бас тарт!


Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу


«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.



Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;




Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың т ақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


презентация



Сабақтыңортасымағынанытүсіну





Оқушыларғажалпыламатөмендегісұрақтарберіледі.



Адамныңбұлшықетұлпасытуралынебілесіңдер? Барлыққуысішкімүшелердіңекіншіқабатынедентүзілген?

Миокарддегенімізне?

Қандайбұлшықетжасушаларынмикроскопсызкөругеболады?

Адамағзасындақаншабұлшықетбарекен?

«Миоцит, бұлшық ет талшығы, бірыңғай салалы бұлшық ет, көлденең жолақты бұлшық ет ұлпасы» деген түсініктерді қалай салыстыруға болады?

Бұлшық еттер бүгуді және жазуды қамтамасыз ете ала ма?

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


п резентация

Сабақтыңортасы

Мағынанықолдану




Оқушыларғажалпыламатөмендегіқолданутапсырмаларыберіледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.


Тапсырма

1. Суреттекөрсетілгендейоқушыдинамометрдіңкөмегіменқолбұлшықеттерініңкүшкетөзімділігінзерттейді. Оныңқаншауақытқысыпжәнебосатаалатындығынбілуүшінуақытпенөлшейді. Оқушыныңбұлшықеттеріндеқажудытудыратынбелгілібірзаттүзіледі. Бұлшықеттердіңкүшкетөзімділігінтежейтінзаттыанықтаңыз.

A. Глюкоза

B. Сүтқышқылы

C. Оттегі

D. Су


Бағалау критерийі:


-Бұлшықеттің қажу себебін анықтайды;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


-бұлшықеттің қажу себебін анықтайды– 1 балл;


Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтыңортасымағынаныталдау






Сабақтыңортасымағынаныжинақтау






Оқушыларғажалпыламатөмендегіталдаутапсырмасыберіледі. Әроқушыөзойыменбөліседі.


Тапсырма.

Тренажер - көптегенфитнесорталықтарындақолданылатынаппарат. Суреттеспортшыныңтренажердежаттығукезіндегіқолбұлшықеттерініңқозғалысыберілген.

Суреттіқолданыпжаттығукезіндеқолдыңкеудегеқарайқалайқозғалатынынсипаттаңыз.

_____________________________________________________________________________


Бағалау критерийі:


-Бұлшықет түрлерінің жұмысын сипаттайды;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


-бұлшықет түрлерін байланысты жиырылу ерекшелігін сипаттайды – 1 балл;


Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтыңортасымағынаныбағалау

Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінбағалаутапсырмасыберіледі. Әрорындағаноқушыбағаланады.


Демонстрация

«Негізгі бұлшық еттердің жұмысын өзіндік бақылау, иық белдеуінің қол қозғалысындағы рөлі. Бұлшық ет қозғалысын реттеу»

Құрал-жабдықтар: адам мүсіні, кестелер, қолды қимылдатудағы иық белдеуінің рөлін көрсететін фотолар немесе бейнематериалдар.


Иық белдеуінің бұлшық еті


Жұмыс барысы

Отырған күйі сол жақ жауырынның астыңғы бұрышын табыңдар. Сол қолды көлденең деңгейге дейінгі жаққа апарыңдар. Жауырын жылжи ма? _______

Қол қозғалысын жоғары тік орынға дейін апарыңдар. Жауырын жылжи ма?_________

Қолды сол жақ бұғанаға қойып, қимылды жалғастырыңдар. Қандай жағдайда бұғана жылжиды?______________

Қорытынды: Қолды қимылдатуда иық белдеуінің рөлі қандай?

Бағалау критерийі:


- Бұлшық ет қозғалысын реттеуді демонстрациялайды;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)






















Дескриптор:


- негізгі бұлшық еттердің жұмысын өзіндік бақылайды – 2 балл;

-иық белдеуінің қол қозғалысындағы рөлін түсіндіреді– 2 балл;

-қолды қимылдатуда иық белдеуінің рөлін бағалайды – 2 балл;

-демонстрация жұмысының нәтижесін жазады – 2 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс


«Жетістік баспалдағы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.05.2025
100
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі