|
Бөлім: |
«Қозғалыс» |
|
Педагогтіңаты-жөні: |
Сарсембаев Қанат Саматұлы |
|
Күні: |
13.01.2025.ж |
|
Сыныбы: 9 «а,ә» |
Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны: |
|
Сабақтыңтақырыбы: |
Бұлшықеттіңжұмысы. Демонстрация « Негізгібұлшықеттердіңжұмысынөзіндікбақылау, иықбелдеуініңқолқозғалысындағырөлі. Бұлшықетқозғалысынреттеу» |
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты |
9.1.6.1 - қолбұлшықеттерініңмаксималдыжұмыскүшінжәнекүшкетөзімділігінзерттеу. |
|
Сабақтыңмақсаты: |
Қолбұлшықеттерініңмаксималдыжұмыскүшінжәнекүшкетөзімділігінзерттейді; |
Сабақтыңбарысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу. |
Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мотивациялық сөздер Арманда! Сенім арт! Өзіңді жетілдіре біл! Қол жеткіз! Жаңалық аш! Жеңе біл! Тек қана алға жылжы! Өзіңді тыңда! Қағидадан бас тарт!
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу
|
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; |
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың т |
презентация
|
|
Сабақтыңортасымағынанытүсіну
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегісұрақтарберіледі. Адамныңбұлшықетұлпасытуралынебілесіңдер? Барлыққуысішкімүшелердіңекіншіқабатынедентүзілген? Миокарддегенімізне? Қандайбұлшықетжасушаларынмикроскопсызкөругеболады? Адамағзасындақаншабұлшықетбарекен? «Миоцит, бұлшық ет талшығы, бірыңғай салалы бұлшық ет, көлденең жолақты бұлшық ет ұлпасы» деген түсініктерді қалай салыстыруға болады? Бұлшық еттер бүгуді және жазуды қамтамасыз ете ала ма? |
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;) |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
п |
|
Сабақтыңортасы Мағынанықолдану
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіқолданутапсырмаларыберіледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады. Тапсырма 1. Суреттекөрсетілгендейоқушыдинамометрдіңкөмегіменқолбұлшықеттерініңкүшкетөзімділігінзерттейді. Оныңқаншауақытқысыпжәнебосатаалатындығынбілуүшінуақытпенөлшейді. Оқушыныңбұлшықеттеріндеқажудытудыратынбелгілібірзаттүзіледі. Бұлшықеттердіңкүшкетөзімділігінтежейтінзаттыанықтаңыз. A. Глюкоза B. Сүтқышқылы C. Оттегі D. Су
|
Бағалау критерийі: -Бұлшықеттің қажу себебін анықтайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -бұлшықеттің қажу себебін анықтайды– 1 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтыңортасымағынаныталдау
Сабақтыңортасымағынаныжинақтау
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіталдаутапсырмасыберіледі. Әроқушыөзойыменбөліседі. Тапсырма. Тренажер - көптегенфитнесорталықтарындақолданылатынаппарат. Суреттеспортшыныңтренажердежаттығукезіндегіқолбұлшықеттерініңқозғалысыберілген.
Суреттіқолданыпжаттығукезіндеқолдыңкеудегеқарайқалайқозғалатынынсипаттаңыз. _____________________________________________________________________________ |
Бағалау критерийі: -Бұлшықет түрлерінің жұмысын сипаттайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -бұлшықет түрлерін байланысты жиырылу ерекшелігін сипаттайды – 1 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтыңортасымағынаныбағалау |
Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінбағалаутапсырмасыберіледі. Әрорындағаноқушыбағаланады. Демонстрация «Негізгі бұлшық еттердің жұмысын өзіндік бақылау, иық белдеуінің қол қозғалысындағы рөлі. Бұлшық ет қозғалысын реттеу» Құрал-жабдықтар: адам мүсіні, кестелер, қолды қимылдатудағы иық белдеуінің рөлін көрсететін фотолар немесе бейнематериалдар.
Иық белдеуінің бұлшық еті Жұмыс барысы Отырған күйі сол жақ жауырынның астыңғы бұрышын табыңдар. Сол қолды көлденең деңгейге дейінгі жаққа апарыңдар. Жауырын жылжи ма? _______ Қол қозғалысын жоғары тік орынға дейін апарыңдар. Жауырын жылжи ма?_________ Қолды сол жақ бұғанаға қойып, қимылды жалғастырыңдар. Қандай жағдайда бұғана жылжиды?______________ Қорытынды: Қолды қимылдатуда иық белдеуінің рөлі қандай? |
Бағалау критерийі: - Бұлшық ет қозғалысын реттеуді демонстрациялайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: - негізгі бұлшық еттердің жұмысын өзіндік бақылайды – 2 балл; -иық белдеуінің қол қозғалысындағы рөлін түсіндіреді– 2 балл; -қолды қимылдатуда иық белдеуінің рөлін бағалайды – 2 балл; -демонстрация жұмысының нәтижесін жазады – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс
|
«Жетістік баспалдағы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бұлшықеттіңжұмысы. Демонстрация « Негізгібұлшықеттердіңжұмысынөзіндікбақылау, иықбелдеуініңқолқозғалысындағырөлі. Бұлшықетқозғалысынреттеу»
Бұлшықеттіңжұмысы. Демонстрация « Негізгібұлшықеттердіңжұмысынөзіндікбақылау, иықбелдеуініңқолқозғалысындағырөлі. Бұлшықетқозғалысынреттеу»
|
Бөлім: |
«Қозғалыс» |
|
Педагогтіңаты-жөні: |
Сарсембаев Қанат Саматұлы |
|
Күні: |
13.01.2025.ж |
|
Сыныбы: 9 «а,ә» |
Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны: |
|
Сабақтыңтақырыбы: |
Бұлшықеттіңжұмысы. Демонстрация « Негізгібұлшықеттердіңжұмысынөзіндікбақылау, иықбелдеуініңқолқозғалысындағырөлі. Бұлшықетқозғалысынреттеу» |
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты |
9.1.6.1 - қолбұлшықеттерініңмаксималдыжұмыскүшінжәнекүшкетөзімділігінзерттеу. |
|
Сабақтыңмақсаты: |
Қолбұлшықеттерініңмаксималдыжұмыскүшінжәнекүшкетөзімділігінзерттейді; |
Сабақтыңбарысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу. |
Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мотивациялық сөздер Арманда! Сенім арт! Өзіңді жетілдіре біл! Қол жеткіз! Жаңалық аш! Жеңе біл! Тек қана алға жылжы! Өзіңді тыңда! Қағидадан бас тарт!
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу
|
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; |
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың т |
презентация
|
|
Сабақтыңортасымағынанытүсіну
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегісұрақтарберіледі. Адамныңбұлшықетұлпасытуралынебілесіңдер? Барлыққуысішкімүшелердіңекіншіқабатынедентүзілген? Миокарддегенімізне? Қандайбұлшықетжасушаларынмикроскопсызкөругеболады? Адамағзасындақаншабұлшықетбарекен? «Миоцит, бұлшық ет талшығы, бірыңғай салалы бұлшық ет, көлденең жолақты бұлшық ет ұлпасы» деген түсініктерді қалай салыстыруға болады? Бұлшық еттер бүгуді және жазуды қамтамасыз ете ала ма? |
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;) |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
п |
|
Сабақтыңортасы Мағынанықолдану
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіқолданутапсырмаларыберіледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады. Тапсырма 1. Суреттекөрсетілгендейоқушыдинамометрдіңкөмегіменқолбұлшықеттерініңкүшкетөзімділігінзерттейді. Оныңқаншауақытқысыпжәнебосатаалатындығынбілуүшінуақытпенөлшейді. Оқушыныңбұлшықеттеріндеқажудытудыратынбелгілібірзаттүзіледі. Бұлшықеттердіңкүшкетөзімділігінтежейтінзаттыанықтаңыз. A. Глюкоза B. Сүтқышқылы C. Оттегі D. Су
|
Бағалау критерийі: -Бұлшықеттің қажу себебін анықтайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -бұлшықеттің қажу себебін анықтайды– 1 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтыңортасымағынаныталдау
Сабақтыңортасымағынаныжинақтау
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіталдаутапсырмасыберіледі. Әроқушыөзойыменбөліседі. Тапсырма. Тренажер - көптегенфитнесорталықтарындақолданылатынаппарат. Суреттеспортшыныңтренажердежаттығукезіндегіқолбұлшықеттерініңқозғалысыберілген.
Суреттіқолданыпжаттығукезіндеқолдыңкеудегеқарайқалайқозғалатынынсипаттаңыз. _____________________________________________________________________________ |
Бағалау критерийі: -Бұлшықет түрлерінің жұмысын сипаттайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -бұлшықет түрлерін байланысты жиырылу ерекшелігін сипаттайды – 1 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтыңортасымағынаныбағалау |
Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінбағалаутапсырмасыберіледі. Әрорындағаноқушыбағаланады. Демонстрация «Негізгі бұлшық еттердің жұмысын өзіндік бақылау, иық белдеуінің қол қозғалысындағы рөлі. Бұлшық ет қозғалысын реттеу» Құрал-жабдықтар: адам мүсіні, кестелер, қолды қимылдатудағы иық белдеуінің рөлін көрсететін фотолар немесе бейнематериалдар.
Иық белдеуінің бұлшық еті Жұмыс барысы Отырған күйі сол жақ жауырынның астыңғы бұрышын табыңдар. Сол қолды көлденең деңгейге дейінгі жаққа апарыңдар. Жауырын жылжи ма? _______ Қол қозғалысын жоғары тік орынға дейін апарыңдар. Жауырын жылжи ма?_________ Қолды сол жақ бұғанаға қойып, қимылды жалғастырыңдар. Қандай жағдайда бұғана жылжиды?______________ Қорытынды: Қолды қимылдатуда иық белдеуінің рөлі қандай? |
Бағалау критерийі: - Бұлшық ет қозғалысын реттеуді демонстрациялайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: - негізгі бұлшық еттердің жұмысын өзіндік бақылайды – 2 балл; -иық белдеуінің қол қозғалысындағы рөлін түсіндіреді– 2 балл; -қолды қимылдатуда иық белдеуінің рөлін бағалайды – 2 балл; -демонстрация жұмысының нәтижесін жазады – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс
|
«Жетістік баспалдағы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
шағым қалдыра аласыз

ақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.


















