Материалдар / Бұлттық технология сервистері. 11 сынып ҚМЖ

Бұлттық технология сервистері. 11 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұлттық технология сервистері. 11 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2024
79
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Бұлттық технологиялар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11 А

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Бұлттық технология сервистері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.1.2 жалпыға қолжетімділікке арналған файлдары (мәтіндік құжаттар, күнтізбелер, презентациялар, кестелер) қолдану, қашықтан және бірлесіп өңдеу

Сабақтың мақсаты:

  • Бұлттық тенология сервистері ұсынатын қызметтерді түсіндіреді

  • Бұлттық технологияларды жалпыға қолжетімділікке арналған файлдармен жұмыс жасайды

  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді қызмет ретінде ұсынатын бұлттық сервистерді пайдалану кезінде шешілетін мәселелерді талдайды

Бағалау критерийлері

  • Бұлттық тенология сервистері ұсынатын қызметтерді біледі

  • Бұлттық технологияларды жалпыға қолжетімділікке арналған файлдармен жұмыс жасай алады

  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді қызмет ретінде ұсынатын бұлттық сервистерді пайдалану кезінде қандай мәселелер шешілетіндігін біледі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу


Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Сиқырлы сандықша» әдісі. Сандықшада жасырылған қағазды алып, қағазда жазылған адамның жақсы қасиеттерін айтады.


Өткен сабақты бекіту:

«Ақпараттық диктант» әдісі

Бұлттық технологиялар – іскерлік саланы ұйымдастырудың оңтайлы тәсілі. Онлайн жұмыс орнының анағұрлым ұлғаюы мен жалпыға қолжетімді болуы – үлкен мүмкіндік. Іскерлік сала үшін тапсырыс беру мен тапсырыс алу арасындағы байланыс «жылдамдығы» маңызды.ить звук

Сонымен қоса бірлескен орта, кездесулерді жоспарлау, онлайн-видеоконференцияларды ұйымдастыру, ортақ файлдарды өңдеу және т.б.әртүрлі қызмет түрлерін кез келген құрылғылар арқылы (ДК, планшет, смартфон және т.б.) басқаруға болады. Іскер адам қазіргі технологиялардың дамуының арқасында өз ісіне ыңғайлы бұлттық технологияларды таңдайды. Іскерлік салада қолданыста жүрген бұлттық технологиялар: SmartCloud, IT-Grad, Microsoft Hosted Exchange және т.б.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Бір-бірінің жақсы қасиеттерін айтады




Дескриптор:

-Түсіп қалған сөздерді жазады











Стикер арқылы өзін-өзі бағалау




Сандықша







Оқулық, дәптер

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру.


Тапсырма: Мәтіндегі қателерді белгіле

Play Market бұлттық жүйесі пайдаланушыларға арнайы серверлерге фильмдер, музыкалық файлдар, таныстырылымдар және электронды кестелер жүктеуге арналған. Серверге арнайы бағдарламалық жасақтаманың, сондай-ақ браузердің көмегімен кіруге болады. Жүйе офлайн және онлайн түрде жұмыс істейді. Бұлттық жүйеде 1 мыңға дейін музыкалық файл сақтауға болады.


2-тапсырма:

«Бұлттық қойма» кестесін толтыр.


3-тапсырма:

Венн диаграммасын пайдаланып Google және Microsoft бұлттық сервистерін салыстыр (http:/ (http:/ (http://www.classt .classt .classtools.net/education-gamesphp/v ools.net/education-gamesphp/v ools.net/education-gamesphp/venn_intr enn_intr enn_intro интернет-қорларын пайдалануға болады).

Мұғалімді тыңдайды


Дескриптор:

-Мәтіндегі қателерді тауып жазады









Дескриптор:

1.Кестені толтырады











Дескриптор:

-Бұлттық сервистердің артықшылықтарын жазады

-Кемшіліктерін жазады





Мұғалімнің кері байланысы, ауызша мадақтау







Стикер арқылы өзін-өзі бағалау











Стикер арқылы өзара бағалау

Оқулық







Оқулық, дәптер, интернет, компьютер





Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау:

Сұрақ-жауап:

1. Программалық қамтамасу етуді қызмет ретінде ұсынатын бұлттық сервистерді пайдалану кезінде қандай мәселелер шешіледі?

2. Бұлттық есептеу не үшін?

3. Бұлттық технологиялар неліктен келешегі зор сала саналады?

Бағалау: Өзін-өзі бағалау


Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі

Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып қалдырады.

Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді







Өздерін бағалайды



Кері байланыс жасайды









«Үш шапалақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды

Сұрақтар



Оқулық


Үйге тапсырма

1. «Бұлттық технологияларға» глоссарий жаса.

2. «Бұлттық технологиялар эво логиялар эво логиялар эволюциясы» хроно люциясы» хронологиялық желісін жаса

Жазып алады


Күнделік



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!