Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
|
9.1.2.1. Әдеби
шығармадағы психологизмді
анықтау;
9.3.2.1. Шығармадағы ұрпақтар
сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына
баға беру;
|
Сабақтың
басы
/5
минут/
|
Сыныпты сабаққа ұйымдастыру,
әзірлеу. Оқушы жауаптарымен
байланыстыра отырып, сабақ тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлері
хабарланады.
|
Сабақ құралдарын даярлайды.
Сабақ тақырыбын жазады. Сұраққа жауап береді. Сабақ мақсатымен
танысып, бағалау критерийлерін
құрастырады.
|
|
Слайд,
|
Сабақтың
ортасы
/35
минут/
|
-
«Төңкерілген
сынып» әдісімен сабақ
сұрайды.
-
Бұқар жырау өмірі
бойынша «Сөз
бұлтын» құрастырады.
-
Оқушыларға сауал
тастайды.
-
«Тілек» өлеңін
тыңдатады.
-
Өлең шумақтарындағы
психологизмді талдау
тапсырмасы
«Интеллект-карта»
Үй
тапсырмасы
Сырым шешен
өмірі
«Бала би мен
Сырым»
«Тарсия» әдісімен
ұсынылады.
-оқушылардың жұмыстану барысын
қадағалайды;
-қолдау
білдіреді;
- уақыт
қояды;
- уақытқа байланысты
жұмыс жүйесін тексереді;
-кері байланыс
береді.
Үй
тапсырмасы:
«Тілек» толғауын
жаттап келу
|
1.Бұқар өмірімен
таныстырады.
2. «Сөз бұлтындағы»
сөздерді сөйлетеді.
3.Сұрақтарға жауап
береді.
4. Өлеңді
талдайды.
Түсініксіз сөздерді
түсіндіреді.
5. Картамен жұмыс
жасайды.
6. Өлеңдегі көріністерді
салыстырады.
Үй
тапсырмасы
1.Тапсырмаларды
жүйелейді.
2.Құрастырады.
3.
Қорғайды.
-
Дескриптор бойынша
жұмыс істейді.
-
Топтар бірін-бірі
бағалайды.
-
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
Дескрипторы:
-әдеби шығармадағы 2-3
психологизмді атап
көрсетеді;
-шығармадағы 2-3
көріністі қазіргі заманмен
салыстырады.
ҚБ «өзара
бағалау»
Дескрипторы:
-сюжетін айтып береді;
- өлеңдегі 2-3 көркемдегіш құралды
көрсетеді;
ҚБ:
«Екі жұлдыз, бір
ұсыныс», «Мадақтау»
|
https://pickerwheel.com/
https://flippity.net/rp.php?c=%D0
«Тарсия»
парақтары
|
Сабақтың
соңы
/5
минут/
Рефлексия және кері
байланыс
|
Оқу мақсаты мен бағалау
критерийлерін еске түсіріп
қайталайды.
|
Не үйренді, нені
толықтыру керек сол жөнінде кері байланыс
береді.
|
«Білдім, Білгім келеді,
Үйрендім» әдісі
|