Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері. 9-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:Бұқаралық ақпарат құралдары.Синтаксис.

Мектеп:


Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану.

Сабақ мақсаты

Мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

Сабақ барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Қызығушылықты ояту.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ ТАПСЫРМА.

Суретке қарап қандай ой айтасыңдар?

- Күнделікті өмірде қай бұқаралық ақпарат құралын көбірек пайдаланасыңдар? Неліктен? Ойларыңмен бөлісіңдер?(оқушылар жауабы тыңдалады).

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.


Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжайды, сұрақтарға жауап беру арқылы ой қозғайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



Қалыптастырушы бағалау

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Қосымша ізден!






9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы




Сабақтың ортасы























Мағынаны тану кезеңі.

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

2-оқылым тапсырмасы. Мәтінді оқып, анықталған мәліметтерді кесте, диаграмма не сызба арқылы көрсетіңдер.

Қазақстандағы мерзімді басылымдар мен радиостанциялар

Дескриптор:

  1. мәтінмен танысып, анықталған мәліметтерді кесте немесе диаграмма арқылы көрсетеді.

  2. мәтінде берілген ақпарат пен диаграммадағы ақпаратты салыстырыңдар;

ҚБ

3-тапсырма. Мәтінде берілген ақпарат пен диаграммадағы ақпаратты салыстыра отырып, маңызды тұстары мен үрдістерді анықтап жазыңдар. Мәтін құрылымын сақтаңдар.

Дескриптор:

  • мәтінмен танысып, анықталған мәліметтерді кесте немесе диаграмма арқылы көрсетеді.

  • мәтінде берілген ақпарат пен диаграммадағы ақпаратты салыстырыңдар;

  • маңызды тұстары мен үрдістерді анықтап жазады;

  • мәтін құрылымын сақтайды.

ҚБ

Талқылау.Әр топ ортаға шығып, жұмыстарын таныстырады.

ӘТН.Қимыл-сын сабақтас құрмалас сөйлем

4-тапсырма.Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, қимыл-сын бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді аяқтаңдар.

Басыңқы сөйлем

Бағыныңқы сөйлем



Дескриптор:

  • Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, қимыл-сын бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдер құрастырады.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

5-тапсырма. Қазіргі БАҚ түрлеріне байланысты өзіндік сыни-пікірлер, көзқарастар, жаңа идеяларды қамтып, РАФТ стратегиясы бойынша рөлдік сұхбат құрыңдар.

Р – журналист

А – сынып оқушылары

Ф – сұхбат

Т – «Қазіргі БАҚ-тың дамуы»

Дескриптор:

  • БАҚ түрлеріне байланысты өзіндік сыни-пікірлер, көзқарастар, жаңа идеяларды қамтиды;

  • РАФТ стратегиясы бойынша рөлдік сұхбат құрады.

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма

Мәтінді оқып, анықталған мәліметтерді кесте, диаграмма не сызба арқылы көрсетіңдер.

Мәтінде берілген ақпарат пен диаграммадағы ақпаратты салыстыра отырып, маңызды тұстары мен үрдістерді анықтап жазыңдар. Мәтін құрылымын сақтаңдар.

















ӘТН тапсырмасын орындайды.

Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, қимыл-сын бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдер құрастырады.





Қазіргі БАҚ түрлеріне байланысты өзіндік сыни-пікірлер, көзқарастар, жаңа идеяларды қамтып, РАФТ стратегиясы бойынша рөлдік сұхбат құрыңдар.

Қалыптастырушы бағалау

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Қосымша ізден!





Қалыптастырушы бағалау

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Қосымша ізден!












Қалыптастырушы бағалау

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Қосымша ізден!






9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы









































Сабақтың аяғы


Рефлексия

Оқушыларға рефлексия қағазы үлестіріледі.

3 Қ*Қызық *Қиын *Қонымды





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2024
222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі