Бұрандалы біріктірулер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бұрандалы біріктірулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі: Бұрандалы біріктірулер сызбасы туралы жалпы мәліметтермен танысып, бұрандалы біріктірулер сызбасының ережелерін сақтай отырып орындалуын білу.Сызуларды орындау және оқу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«О.Көшеков атындағы Атырау аграрлы-техникалық колледжі» ҚМКҚ





Сабақ жоспары


Модуль: КМ.1. Бөлшектерді өңдеу .

Пән атауы: ОН1.5.Бөлшектер мен құрастыру қондырғыларының сызбаларын орындау.

Сабақтың тақырыбы: Бұрандалы біріктірулер

Дайындаған педагог: Базарбай К.Н.


«13» Ақпан 2025 ж


1.Жалпы мәліметтер

Курс _ІI Оқу жылы 2024-2025 Топ(тар) 2тора2


Сабақ типі: Аралас сабақ


2.Мақсаты, міндеттері:

2.1 Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі:

Бұрандалы біріктірулер сызбасы туралы жалпы мәліметтермен танысып, бұрандалы біріктірулер сызбасының ережелерін сақтай отырып орындалуын білу.Сызуларды орындау және оқу.

3.Сабақты жабдықтау:

3.1 С.В Розов. «Сборник заданий по черчению» 1998ж

2. Боголюбов С.К. «Черчение» Оқу құралы – Астана. Фолиант, 2007.

3. Жаңабаев Ж. Инженерлік графика Алматы 2012ж

3.2 Техникалық құралдар, материалдар: ДК, проектор, экран, маркерлер, флипчарт, плакат, сұлбалар,схема, сызуға қажетті құрал - жабдықта слайд, презентация, видеоролик.

https://www.youtube.com/watch?v=NOCDrVV6zy4


4. Сабақтың барысы:



Cабақ барысы

Уақыты

Тапсырманың мазмұны

Сабақ жоспарындағы іс-әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі

2мин

Студенттердің сабаққа дайындығы;


Амандасу

Жоқ студенттерді айту

Сабаққа дайындалу

Топ журналы



Үй тапсырмасын тексеру

10мин

«Комплексті сызбадан техникалық суретті орындау» тақырыбында өткен сабақты еске түсіру;

1. Техникалық сызбада жарық пен көлеңке беру әдістері қандай?

2. Штрихтау әдістерін көрсет?

3. Шраффировка қалай түсінесіз?

4. Комплексті сызбадан техникалық суретті орындау дегеніміз не?

5. Күрделі сызбадан техникалық сызбаны орындау дегеніміз не?

6. Аксонометриялық проекциялардың көрінуін қалай түсінесіз?

-өткен сабақты есіне түсіреді, 10 минут ішінде студенттер қойылған сұрақтарға жауап береді.

Слайд 1-2


Білім алушыны жаңа материалды қабылдауға даярлау

3мин

«Қызығушылықты ояту» әдісі арқылы студенттерге сұрақтар қойып, содан соң электронды оқулық арқылы бейнеролик көрсету. Студенттер өз пікірлерін айтады. Студенттер сұрақтарға жауап береді.


Білім алушылар негізгі принцип ережесін түсіну, алғашқы жинақылықты және жаңа білімді жүйелеу.

https://www.youtube.com/watch?v=NOCDrVV6zy4


Плакаттар, маркер,тақта, ДК, проектор, экран.



Жаңа білім мен тәсілдерді қалыптастыру

40мин

1. Бұрандалы біріктірулер. Оқытушы бұрандалы біріктірулер жалпы түсініктеме береді.

2. Біріктірулердің классификациясы.

3.Графикалық сызба.

1-тапсырма. (Жеке жұмыс)

Әр топқа бір-бірден бұрандалық біріктірулер беріледі.

1-топқа: Бұрандамалық біріктіру (болтовое соединение) ...

2-топқа: Бұрмасұқпалы (шпилька) біріктіру ...

2-тапсырма (Жұптық жұмыс)

Нұсқау картасында берілген графикалық сызбаны орындау.


Оқытушының түсіндіруі арқылы танысады;



-Студенттер Біріктірулердің классификациясын оқиды;



1. Бұрандалы біріктірулер түрлеріне қарай сызбаны орындайды.

2. Бұрандалы біріктірулер түрлерін саралайды.


-Графикалық сызбаның орындайды, талқылайды;

- графикалық сызбаның орындалуын анықтайды;


ДК, проектор, экран.







Слайд №3-10


Үлестірмелі карточкалар








Жаңа материалды бекіту

10мин

3-тапсырма (Топтық жұмыс)

1-топқа: Бұрандалы біріктірулер дегеніміз не, олардың түрлерін ажыратып айтып бер.















2-топқа:

Біріктірулердің классификациясы.


















Қалыптастырушы бағалау.

Өзара бағалау жүзеге асады.

Кері байланыс.

Кім кімді қалай толықтырады?



4-тапсырма (Қосымша тапсырмалар):

1. Бұрандамалық біріктірудің түрлерін ажыратып сызбаға өлшем түсіріңіз.

2.Орындалған графикалық сызбаға салыстыру жасаңдар.


SWOT талдауы

S- Бұрандамалық біріктірудің құрылымдық кескінін салу үшін біріктірілетін тетікбөлшектерде бұрандама емін-еркін кіретіндей,оның диаметрінен сəл үлкендеу етіп тесік бұрғылануын қарастырады;

W- Əдетте

ондай тесіктердің өлшемдері ГОСТ 11284-75 бойынша анықталады, ал сызбада оны: dh=1,1•d (d-бұранда диаметрі)формуласы арқылы анықтап орындалуы;

O- Бекіту тетікбөлшектерінің өлшемдері бұранданың-номинал диаметріне байланысты шартты түрде алынатын қатынастар бойынша орындалу мүмкіндіктері;

T- Бұрандалы біріктірулер орындалуы;

Тапсырманы орындау реті:

- Бұрандамалық біріктіру (болтовое соединение) орындайды;

- Бұрмасұқпалы (шпилька) біріктіру.

FILA әдісі.

F(Дерек) – бұрандамалық біріктіру сызбасын орындалуы.

I (Пікір) – Біріктірулердің классификациясы ой-пікіріңізді білдіріңіз.

L(Сұрақ) – Бұрандалы біріктірулердің орындалуын ашатын сұрақтар дайындаңыз.

A(Іс-әрекет) – орындалған сызбада қолданған тәсілін айтыңыз.

Тапсырманы орындау реті:

- Бұрандамалық біріктірудің орындалуы туралы ой-пікірін білдіреді;

- Бұрмасұқпалы біріктірудің орындалуын ашатын сұрақтар дайындап, сызбада қолданған тәсілін анықтайды.

ПОПС формуласы.

Бірінші сызбада. Бұрандамалық біріктірудің құрылымдық кескінін салу үшінбіріктірілетін тетікбөлшектерде бұрандама емін-еркін кіретіндей,оның диаметрінен сəл үлкендеу етіп ... бұрғыланады.

Екінші сызбада. Бұрмансұқпалы біріктіруді біріктірілетін тетіктердің біріндегі тесік бекіту болғаны .... қолданады Үшінші сызбада. Бұрамасұқпа (шпилька) – екі ұшында да бұрандалар ....цилиндр,өзек тетік ерекшеленеді.

Төртінші сызбада.Бұрандалы біріктірулер ГОСТ 7798-70... қорытындыға келдім.

Тапсырманы орындау реті:

- бұрандалы біріктірулер сызбасын орындау;

-орындалған сызбаларды салыстырады;

Үлестірмелі корточка, дәптер, А3 сызба қағазы, сызуға керекті құрал- жабдықтар



Кері байланыс

Рефлексия

10мин

Өзін-өзі бағалау парағы

1.Сызбаны орындағаннан кейін менде қалыптасқан ұстаным.

2.Сызбаны орындалу ережелері бойынша орындадым.

3.Орындалған сызбаға салыстыру

жүргіздім.

4.Сызбаны ережеге сай орындалу құндылығын осылай бағаладым.

5.Мынадай қорытындыға келдім.

Бүгінгі сабақта берілген ақпарат, тапсырмаларды игергені бойынша өзін-өзі «өте жақсы», «жақсы», «орташа» деген бағалармен бағалайды.

Үлестірмелі карточка, дәптер, А3 сызба қағазы, сызуға керекті құрал- жабдықтар


Үй тапсырмасы

5мин

Тапсырма:

Деталды болтпен біріктіру графикалық сызбаны М1:1 орындау.

Тапсырманы орындау реті:

-деталды болтпен біріктіру сызбан берілген масштаб түрімен орындап меңгереді;

- сызбада берілген әдістермен орындайды;

Оқулық

Боголюбов С.К 45-бет;


«Қаралды»

Құрылыс-техникалық пәндер

цикл комиссия төрайымы

_________ А.Е.Есетова

« » 2025 ж.



«Келісілді»

Колледж әдіскері

_______ А.Д.Сқақова

« » 2025ж.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2025
192
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі