Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
(психологиялық
ахуал)
Сәттілік тілеймін
саған,
Сәттілік тілеймін
өзіме,
Сәттілік тілеймін
бәріңізге!!!
Үй тапсырмасын
пысықтау:
«Күн сәулесі»
әдісі
-
Ахмет Байтұрсынұлы кім? (ақын,
ғалым)
-
Ақын өлеңінде қандай үй құсы
туралы айтылған? (қораз)
-
Ақын өлеңінде араларды не деп
сипаттады? (бал алуға бара
жатыр)
-
Ахмет Байтұрсынұлы қай жылы
дүниеге келді? (1872)
-
« Оқуға шақыру» өлеңінде ақын
жүгін сүйреп жүр деп нені айтты?
(қоңыз)
-
Адам да,ұшқан құс та, жүрген
аңда не істеп жатыр деп суреттеді? (жұмыссыз жүрген
жоқ)
Балалар, мына видеоға назар
аударайықшы;
Қандай мереке туралы
айтылған?
https://youtu.be/J_nYsyTNjqQ?si=GHr1T83Fdj7oMFfL
-
Иә, балалар, біз бүгін өткен
кезеңге саяхат жасап, «бұрынғы кездегі оқу қандай болды?» - деген
сұраққа жауап беріп көрейік;
-
Балалар, бұрынғы мектептер
туралы не білесіңдер?
Сабақтың
мақсаты:
Шығарманың үзіндісі арқылы
оқиғаның соңын болжайды;
Кейіпкердің іс – әрекетін
бағалайды;
Автормен танысу (жасанды
интеллект)
Бердібек Соқпақбаев – балалар
жазушысы. Алматы обл, Нарынқол ауданы, Қостөбе ауылында дүниеге
келген. Жазушының «Менің атым Қожа» повесті бойынша көркем фильм
түсірген.
(Додекаэдр арқылы Б.
Соқпақбаев туралы қосымша мәліметтер
алады)
1 –
тапсырма
«Мектеп» әңгімесін
оқу;
түсініп
оқу;
Іштей
оқу;
-
Бұрынғы заманның мектебі
қандай болғанын мәтіннен тауып
оқу;
-
Сағатбай ағай ұзынды – қысқалы
қарандаштарды қалай бөлгенін болжап
көреді;
-
Сағатбай ағай қандай мұғалім?
(қысқаша ойын жазу)
2 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма
Саралау –
диалог
«Менің арманымдағы
мектеп»
-
Қысқаша әңгіме
жазады;
-
Сурет
салады;
СЕРГІТУ
СӘТІ
3 – тапсырма (топтық
жүмыс)
Балалар, қазақ тілі өте бай.
Мақал арқылы білім туралы не айтты екен? Соны тауып көрелік;
Мақалдарды тауып, өз ойларыңды
дәлелдеңдер;
4 –
тапсырма
https://wordwall.net/play/81136/130/434
-
Оқу басталатын күн? (1
қыргүйек)
-
Балалар қандай мектепте
оқыған? (Киіз үй мектеп)
-
Сабақ беретін ағайдың аты кім?
(Сағатбай)
-
Балалар не үшін жанжалдасты?
(қарандаш үшін)
-
Ағай балаларға қарандашты
қандай тәсілмен бөлді?
(жеребе)
-
Бердібек Соқпақбаевтың әйгілі
шығармасы? («Менің атым
Қожа»)
Жарайсыңдар!
Үйге: мәтінді мазмұндауға
дайындық
«Білім шыңы» әдісі
арқылы кері байланыс береді
|
Амандасады
Психологиялық ахуалға
қатысады
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Фильмді тамашайды қандай
мереке туралы айтылғаны
анықтайды
Сабақтың мақсатымен
танысады
Автормен
танысады
Оқулықпен
жұмыс
Мәтінді түсініп
оқиды
Мұғалімнің қарандаштарды қалай
бөлгенін өз беттерінше
болжайды
Сағатбай қандай мұғалім
екендігі туралы қысқаша өз ойларын
жазады
«Менің араманымдағы мектеп»
тақырыбына сурет немесе қысқаша әңгіме
жазады;
Сергіту сәтіне
қатысады
Суреттерді мақалдарға
айналдырады
1. Білімнің кілті
мектепте
2. Мектеп - білім
бесігі
3. Мектеп - кеме, білім -
теңіз
4.Ұстазы жақсының, ұстанымы
жақсы
5. Кітап алтын
қазына
6. Ұстаздан шәкірт
озар
7. Мұғалім мектептің
жүрегі
8. Кітап- ғалым, тілсіз
мұғалім
9. күш ғылымда, ғылым
кітапта
Қортынды сұраұтарға жауап
береді
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|
Алған ұпайларын өзін – өзі
бағалау парағына
жазады
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Мәтінді түсініп оқиды – 1
б
Бұрынғы заманның мектептері
қандай болғанын мәтіннен тауып оқиды –
1б
Сағатбай ағайдың қарандаштарды
қалай бөлгенін болжайды – 1
б
Сағатбай қандай мұғалім?
сұрағына жауап береді – 1
б
Жалпы – 4
б
ҚБ:
Керемет!
Дескриптор:
Қысқаша сипаттау жазады – 1
б
Сурет салады – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Дескриптор:
Суреттерден мақал шығарады – 1
б
Өз ойларын дәлелдейді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Жарайсың!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1 б
Жауаптарын дәледейді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Тамаша!
|
Слайд
Презентациялық
ойын
https://youtu.be/J_nYsyTNjqQ?si=GHr1T83Fdj7oMFfL
Жасанды
интеллект
Оқулық
Планшет
Музыка
https://wordwall.net/play/81136/130/434
|