Материалдар / Бұрыштарды өлшеу 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бұрыштарды өлшеу 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 4 сынып Бұрыштарды өлшеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2024
72
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Үшбұрыш. Симметрия.

Пән:

Математика

Тәжірибе жинақтаушы:

Айдарқызы Алина

Күні:


Сынып: 4

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

155-сабақ. Бұрыштарды өлшеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

4.3.1.5 - фигуралар салуды жазық фигураларға оське қатысты симметриялы болатын фигуралармен толықтыру; бұрыштың шамасын табу

Сабақтың мақсаты:

Фигуралар салуды жазық фигураларға оське қатысты симметриялы болатын фигуралармен толықтырады; бұрыштың шамасын табады

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңі/

уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы:

3-4 минут





















Сабақтың ортасы:


30-35 минут


































































































Сабақтың соңы:

3-4 минут







Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.


Психологиялық ахуал

Саған есеп үйреткен,

Пәнге қара құрметпен,

Санды тура табатын.

Математика пәні болатын.

Математиканы оқимыз.

Миға бәрін тоқимыз.


Жаңа сабақ

Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс.

1-тапсырма.

Оқиғалар қай ғасырда орын алғанын анықта.


Дескриптор: Оқиға орын алған жылды ғасырға аударады. +1 балл.


Транспортир. Бұрыштарды өлшеу, бұрыштарды салу.

https://youtu.be/aZdmsPtF8Ac?si=ok9pPhP_PyLo9ioT


Дескриптор: қойған сұраққа жауап берсе, +1 балл.



3-тапсырма. Тапсырманы орында.


Дескриптор: Бұрышты өлшеп, дұрыс жауабын табады. +1 балл.


4-тапсырма.

Тапсырманы орында.


Дескриптор: Бұрыштарды өлшеп, олардың градустық өлшемі мен атауын тауып жазады. +1 балл.



Сергіту сәті.

https://youtu.be/IS-fj8xXNYw?si=5bPNROmVaUuXhKHk




5-тапсырма. Транспортирдің көмегімен балалар қиялындағы үйдің сызбасындағы бұрыштарының өлшемін анықтайды.


Дескриптор: үйдің сызбасындағы бұрыштарының өлшемін анықтайды. + 1 балл.



6-тапсырма. Жұптық жұмыс. 5 минуттың ішінде есепті шығару.


Дескриптор: 5 минуттың ішінде есепті шығарады, дәптер алмасып тексереді. + 3 балл.



7-тапсырма. Сен зерттеушісің. Өзің сызып көр.



Дескриптор: Циркуль және сызғыштың көмегімен үшбұрыш салады. +2 балл.





Үй жұмысы:

8-тапсырма.








«Бес саусақ» әдісі.

Бас бармақ – бүгін қандай тапсырманы орындау қиын болды?

Балан үйрек – кімге көмектестің?

Ортан терек – көңіл күйің қандай?

Шылдыр шүмек – қандай жаңа сөз үйрендің? Кішкене бөбек – толық түсіне алдың ба?

Сәлемдеседі, түгелденеді.


-мұғаліммен бірге өлеңді қайталайды.









Топтық жұмыс. 1 тапсырманы топпен орындайды.
















Бейнежазбаны мұқият қарап, транспортир туралы мәлімет алады. Сұраққа жауап береді.









Бұрышты өлшеп, дұрыс жауабын табады.







Бұрыштарды өлшеп, олардың градустық өлшемі мен атауын тауып жазады.








Видеоға қарап, сергіту сәтін жасайды. Ритмді барлық оқушы қайталайды.






Транспортирдің көмегімен балалар қиялындағы үйдің сызбасындағы бұрыштарының өлшемін анықтайды.












5 минуттың ішінде есепті шығарады, дәптер алмасып тексереді.








Циркуль және сызғыштың көмегімен үшбұрыш салады.











Үй жұмысын үйде орындайды.










Кері байланыс:

«Жүректен жүрекке» әдісі









Бағалау парағы арқылы өз-өзін бағалайды.














Түсініктерін сұрап, мақтау-мадақтау әдісі арқылы бағалайды.








Бағалау парағы арқылы өз-өзін бағалайды.






Бағалау парағы арқылы өз-өзін бағалайды.
















Мақтау-мадақтау әдісі арқылы бағалайды.















Жұбымен бірін бірі бағалайды.











Бағалау парағы арқылы өз өзін бағалайды.










Сабақ үстінде тексеріп, бағаланады.



















525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!