Қысқа мерзімді жоспар
|
7.1А Бүтін көрсеткішті дәреже
|
Мектеп: №26 Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
7.1.2.3 нөл және бүтін теріс көрсеткішті дәреженің анықтамасын және оның қасиеттерін білу; 7.1.2.6 Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; 7.2.1.1 санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары
|
«Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері» тақырыбындағы формулаларды қолданады, сонымен қатар дәреже көрсеткіші нөлге және бүтін санға тең болғандағы өрнектерді ықшамдайды. Санды өрнектерді есептейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа тақырыпты меңгеру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Өрнекті ықшамдау, бүтін көрсеткішті дәреже, коэффициент. Қорытынды жасау. Салыстыру, түрлендіру, азайту, қосу, көбейту, бөлу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Топтық талқылау барысында сөздік қоры дамиды, академиялық шынайылық қалыптасады. Достық, адамгершілік қасиеттері артады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация, Activstudio |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
бүтін көрсеткішті дәреженің анықтамасын және қасиеттерін біледі және қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут 12 минут |
Ұйымдастыру кезеңі, Стартер. Үй тапсырмасын жұппен талқылау. №112-114 есептерді талқылау Миға шабуыл. Қалыптастырушы бағалау (Жауап тақтайшаларын көтеру арқылы бағалау) Оқушылар әр ұяшықтағы формулаларды өз мысалдарымен тақтайшаға жазу арқылы формулаларды қалай түсінгендігін мұғалімге көрсетеді. Оқушылар әлі өтпеген формулаларды танып білуі және жаңа сұрақтар қою арқылы жаңа тақырып басталады.
Жаңа тақырып
екі формуласын оқушылармен бірге шығарып, натурал көрсеткішті дәреже формулаларымен біріктіріп, практикалық жұмысқа кірісу: Есептеңіз: а) в) с) d) е) f) Ықшамдаңыз:
|
7сынып Алгебра. Шыныбеков А.Н. Атамұра 2011ж. Слайд №1-3 Слайд №4 Слайд №5 Слайд №6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10 минут 12 минут
|
Тест есептері (жеке жұмыс) формулаларды бекітуге арналған есептер:
Тест жауаптары:
Сергіту минуты: Қазақстан математиктерімен таныстыру. Зерттеу есептері: Жұптық жұмысқа арналған тапсырмалар:
тізбектің алғашқы 4 мүшесін есептеп табыңыз
4.
Жұптар өз жауаптарын басқа жұптармен ауысып, өзара бағалау. |
Слайд №7 http://bilimland.kz/kk/home#lesson=11722
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ыбанова Гүлімжан ЕсіркепқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Бүтін көрсеткішті дәреже
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Бүтін көрсеткішті дәрежеМатериал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















