Басы
4,5
мин
9
мин
|
Стол үстінде сынып оқушыларының санына
байланысты карточкалар жатады. Карточкаларда үш түрлі тапсырма
жазылған
Натурал санды алған оқушы X
тобына,
Бөлшектерді
алғандар Y тобына,
Психологиялық
ахуал
сабақты бастар алдында
оқушыларға жағымды әсер туғызу
«Мен елімді
сүйемін»тренингі
Егер сіздің досыңыз болса, көршіңнің басын
сипаңыз; Егер сіздің көңіл күйіңіз өте жақсы болса
көршіңізді құшақтаңыз;
Егер сіздің, көңіл күйіңіз қобалжулы болса,
өз басыңызды
сипаңыз; Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, ,
қолыңызды созып, құстарша қанат
қағыңыз. Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер,
алақандарыңызды
соғыңыздар! Рахмет.!
Үй тапсырмасын тексеру
үшін
« Жолдың шетіндегі
таңбалар» әдісін қолданыңыз. Оқушыларға
тапсырмаға қатысты дәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К» -
күмән тудырады деп таңба қалдыруды сұраңыз, мұғалім сабақтың
басталуына дейін әрбір оқушының проблемаларын көруге, ал оқушы
рефлексия жасауға үйренеді.
|
Мұғалім: Мен бірнеше
тұжырымдарды оқимын, әрбір топ дәптерлеріне тұжырым дұрыс деп
ойласа, «ия» деп, жалған деп ойласа, «жоқ» деп жазу керек. Бірақ
мұқият болыңыз. Графикалық
тест
1-тапсырма
1.
Сандар мен әріптерден көбейту
амалы арқылы құрастырылған бүтін
өрнекті бірмүше деп
атайды..(ия)
2.
бірмүшесінің дәрежесі 4-ке
тең. .
(жоқ)
3.
Егер бірмүшеде әріп көбейткіш
жоқ болса, онда оның дәреже көрсеткіші бірге тең деп
саналады..
(жоқ)
4.
Стандарт түрдегі бірмүшенің
сандық көбейткішін бірмүшенің коэффициенті деп
атайды. .
(ия)
5 . Стандарт түрдегі
бірмүшелікте әріптер алфавиттік ретпен жазылмайды.
(жоқ)
6.
бірмүшесіндегі сандық
көбейткіш 3-коэффициент
деп,
ал әріп
көбейткіштер деп
аталады. .
(ия)
Графикалық тест
жауабы.
Слайд арқылы тақырыпқа
шығады.
Мақсат: Сабақ тақырыбы мен
мақсатын анықтау.
«Бірмүше»
|
Оқушылардың әрқайсы жинаған
ұпайларын «Сыр сандыққа» жинап жазып
отырады
әр сұраққа дұрыс жауап бере
отырып оқушылар
1-7
арасында ұпай
жинай
алады
тексеру дәптер алмасу
арқылы
|
1 -3
слайд
Барабан
айналдыру
4 -5
слайд
Білім ланд
платформасы
6-
СлайBilimland
платформасы
|
Сабақтың
ортасы
22,5
мин
|
«Жақын арада даму
аймағын» анықтау.
Өтілген сабақпен жаңа сабақты
байланыстыру, бекіту:
Жеке
жұмыс
Топтарға тапсырмалар
ұсыну.
Оқулықтан есептер
орындату.
1-топ,№2.7 (1;4)
№2.8
2-топ №2.7 (2;5)
№2,9
3-топ №2.7 (3;6)
№2.10
Кесте
толтыру
|
Тақтадағы слайдтағы ережелерді
мұғалімміен бірге еске түсіреді, мысалдар келтіруге
болады.
Дескрипторлар:
Бірмүшені анықтай
алады.
Есептер
орындату
«Жұптас-бөліс»
әдісі
Оқулықтан тапсырмалар
орындайды, тексеру дәптер алмасу арқылы немесе тақтада орындату
арқылы
Дескрипторлар:
а) бірнеше тең көбейткіштердің
көбейтіндісін дәрежеге шығара біледі;
б) берілген көбейтіндіні
дәреже түрінде жазады.
Ауызша
тапсырма
Ой-
түрткі.
Оқушылар алдымен жауап береді,
соңынан мұғалім түзетеді.
Бағалау
критерийі:стандарт түрде жаза
алады.
Тізбектей тапсырманы
орындау
Бағалау
критерийі: бірмүше анықтамасын білу, оның
коэффициенті мен дәрежесін таба алады;
бірмүшені стандарт түрде
жазады;бірмүшелерді көбейтуді
орындайды және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде
көрсетеді;
Мысалдарды талдау арқылы
тақырыпты
тереңірек
түсіндіру.
Жеке
жұмыс.
Бағалау
критерийі: бірмүшені стандарт түрде
жазады;бірмүшелерді көбейтуді
орындайды және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде
көрсетеді;
Әр топтан ұпайлары төмен
оқушыларға мүмкіндік бере отырып сол оқушылардан жауап
алу.
|
Ережелерді еске түсіріп
мысалдар келтіру арқылы 1-3 арасында ұпай жинай
алады.
Әр тапсырмаларды орындату
арқылы дұрыс жауап бере отырып оқушылар
1-6
арасында ұпай
жинай
алады,
Ауызша тапсырма орындалады,
тақтада тексеріледі, әр дұрыс жауапқа 1
ұпайдан беріледі
Әр тапсырмаларды орындату
арқылы дұрыс жауап бере отырып оқушылар
1-6
арасында ұпай
жинай
алады,
әр сұраққа дұрыс жауап бере
отырып оқушылар 1-4 арасында ұпай жинай
алады
|
7-8
слайд
Кір жау
әдісі
9-слайд
10-слайд
11-слайд
|
Сабақтың
соңы
5 мин
4 мин
|
|
Тест тапсырмасы
орындалады,бірден тақтадан тексеріліп
отырылады.
Бағалау критерийлері
бойынша бағаланады:
бірмүшені стандарт түрде
жазады;бірмүшелерді көбейтуді
орындайды және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде
көрсетеді;
Шығармашылық тапсырма: «ЕКОЕ
пен ЕҮОБ табу өмірде не үшін қажет?»
Үйге
тапсырма:оқулықтан Есеп № 2.11
№2.12
Оқушылармен кері
байланыс.
|
Оқушылардың жинаған ұпайларын
бағаға айналдыру:
1-6 ұпай
«3»,
4-10 ұпай
«4»
10-нан жоғары
«5»
|
14-17
слайд
18-слайд
19-слайд
20-слайд
|