Тақырыбы: Сабақ 7
| Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.. |
Күні,айы: | Мұғалімнің аты-жөні: Жангалиев Еркин Айткалиевич |
7 сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 7.1.2.3нөл және бүтін теріс көрсеткішті дәреженің анықтамасын және оның қасиеттерін білу;7.1.2.4бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету;7.1.2.6көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу;7.2.1.1санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: Бүтін көрсеткішті дәрежені анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады |
| Оқушылардың басым бөлігі:Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады
|
| Кейбір оқушылар:Оқытудың және оқудың жаңа тәсілдерін оқушылар пайдалана алады. Есеп шығаруда өз беттерінше жұмыстануға қалыптасады |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы(2-5 минут) | (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.(Санның квадраты, кубы туралы не білесіздер?Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту формуласын жазып,сәйкес ережені айтып беріңдер.Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу формуласын жазып,сәйкес ережені айтып беріңдер.00 өрнегінің мағынасы бар ма?Сан дәрежесінің соңғы цифры 0,1,5 және 6 болатын сан қандай цифрмен аяқталады? Өрнектің мәндер жиынын табыңдар: Өрнек қандай цифрмен аяқталады: Бағалау парғына толық дұрыс болғанда + белгісі салынадыӨзін-өзі стикер арқылы бағалайды
|
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) | (МК,Ұ) Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері» туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Кім алғыр» әдісін пайдалануТоптарға жаңа тақырып бойынша сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады.Тақырып туралы өз ойларын суретке саладыФормулаларды қайталау: жазылуы мен оқылуын қадағалау.Кез келген а және в сандарымен кез келген бүтін n және m сандары үшін мынадай теңдіктер орындалады:аm×an=am+nbm÷bn=bm-nan÷an=an-n=a0=1(abc)n=anbncn(a/b)n=an/bn(an)m =anma-n=1/an(a/b)-n=(b/a)n
Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, сұрақтар дайындап өзара жауап беруВенн диаграммасы пайдалану
Жаңа тақырыпты талдау және өзойларын ортаға салу үшін Венн диаграммасын пайдалану, ол үшін дайын материалдар тарату |
Оқулық4;
Цифрлар жазылған карточкалар.Доп,қарындаш.
№1Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы( 41-45мин) | 1– деңгей.Өрнектің мәнін табыңдар:2-2*4-1-30=2-1+2-2+2-3= 2– деңгей:Өрнекті ықшамдаңдар: 3– деңгей:Өрнекті ықшамдаңдар:
. (Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |