Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы 2
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2.Оқушыларды
топтарға біріктіруді
ұйымдастыру:
3.Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбы мен
сабақтың мақсатын
|
Сәлемдеседі, үй
жұмысын тексертеді
|
|
|
Ортасы 7
мин.
|
Бөлшектерді өсу ретімен
жаз, сонда сен ауаны қорғау тәсілдерінің бірін білетін
боласың.
|
Жауабы:
көгалдандыру
|
Дескриптор: Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысты.
ҚБ:
Бағдаршам
|
Алдыңғы білімді еске
түсіру
тапсырмалары
|
5
мин.
|
Есептерді
шығар.
|
Есіңде
сақта!
Санның бөлшекпен
өрнектелген қандай да бір бөлігін табу үшін осы санды бөлшектің
бөліміне бөліп, алымына көбейту керек.
126-ның 3/6 бөлігін табайық.
1) 126 : 6 = 21 (ү.) – бір бөлігінде.
2) 21 · 3 = 63 (ү.) – үш бөлігінде.
126 : 6 · 3 = 63
|
Дескриптор:
оқулықта берілген
тапсырмаларды өз бетінше
орындайды.
ҚБ:
Отшашу
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
5
мин
|
Есепті шығар. Жол
бойына отырғызу үшін 540 түп терек және бірнеше түп қараағаш көшеті
әкелінді. Қараағаш – теректің 2/6 бөлігі. Жол бойына отырғызу үшін
барлығы қанша көшет
әкелінді?
|
Шешуі: 540 : 6 • 2 =
180
Жауабы: 180 көшет
әкелінді.
|
Дескриптор:
Есепті қатесіз
шығарады.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
6мин
|
Теңдеулерді
шеш
|
|
Дескриптор:
оқулықта берілген
тапсырмаларды өз бетінше
орындайды.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
3мин
|
Амалдардың орындалу ретін
анықта және есепте.
|
156 ∙ (6 075 + 9 980
– 15 996) : 26 = 354
1) 6 075 +
9 980 =
16 055
2) 16 055 –
15 996 = 59
3) 156 * 59 =
9 204
4) 9 204 : 26 =
354
|
Дескриптор:
Амалдардың орындалу ретін
анықтайды және
есептейді.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
4мин
|
Зерттеу жұмысын
жүргіз.
Зерттеу жұмысын
жүргізіп, әрқайсысының жасын
табады.
|
Саябақта шырша, жөке және
қарағай ағаштары өсіп тұр. Қарағай мен жөке бірге алғанда – 400,
қарағай мен шырша – 300, шырша мен жөке – 440 ағаш. Саябақта
әрқайсысынан қанша ағаш
бар?
|
Дескриптор: зерттеу жұмысын жүргізеді,
жауабын табады.
ҚБ: Смайликтер арқылы
бір-бірін бағалау.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
Соңы 6
мин.
|
Үй тапсырмасы:
№9
Рефлексия
Алма
ағашы
|
|
|
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|