бүтіннің бөлігін табуға берілген есептер

Тақырып бойынша 17 материал табылды

бүтіннің бөлігін табуға берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Ақтау жалпы білім беретін мектеп

Пәні:

Математика

Бөлім:

Қоршаған ортаны қорғау

Педагогтің аты-жөні:

Жұманалиева М .

Күні:


Сыныбы:4

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

116. Бүтіннің бөлігін табуға берілген есептер/ Ауаны қорғау

Оқу мақсаты

4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару

Сабақтың мақсаты

Оқушылар бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешеді, кері есеп құрастырады, шығарады

Құндылық

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Жаңа тәсілдер мен технологияларды қолдануды талап ететін балалар жобаларына қатысуға дайын болу


Сабақтың барысы

Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

1 минут


I. Ұйымдастыру

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым!


1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын айтады.

Жарайсыңдар!


2 минут




Үй тапсырмасын сұрау

10-тапсырма. Есептерді шығар.

АПрямая со стрелкой 11 Прямая со стрелкой 12 ) Жолдың ұзындығы -126км

ОПрямая со стрелкой 10 тырғызылды-2/9б-не

Отырғызу керек-?км

Ш: 1) 126*2/9=126:9*2=14*2=28 км (отырғызылды)

2) 126-28=98 км (отырғызу керек)

Ж: Тағы жол шетінің 98км-іне ағаш отырғызу керек.

ӘПрямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 9 ) a=15км

bПрямая со стрелкой 1 =?км, 3/5б

S=?км2

Р=?км

Ш: 1) 15*3/5=15Ж5*3=3*3=9км (в)

2) S=a*b=15*9=135км2

3) Р=2*(а+в)=2*(15+9)=2*24=48км

Ж: Егістіктің ені-9км, ауданы-135км2, периметрі-48км


Есептерді шығарып келгенін айтады.

Жауаптарын салыстырады.


Ауызша мадақтау

Дескриптор:

1. Есептерді шығарып келгенін айтады.

Жауаптарын салыстырады.1б













Сабақтың ортасы

1 минут



3 минут











3 минут















4 минут




















4 минут






1 минут











3минут





4 минут







4 минут














4 минут
















4 минут








3 минут

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. Есептерді шығар.

А) Ш: 21:1*6=126

Ж: Саяжолда 126 ағаш бар.

Ә) Ш: 63:3*6=21*6=126

Ж: Саяжолда 126 ағаш бар

2-тапсырма. Есептерді шығар.

А) Демалыстың 2/8б. -6күн

Демалыс-? күн

Ш: 1) 6:2=3

2) 3*8=24

6:2*8=24

Ж: Арманның ағасының демалысы 24 күнге созылады.

Ә) Күн батареясының 2/9б.-18т

Күн батареясы -?т

Ш: 1) 18:2=9

2) 9*9=81

18:2*9=81

Ж: Үйді жарықтандыру үшін барлығы 81 тақта күн батареясы керек.

3-тапсырма. Есептерді шығар.

m1=11ц/га

m2=9ц/га

S1=S2=85га

MСтрелка: изогнутая влево 2 Стрелка: изогнутая вверх 1 1-?

?ц артық

M2-?

Ш: M1= m1* S1=11*85=935 ц

M2= m2* S2=9*85=762 ц

935-762=170ц

Ж: 1-фермер 2-фермерден 170ц артық түсім жинады.

Ә) t=3сағ

V1=48 миль/сағ

S=198миль

V2=? миль/сағ

Ш: S=( V1+ V2 )*t

V2=S:t- V1=198:3-48=18 миль/сағ

Ж: Екінші кеме 18 миль/сағ жылдамдықпен жүзген.

4-тапсырма. "Ойлан, жұптас, талқыла" әдісі. Тапсырманы орында. Сан сәулесін сыз. Бөлшектерді сан сәулесінде белгіле.

Сергіту сәті

ЕБҚ

Өрнектердің мәнін тап.

738 920 – (17 728 + 4 319)=716873

29 251 – 12 729 + 3 018=19540

211 729 + 73 704 – 3 817=281616


5-тапсырма. "Миға шабуыл" әдісі. Тапсырманы орында.

А) 7/9; 4/9; 5/9 4/7; 2/7; 3/7; 1/7

3/6; 5/6; 1/6 4/7; 4/9

5/9; 5/6 3/7; 3/6 1/7; 1/6 7/9; 2/7

Ә) 1) 7/9 > 4/9 2/7<3/7 5/6> 1/6

2) 4/7>4/9 3/7 < 3/6 1/7 < 1/6

6-тапсырма. Әрбір суретке текшелерді орналастыру планы берілген. Екінші құрастырмадағы текшелердің орналасу планын толықтыр.

4

3

2

3

3

1

1

1

1

1

1

1


7-тапсырма. Диаграмманы қара. Ол

бойынша сынып тастарыңа қоятын сұрақтар құрастыр.


1)Ең АЛИ-ң деңгейі жоғары қала? (Алматы)

2) АЛИ-і 2-ден аспайтын қалаларды ата.(Талдықорған, Көкшетау, Екібастұз)

3) АЛИ бойынша 2-ші орында тұрған қала (Шымкент)

8-тапсырма. Таразыда көрсетілген массаларды ата. Төменде көрсетілген массаларды анықта.

А) 1 кг 200г +650г=1 кг 850г

Ә) 750г-450г =300г

Б) 1 кг 500г +700г=2 кг 200г

9-тапсырма. Ойлан және жауап бер.





Есептерді шығарады.











Есепті шығарады.














Есепті шығарады.



















Тапсырманы орындайды.






Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.














Тапсырманы орындайды.





Екінші құрастырмадағы текшелердің орналасу планын толықтырады.









Диаграмманы қарап, ол

бойынша сынып тастарына қоятын сұрақтар құрастырады.











Таразыда көрсетілген массаларды атап,төменде көрсетілген массаларды анықтайды.



Тапсырманы орындайды.


ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!


Дескриптор:

1. Есептерді шығарады. 1б










Дескриптор:

1. Есепті шығарады.1б












Дескриптор:

1. Есепті шығарады.

















Дескриптор:

1. Тапсырманы орындайды.1б





















Дескриптор:

1. Тапсырманы орындайды.1б





Дескриптор:

1. Екінші құрастырмадағы текшелердің орналасу планын толықтырады.







Дескриптор:

1. Диаграмманы қарап, ол

бойынша сынып тастарына қоятын сұрақтар құрастырады.1б









Дескриптор:

1. Таразыда көрсетілген массаларды атап,төменде көрсетілген массаларды анықтайды.1б



Дескриптор:

1.Тапсырманы орындайды.1б


оқулық










Оқулық

Дәптер






















дәптер















Сабақтың соңы

1 минут




1 минут



1 минут

IV.Сабақты қорытындылау

(оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне оралу):

-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Жетістік критерийлеріне жеттік пе?

Үй тапсырма

10-тапсырма. Есептерді шығар.


О қушылардың білімін бағалау

Рефлексия


Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.



Үй тапсырма

сын жазады




Мадақтау сөздерін айту

Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.






Балдар жиынтығын қою













Кері байланыс пллакаты




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2025
19
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі