Б.Ұзақов «Жантаза» (1-сабақ)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Б.Ұзақов «Жантаза» (1-сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
4. Қазақстанның ежелгі қалалары және «Ұлы жібек жолы» бөлімі. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау; 7.2.4.1 шығармадағы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

«А.С.Пушкин атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» КММ

  «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні


Бөлім:

4. Қазақстанның ежелгі қалалары және «Ұлы жібек жолы»

Педагогтің аты-жөні

Тураходжаева З.А

Күні:

22.11.2021ж.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

54. Б.Ұзақов «Жантаза» (1-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау;

7.2.4.1 шығармадағы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау

Сабақтың мақсаты

  • мәтіннің үзінділері арқылы түсініп, оқиғаның дамуын білу;

  • кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын түсіну.

           Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 минут

Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу.

  • Психолгиялық ахуал қалыптастыру.

  • Үй тапсырмасын тексеру.

Әр қаланың өзінің ерекше бойтұмары болады. Тараздың бойтұмары — Қарахан мен Айша Бибі күмбездері. Аңыз бойынша, Айша Бибі Түркістанда жас батыр Қараханмен кездеседі. Бірін бірі ұнатқан екі жас үйленуге келіседі. Жаугершілік заман болғандықтан, елін, жерін қорғап шайқаста жүрген Қарахан уәделі мерзімде Айша Бибіге бара алмай қалады.

Аңызды әрі қарай білім алушы жалғастырады


  • Жетекші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын анықтап, сабақтың мақсатымен таныстыру.

«Ой қозғау» әдісі

Балалар, Айша Бибі мен Қарахан туралы аңызды кім жалғастырады?


«Сұрақ-жауап» әдісі

  • Аңыздарға сенесіңдер ме?

  • Неге аңыздың бірнеше нұсқасы болады?

Мысалы Айша Бибі мен Қарахан туралы аңыздың 21 нұсқасы бар.

  • Жын-перілер мен тылсым кейіпкерлер туралы әңгімелерге қызығасыңдар ма?

  • Олар туралы қандай фильмдер көрдіңдер?

Бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар?





Дескриптор

Білім алушы

-өткен тақырып бойынша аңызды жалғастырып айта алады- 2б.

-тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді -1 балл.
















Сақтың ортасы

25 минут

Мәтіналды жұмыс

«Мағынаны тану» әдісі

Жазушы Бегабат Ұзақов «Жантаза» атты бұл кітабына енген шығармаларымен адамның жан-дүниесіндегі буырқаныс, толғаныстардың жұмбағына үңіліп, өмірдегі сан түрлі қайшылықтарды суреттеу арқылы пәлсапалық ой түйіп, рухани ізгілік пен адалдыққа  шақырады. Шығармалардың тілі шұрайлы, ойы орнықты. Әртүрлі стильде жазыла тұрып, ортақ парасат арнасында тоғысатын әңгімелердің болмысынан жазушының бөлекше қолтаңбасы айқын танылады.

  • Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді оқып, мұғалімнің көмегімен мағынасын түсіну.

Аждаһа-айдаһар — байырғы наным-сенім бойынша бірнеше басты алып жыртқыш, қазақ ертегілерінде айдаһар «алып жылан».

Пері — дүниелік өлшемнің сыртында, қатар өмір сүретін адам, жан-жануар бейнесіне ене алатын мифологиялық бейне. Пері кейде жын сөзінің парсы тіліндегі баламасы ретінде қолданылады.


Білім алушы

  • автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдай алады - 1б.


Сөздік

Мәтінмен жұмыс


Тыңдалым. Оқылым 4-тапсырма.

  • Мәтінді оқы.


Білім алушы

мәтінді түсініп, оқиғаның дамуын біледі -1 балл.

Оқулық

Мәтіннен кейінгі жұмыс

Мақұлық- мифические существа.


Он сегіз мың ғаламның тылсымы- тылсым дүние сырлары

(тайны Вселенной)

  • Мәтіндегі қою қаріппенжәне курсивпен

берілген сөздерді екі бөлек бағанға аудармасымен жазып алыңдар.

  • Курсивпен жазылған сөздерді тұрақты тіркес екеніне назар аударыңдар. Сондықтан олардың аудармасын жасауда оны ескеріу.

Білім алушы

автор берген мінездеменің тілдік құралдарын аударады -3 балл;




Сақтың соңы

10 минут

Сабақты бекіту

Полилог - бірнеше адамның арасында болатын әңгіме. "Полилог" термині тілдің қарым-қатынастық қасиетін зерттеуде "диалог" терминіне қосымша қабылданған. Сөйлесушілердін саны екеу немесе одан көп болуы диалогтің сипатына қайшы келмейді, қайта олардың монологқа қарама-қарсы ортақ қасиетін аша түседі. Полилог сөйлеу тілінің формасы мен жанрына жатады.

Айтылым. Полилог.

  • Шығарма неге «Жантаза» деп аталған.

  • Ой бөлісңдер.

Білім алушы

- мәтіннің түсініп, ой бөліседі -2 балл.


Үй жұмысы:

2-тапсырма, 101 бет.


Оқулық



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2021
2798
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі