Материалдар / Б.Ұзақов «Жантаза» (1-сабақ)

Б.Ұзақов «Жантаза» (1-сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
4. Қазақстанның ежелгі қалалары және «Ұлы жібек жолы» бөлімі. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау; 7.2.4.1 шығармадағы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2021
1537
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

«А.С.Пушкин атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» КММ

  «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні


Бөлім:

4. Қазақстанның ежелгі қалалары және «Ұлы жібек жолы»

Педагогтің аты-жөні

Тураходжаева З.А

Күні:

22.11.2021ж.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

54. Б.Ұзақов «Жантаза» (1-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау;

7.2.4.1 шығармадағы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау

Сабақтың мақсаты

  • мәтіннің үзінділері арқылы түсініп, оқиғаның дамуын білу;

  • кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын түсіну.

           Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 минут

Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу.

  • Психолгиялық ахуал қалыптастыру.

  • Үй тапсырмасын тексеру.

Әр қаланың өзінің ерекше бойтұмары болады. Тараздың бойтұмары — Қарахан мен Айша Бибі күмбездері. Аңыз бойынша, Айша Бибі Түркістанда жас батыр Қараханмен кездеседі. Бірін бірі ұнатқан екі жас үйленуге келіседі. Жаугершілік заман болғандықтан, елін, жерін қорғап шайқаста жүрген Қарахан уәделі мерзімде Айша Бибіге бара алмай қалады.

Аңызды әрі қарай білім алушы жалғастырады


  • Жетекші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын анықтап, сабақтың мақсатымен таныстыру.

«Ой қозғау» әдісі

Балалар, Айша Бибі мен Қарахан туралы аңызды кім жалғастырады?


«Сұрақ-жауап» әдісі

  • Аңыздарға сенесіңдер ме?

  • Неге аңыздың бірнеше нұсқасы болады?

Мысалы Айша Бибі мен Қарахан туралы аңыздың 21 нұсқасы бар.

  • Жын-перілер мен тылсым кейіпкерлер туралы әңгімелерге қызығасыңдар ма?

  • Олар туралы қандай фильмдер көрдіңдер?

Бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар?





Дескриптор

Білім алушы

-өткен тақырып бойынша аңызды жалғастырып айта алады- 2б.

-тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді -1 балл.
















Сақтың ортасы

25 минут

Мәтіналды жұмыс

«Мағынаны тану» әдісі

Жазушы Бегабат Ұзақов «Жантаза» атты бұл кітабына енген шығармаларымен адамның жан-дүниесіндегі буырқаныс, толғаныстардың жұмбағына үңіліп, өмірдегі сан түрлі қайшылықтарды суреттеу арқылы пәлсапалық ой түйіп, рухани ізгілік пен адалдыққа  шақырады. Шығармалардың тілі шұрайлы, ойы орнықты. Әртүрлі стильде жазыла тұрып, ортақ парасат арнасында тоғысатын әңгімелердің болмысынан жазушының бөлекше қолтаңбасы айқын танылады.

  • Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді оқып, мұғалімнің көмегімен мағынасын түсіну.

Аждаһа-айдаһар — байырғы наным-сенім бойынша бірнеше басты алып жыртқыш, қазақ ертегілерінде айдаһар «алып жылан».

Пері — дүниелік өлшемнің сыртында, қатар өмір сүретін адам, жан-жануар бейнесіне ене алатын мифологиялық бейне. Пері кейде жын сөзінің парсы тіліндегі баламасы ретінде қолданылады.


Білім алушы

  • автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдай алады - 1б.


Сөздік

Мәтінмен жұмыс


Тыңдалым. Оқылым 4-тапсырма.

  • Мәтінді оқы.


Білім алушы

мәтінді түсініп, оқиғаның дамуын біледі -1 балл.

Оқулық

Мәтіннен кейінгі жұмыс

Мақұлық- мифические существа.


Он сегіз мың ғаламның тылсымы- тылсым дүние сырлары

(тайны Вселенной)

  • Мәтіндегі қою қаріппенжәне курсивпен

берілген сөздерді екі бөлек бағанға аудармасымен жазып алыңдар.

  • Курсивпен жазылған сөздерді тұрақты тіркес екеніне назар аударыңдар. Сондықтан олардың аудармасын жасауда оны ескеріу.

Білім алушы

автор берген мінездеменің тілдік құралдарын аударады -3 балл;




Сақтың соңы

10 минут

Сабақты бекіту

Полилог - бірнеше адамның арасында болатын әңгіме. "Полилог" термині тілдің қарым-қатынастық қасиетін зерттеуде "диалог" терминіне қосымша қабылданған. Сөйлесушілердін саны екеу немесе одан көп болуы диалогтің сипатына қайшы келмейді, қайта олардың монологқа қарама-қарсы ортақ қасиетін аша түседі. Полилог сөйлеу тілінің формасы мен жанрына жатады.

Айтылым. Полилог.

  • Шығарма неге «Жантаза» деп аталған.

  • Ой бөлісңдер.

Білім алушы

- мәтіннің түсініп, ой бөліседі -2 балл.


Үй жұмысы:

2-тапсырма, 101 бет.


Оқулық



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ