Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Буккросинг ерекшелігі. Үстеудің синонимдік қатарлары. 6-сынып. Сабақ жоспары. ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Буккросинг ерекшелігі. Үстеудің синонимдік қатарлары. 6-сынып. Сабақ жоспары. ҚМЖ
Материал туралы қысқаша түсінік
"Мектеп" баспасы. Оқу мақсаттары:
6.2.5.1- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.
6.4.4.3- үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;
мәтіннен негізгі
және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені
анықтайды
Интерактивті
тақта,
видео
Сергіту
сәті
«Пантомимикалық этюдтар»
ойыны
Мұғалім бір оқушыны
тақтаға шақырып оған жазылған тапсырма жазылған қағаз береді. Оқушы
қағаздағы тапсырманы оқиды да, көрермен оқушыларға мимика, жестпен
түсіндіре бастайды. Көрермендер оның қандай қимылды жасырып тұрғанын
табуы қажет.
Сабақты
бекіту.
«Орео печеньесі»
әдісі
Жұптық
жұмыс
Оқушылар«Орео
печеньесі»қорапшасындағы пчечнье
артынамәтіннен негізгі және қосымша
ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастырады, қорапқа салады. Басқа жұптар жауап береді. Мысалы,
мынадай сұрақтар.
«Буккросинг»
қозғалысы қай елде пайда
болды?
Бұл қозғалыстың мәні
неде?
«Буккросинг»
қозғалысы кітап оқудың тиімді жолы болып табыла
ма?
«Библиобус»
дегеніміз не?
Ол қай елдің
жаңалығы?
Қазір библиобус қай
елдерде кеңінен қолданылады?
Библиобустың негізгі
атқаратын қызметі қандай?
Ол нағыз кітапхана
рөлін атқара ала ма?
Дескриптор:
мәтіннен негізгі
және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған
нақтылау сұрақтарын
құрастырады
Сабақтың
соңы
2б-тапсырма.
Үстеулерді тауып,
синонимдерімен алмастырып
жазыңдар.
Кез келген адам өзі
оқып бітірген кәтапты жұрт көп жүретін жерге әдейі қалдырып
кетеді.
Библиобус
оқырмандардан тапсырытсы тез қабылдап, автобус ішінде жаңа
кітаптармен танысуға жағдай
жасайды.
Қазір «буккросинг»
қозғалысы – кәиап пен оқырман арасын байланыстырудың ең тиімді
жолы.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз