Материалдар / Буккросинг ерекшелігі. Үстеудің синонимдік қатарлары. 6-сынып. Сабақ жоспары. ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Буккросинг ерекшелігі. Үстеудің синонимдік қатарлары. 6-сынып. Сабақ жоспары. ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Мектеп" баспасы. Оқу мақсаттары: 6.2.5.1- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру. 6.4.4.3- үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2024
126
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т1

Күні:

Сынып: 6:

Педагогтің аты-жөні: Көрпебаева А.

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

«Букроссинг» ерекшелігі. Үстеудің синонимдік қатарлары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.2.5.1- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.

6.4.4.3- үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

Сабақ мақсаттары

- мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.

-үстеудің синонимдік қатарларын түрлендіріп қолданады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Психологиялық ахуал

оқушыларды түгелдейді,

Үй тапсырмасы сұралады.

«Менің көңіл-күйім» жаттығуы

Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу

Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .

Мұғалімнің кері байланысы

Оқу құралдары

Жаңа сабаққа кіріспе

Оқылым

алды тапсырма.

Сынып


Қызығушылықты ояту.

Мына суреттен не байқадыңдар?



Ынталандыру стикерлері беріледі


Сабақтың ортасы











2-тапсырма.




2а-тапсырма. Мәтінмен жұмыс





2ә-тапсырма. Жеке жұмыс


Үнтаспадан 24-аудиомәтінді тыңдаңдар.

Оқушылар аудиомәтінді мұқият тыңдайды.

Тақырыбы: «Буккросинг» және «Библиобус»


Мәтін мазмұны бойынша өз ойларыңды айтыңдар.


Буккросинг ерекшелігі

Мақсаты

Библиобус ерекшелігі





Екі сөзге өздерің қандай балама сөз ұсынасыңдар?

https://youtu.be/YyzwjL75PmQ?si=5aP5qJcf3YpKbj_K


Дескриптор:

мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтайды



Интерактивті тақта,

видео



Сергіту сәті

«Пантомимикалық этюдтар» ойыны


Мұғалім бір оқушыны тақтаға шақырып оған жазылған тапсырма жазылған қағаз береді. Оқушы қағаздағы тапсырманы оқиды да, көрермен оқушыларға мимика, жестпен түсіндіре бастайды. Көрермендер оның қандай қимылды жасырып тұрғанын табуы қажет.




Сабақты бекіту.


«Орео печеньесі» әдісі

Жұптық жұмыс








Оқушылар «Орео печеньесі» қорапшасындағы пчечнье артына мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады, қорапқа салады. Басқа жұптар жауап береді. Мысалы, мынадай сұрақтар.

  1. «Буккросинг» қозғалысы қай елде пайда болды?

  2. Бұл қозғалыстың мәні неде?

  3. «Буккросинг» қозғалысы кітап оқудың тиімді жолы болып табыла ма?

  4. «Библиобус» дегеніміз не?

  5. Ол қай елдің жаңалығы?

  6. Қазір библиобус қай елдерде кеңінен қолданылады?

  7. Библиобустың негізгі атқаратын қызметі қандай?

  8. Ол нағыз кітапхана рөлін атқара ала ма?



Дескриптор:

мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады



Сабақтың соңы

2б-тапсырма.

Үстеулерді тауып, синонимдерімен алмастырып жазыңдар.

  1. Кез келген адам өзі оқып бітірген кәтапты жұрт көп жүретін жерге әдейі қалдырып кетеді.

  2. Библиобус оқырмандардан тапсырытсы тез қабылдап, автобус ішінде жаңа кітаптармен танысуға жағдай жасайды.

  3. Қазір «буккросинг» қозғалысы – кәиап пен оқырман арасын байланыстырудың ең тиімді жолы.

Дескриптор:

-үстеудің синонимдік қатарларын түрлендіріп қолданады


Кері байланыс

3 минут

Рефлексия. «Білім қоржыны» әдісі




Үй тапсырмасы:











«Менің сүйікті кейіпкерім» Ойтолғау жазу.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!